Diana S.

Diana S. Manager ds. PR i
Marketingu

Temat: Giełda ładunków okiem użytkowników

Liczba ładunków i wolnych pojazdów, precyzyjność informacji dotyczących ofert, szybkość i łatwość korzystania z systemu oraz pozytywny wizerunek firmy – to zdaniem użytkowników z dziesięciu europejskich krajów najważniejsze cechy, jakimi powinna charakteryzować się giełda ładunków. Dla klientów w Polsce ważne są również obsługa klienta oraz kontakt z działem handlowym. Podczas badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Teleroute przez TNS klienci określili ich zdaniem najważniejsze oraz najmniej istotne elementy systemu wyszukiwania ładunków i wolnych pojazdów.

Idealna giełda oczami polskiego użytkownika

Klienci giełd ładunków w Polsce doceniają te same aspekty systemów wyszukiwania co inni ankietowani, jednak przywiązują znacznie większą uwagę do kwestii związanych z dbaniem o klienta, niż czynią to badani w pozostałych krajach (69% względem 57%) oraz do kontaktów z działem handlowym. Zwracają także uwagę na jakość relacji (54% względem 41%), profesjonalizm przedstawiciela handlowego (59% względem 44%) oraz systematyczność działań wobec klienta (54% względem 42%). Dla klientów w Polsce bardzo ważny jest również korzystny stosunek jakości do ceny jaki oferuje firma (72% względem 67%). Nie zależy im natomiast na możliwości spotkań z przedstawicielem handlowym (14% względem 24%) oraz aspektach związanych z dodatkowymi produktami i usługami oferowanymi przez firmy.