Justyna M.

Justyna M. Media/ PR/ Internet

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

.Justyna M. edytował(a) ten post dnia 15.04.09 o godzinie 11:24
Justyna Ż.

Justyna Ż. ekonomistka

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Justyna Matlak:
i można powiedzieć,że tak się kończy zabawa z zatrudnianiem osób z Avon na stanowiska logistyczne, sprzedażowe i operacyjne.
Avon był i jest słynny z braków - Ori zatrudniło ludzi a Avon i mamy zabawę -święta i pusty magazyn w warszawie.
Braki na stronie nie są aktualizowane.:(
Słowa osoby z call center " na magazynie powiedzmy jest niewiele rzeczy - o ile do poniedziałku coś jeszcze zostanie"Justyna Matlak edytował(a) ten post dnia 21.11.08 o godzinie 18:18

no to chyba mam szczęście, bo co parę dni coś zamawiam i w brakach jest zaledwie kilka rzeczy (tych samych za każdym razem).
Justyna M.

Justyna M. Media/ PR/ Internet

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Justyno właśnie posyłam zamowenie kon to tylko jeden przykład zamowienie za 269pp z czego ma magazynie są produkty za 49pp

konto usunięte

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

I to jest ten ból.Czy nie powinno być tak ,ze co zapisane to nie zmazane,że tak się lekko wyrażę.Zamówione i punkty powinny być naliczone.A co mnie ma obchodzić ta nie wiem niezaradność czy celowe nieudacznictwo.Taka firma, a podejście jak za komuny przysłowiowy ocet na półkach.Szczególnie w dzisiejszym świecie wyścigu o klienta.Zamiast ich pozyskiwać tracę.Można zrozumieć chwilowy brak logistyki ,koordynacji.Od lutego współpracuję z firmą i od początku są te problemy.Czy to taka polityka firmy zniechęcenia jej przedstawicieli? Jak szybko wystartowałam tak równie szybko podcięto mi skrzydła.Tak się nie da pracować,bo jak taki fakt tłumaczyć, jak niezaradnością firmy.Wylałam Wam tej goryczy ,ale musiałam się z kimś tym podzielić.Moja dyrektor rozkłada ręce z wdzięcznym aczkolwiek zmęczonym uśmiechem,będzie lepiej. Ba byłam na spotkaniu dla śląska,gdzie zarzekano się ,że wdrażają specjalny program poprawy braków-żałosny efekt odwrotny. Jeszcze poczekam ,bo wiąże przyszłość z tą działalnością,ale już żądam poprawy.Strach pochwalić się katalogiem,bo okazuje się ,że zamówione produkty są już od dwóch katalogów w brakach,a klientka najzwyczajniej pójdzie do drogerii, bo niby jak ma wytrzymać bez mimo wszystko ulubionego kremu,coś trzeba używać.Oj chętnie ten tekst posłałabym komuś kto za to odpowiada i bez żenady dalej nic nie poprawia.To jakiś zły sen...
Justyna M.

Justyna M. Media/ PR/ Internet

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Rozmawiałam osobiście z Michałem Styczniem i nie zapowiada się na poprawę. Michał jest bardzo miłym człowiekiem jednak moim zdaniem chłopaki nic nie robią tylko poklepują się po plecach i mówią,że będzie lepiej.
Wielu kon. wiązało nadzieje na zmianę wraz z nowym dyrektorem Magnusem - osobiście myślałam,że Magnus złapie towarzystwo za przysłowiowe .... jednak moim zdaniem w firmie panuje jeszcze większe rozluźnienie niż za czasów Edyty Kurek.
Irenko obietnice o zmianach słyszymy od dawna a jest coraz gorzej. Katalogi są znane na 6 miesięcy wcześniej a Panowie i Pani i tak nie potrafią prognozować sprzedaży do ilości kon i potrzeb rynku.
Rodzi się pytanie po co robić wpisowe za 1 PLN jak nie ma czego zamawiać.Nowy kon uzbiera upragnione 100pp z czego może dostać jedyne 10 pp. Cytat Pani z c.center " Z tego co wiem w 3 tyg już nic nie wjedzie na magazyn".
Kolejna pogarszająca się sprawa to czas oczekiwania na paczkę. Średni czas dostawy na adres domowy od 10 do 14 dni co zakrawa na zgrozę - ponieważ nie zatrudniono na magazyn dodatkowych osób jak w latach poprzenich.
Przykładu nie trzeba daleko szukać w poniedziałek zamawiam kosmetyki przez internet - w czwartek jestem w firmie po paczkę i co słyszę - paczka nie jest zapakowana musze czekać ponad godzinę aby odebrać zamówienie z poniedziałku.SKANDAL!
Irenko problem PP też został poruszony w rozmowie z Michałem i tutaj firma nie uznaje się za winna , wręcz przeciwnie stwierdzenie Michała " firma nic z tym nie ma zamiaru robić" " a to,że komuś przepadła kwalifikacja to ma przysłowiowego pecha".
Joanna Tokarska

Joanna Tokarska specjalisya ds.
administracyjno-fina
nsowych

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Ja mam przysłowiowego pecha w każdym katalogu ;) To nie jest pech tylko głupota firmy. Te problemy zaczęły się w momencie kiedy weszły 3-tygodniowe katalogi. Wcześniej było "jakoś".

konto usunięte

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Witam dziewczyny. Justynko to co opisałaś wprawiło mnie w jakieś totalne oszołomienie.Jestem w jeszcze większym szoku niż byłam.Tam komuś totalnie odbiło! Chyba, że jak piszesz zatrudnienie ludzi ,których może celem jest rozwalenie firmy ma tu jakieś znaczenie.Ale to też bez sensu! To jest podcinanie gałęzi na której się siedzi.Nic już z tego nie rozumiem. To właśnie w Avonie jest tak, że pp masz w danym katalogu zamówione i nic do tego nie mają braki.
Szczytna propaganda ,jak za komuny i ta firma na ostatnim showe time ogłasza ,że chce być firmą nr 1 w Polsce w obliczu tego co tak naprawdę robi to samobój i hipokryzja.
Jest w naszym gronie kontroler zapasów magazynowych.Ciekawe czy pionek i na ile ma w tym jakieś zdanie.Mam ochotę to puścić dalej.
Emocje we mnie buzują.Pozdrawiam
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Ludzie z polskiego Oriflame nie mają prawie żadnego wpływu na to co się sprzedaje w Polsce. dlatego też nie mają żadnych możliwości poprawy sytuacji, wiec co im zostaje - mówić, że się poprawi, poklepywać sie po plecach.

Jak w tej sytuacji wprowadzać nowych konsultantów? Wciskać im marketingowy bełkot okłamując ich, czy mówić prawdę? Ot, dylemat. :)
Justyna M.

Justyna M. Media/ PR/ Internet

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Pytanie brzmi czy jest sens się rozwijać? Czy firma nie ogranicza rozwoju kon , liderów itd?
Podobno w tym biznesie jedyne ograniczenie to nasze blokady w głowie jednak chyba jest inaczej:(
Justyna Ż.

Justyna Ż. ekonomistka

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Justyna Matlak:
Podobno w tym biznesie jedyne ograniczenie to nasze blokady w głowie jednak chyba jest inaczej:(

chyba jednak jest dokładnie tak, skoro inni rozwijają się, mimo tych samych przeszkód.
Justyna M.

Justyna M. Media/ PR/ Internet

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Justyno czy nie sądzisz ,że nie jest dobrze gdy nowy kon ma zamówienie za ponad 200pp a realizuje za 50pp?
Ludzie się rozwijają jednak nie z takim rozmachem jak powinni .Justyna Matlak edytował(a) ten post dnia 16.12.08 o godzinie 11:06
Justyna Ż.

Justyna Ż. ekonomistka

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

nie tylko nie jest dobrze, ale wręcz jest bardzo źle :) nie dość, że nowy konsultant nie może przez to zaliczyć PW, to od początku może zrazić się do firmy, a także mogą zrazić się jego, dopiero co zdobyci, klienci. ale skoro do tej pory problem braków nie został rozwiązany, widocznie nie są w stanie sobie z tym skutecznie poradzić. niemniej jednak, co katalog pojawiają się nowe nazwiska na liście ludzi sukcesu...
Justyna M.

Justyna M. Media/ PR/ Internet

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

ok, zgadzam się jednak nazwiska nowe to osoby,które są od jakiegoś czasu... ostatnio moja nowa kon powiedziała,że z takimi brakami nie widzi szansy rozwoju w firmie:(
Jeśli nowe osoby nie widzą szansy rozwoju lub braki sa traktowane jako podcinanie skrzydeł to daleko nie zajedziemy:(Justyna Matlak edytował(a) ten post dnia 17.12.08 o godzinie 10:23
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Jestem ciekaw, czy Pani http://www.goldenline.pl/magda-swierczynska przyłączy się do dyskusji? :)

konto usunięte

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Justyna Matlak:
ok, zgadzam się jednak nazwiska nowe to osoby,które są od jakiegoś czasu... ostatnio moja nowa kon powiedziała,że z takimi brakami nie widzi szansy rozwoju w firmie:(
Jeśli nowe osoby nie widzą szansy rozwoju lub braki sa traktowane jako podcinanie skrzydeł to daleko nie zajedziemy:(Justyna Matlak edytował(a) ten post dnia 17.12.08 o godzinie 10:23

Nie tylko nowe osoby Justynko są zdegustowane...
Magdalena Świerczyńska

Magdalena Świerczyńska Manager ds. rozwoju
produktu

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Przyłączę się, chociaż nie jestem zwolenniczką podobnych dyskusji.

Braki stanowią problem Oriflame bez wątpienia. Jednak czy nie przyznacie mi racji, że każda firma, korporacja, każdy biznes i każda dziedzina boryka się z pewnymi utrapieniami? Moi znajomi z bankowości z powodu kryzysu finansowego mieliby załamać ręce i zaprzestać kierowaniu placówkami? Inna koleżanka, której bolączką są wysokie plany do zrealizowania, ma wyżywać się na firmie i nie zarabiać pieniędzy? Ktoś inny narzeka na szefa - co z tym robi? Pracuje bądź nie.

Każdy z nas ma wybór - zaakceptować aktualną sytuacją oraz NAUCZYĆ SIĘ Z TYM FUNKCJONOWAĆ bądź zrezygnować. Jeżeli dyrektor placówki popularnego banku potrafi poradzić sobie z zaostrzonymi warunkami udzielania kredytów, to, przepraszam... My mamy nie poradzić sobie w branży kosmetycznej? Gdzie mamy swobodę w zamiennikach?

Oczywiście niedostępność produktów powoduje irytację. Każdy Konsultant, Menadżer, Dyrektor cierpi na tym. Ale tu właśnie pojawia się pytanie - potrafię znaleźć na to metodę? Ja znalazłam, być może dlatego co katalog pojawiają się awanse i mnóstwo zadowolonych osób. Jeśli ktoś uważa, że nie ma tu szans rozwoju, to trudno. Muszą być ludzie w innych branżach, bo kto będzie naprawiał samochody, piekł chleb czy nas leczył...? ;)

Jeżeli Was to pocieszy, sytuacja z brakami na pewno się poprawi i są ku temu podjęte od dawna dynamiczne działania. Proces trwa, ponieważ obejmuje nie tylko teren Polski, ale Europy.

Bardzo dobrze, że mówimy o tym głośno, należy sygnalizować wszelkie niedogodności, aby firma się rozwijała. Czasami jednak odnoszę wrażenie, że wypowiedzi nasycone pierwiastkami wyłącznie negatywnymi wynikają z bezsilności, nudy, może z braku motywacji...? Wykonajcie telefony do swoich liderów, opracujcie plan na Nowy Rok i... wystartujcie z impetem! Nic Was nie zatrzyma, nawet braki. Ktoś tu mądrze wspomniał, że w tym biznesie większość pracy musimy wykonać nad naszymi przekonaniami, nawykami, poglądami.

Jeszcze jedno - firma nie podcina skrzydeł, nie ma ŻADNEGO interesu w brakujących kosmetykach. Traci miliony i naprawdę bardzo chce zmienić tą sytuację...

Pozdrawiam wszystkich, którzy awansują/awansowali w katalogach świątecznych oraz życzę pogody ducha na Nowy Rok :)
Justyna M.

Justyna M. Media/ PR/ Internet

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Każdy z nas ma wybór - zaakceptować aktualną sytuacją oraz NAUCZYĆ SIĘ Z TYM FUNKCJONOWAĆ bądź zrezygnować. Jeżeli dyrektor placówki popularnego banku potrafi poradzić sobie z zaostrzonymi warunkami udzielania kredytów, to, przepraszam... My mamy nie poradzić sobie w branży kosmetycznej? Gdzie mamy swobodę w zamiennikach?


Banki mogą oferować inne produkty bankowe na których zarabiają - niekoniecznie kredyty.
Pytanie jak sobie radzić gdy nawet zamienników nie ma na magazynie?
O poprawieniu i dynamicznej pracy nad brakami słyszymy już od bardzo dawna - niestety efektów brak. ( z roku na rok jest coraz trudniej).

"Oczywiście niedostępność produktów powoduje irytację. Każdy Konsultant, Menadżer, Dyrektor cierpi na tym. Ale tu właśnie pojawia się pytanie - potrafię znaleźć na to metodę? Ja znalazłam, być może dlatego co katalog pojawiają się awanse i mnóstwo zadowolonych osób. Jeśli ktoś uważa, że nie ma tu szans rozwoju, to trudno. Muszą być ludzie w innych branżach, bo kto będzie naprawiał samochody, piekł chleb czy nas leczył...? ;)"

Magdo myślę,że bardzo wiele osób posłucha/ poczyta o nim?

"Bardzo dobrze, że mówimy o tym głośno, należy sygnalizować wszelkie niedogodności, aby firma się rozwijała. Czasami jednak odnoszę wrażenie, że wypowiedzi nasycone pierwiastkami wyłącznie negatywnymi wynikają z bezsilności, nudy, może z braku motywacji...?"

cytat Pani Pawłowskiej ( kierownika dz. obsługi)" Od 15 lat jestem w firmie i ciągle słyszymy,że się poprawi jednak tak po prostu nie będzie, braki będą zawsze"

"Jeszcze jedno - firma nie podcina skrzydeł, nie ma ŻADNEGO interesu w brakujących kosmetykach. Traci miliony i naprawdę bardzo chce zmienić tą sytuację..."

Jest pewna idologia w zarządzaniu - racjonalne dostarczanie produktów na rynek ( dostawy nie mają na celu nasycić rynku).coś podobnego do rynku produktów exclusive. Obawiam się,że w Ori ta zasada jest wyznawana.
Justyna Ż.

Justyna Ż. ekonomistka

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Justyna Matlak:
Banki mogą oferować inne produkty bankowe na których zarabiają - niekoniecznie kredyty.

Taaak... czyli przychodzi klient po kredyt, a w banku mówią: "Niestety, nie ma Pan zdolności kredytowej, ale może założy Pan konto lub lokatę?" :D Sorry, ale myślę, że już łatwiej powiedzieć klientce, żeby kupiła krem do cery wrażliwej, bo ten do naczynkowej chwilowo nie jest dostępny. Ale zgadzam się, że ze wszystkiego można zrobić problem nie do przejścia. Tylko po co? ;)

konto usunięte

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

No nie-dyskusja typu- sam ocet za komuny był potrzebny, bo ci ludzie co nie narzekali i byli sprytni nauczyli sie przedsiębiorczości, a cała reszta została robolami.
Kontekst tej dyskusji jest inny.
Nie wyobrażam sobie sytuacji, gdy przychodzicie do mnie ubezpieczyć samochód, a ja zrobię minę słodkiej idiotki i będę przepraszać za firmę ,ze chwilowo brakuje mi polis do wypisania ubezpieczenia i zaproszę Was kolejnym razem( w przypadku OC za rok, a katalogu za miesiąc)i okaże sie znowu ,że firma znowu nie dostarczyła mi polis lub już zabrakło. W obydwu przypadkach jesteście klientkami nie Warty, ale obojętnie jakiej firmy ubezpieczeniowej, która obsłuży was od razu lub umówi się w przeciągu najbliższego tygodnia.
Tu jest brak logistyki i koordynacji i nie mnie się na tym znać, jako konsultantka i stała klientka mam prawo oczekiwać od firmy z 40-letnim doświadczeniem odpowiedzialnego, profesjonalnego i partnerskiego podejścia do współpracy,podkreślam współpracy i stałego rozwoju na lepsze, a nie jak sie okazuje na gorsze.
Każdy z nas decyduje sam za siebie, ale w tym przypadku to nie ja jestem Oriflame, nie produkuje kosmetyków, to nie ja jestem hurtownią, by odpowiadać za stan magazynu i jego braki.Jestem przedstawicielem tej firmy z doświadczeniem, podpisałam umowę o współpracy, a nie pracy i chcę sie rozwijać i być niezależną w oparciu o tak zwany MLM. Nie słyszałam, żeby w podobnych firmach były tak długotrwałe problemy nie podlegające zmianie na lepsze ba tu idzie na gorsze, i żeby z taka ignorancją podchodzono do tematu.
Justyna M.

Justyna M. Media/ PR/ Internet

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

.Justyna Matlak edytował(a) ten post dnia 21.12.08 o godzinie 12:21



Wyślij zaproszenie do