Ania Jaworska

Ania Jaworska specjalista d/s
sprzedaży, Aplit

Temat: Szkolenia w Warszawie

Zapraszam firmy szkoleniowe z Warszawy i nie tylko do promocji swoich szkoleń/kursów

w serwisach : http://szkolenia24h.pl oraz http://kursy24h.pl

Pozdrawiam,

Anna Jaworska - marketing

tel/ 63 242 12 95
Joanna Jedlińska

Joanna Jedlińska fotograf, grafik,
ilustrator

Temat: Szkolenia w Warszawie


Obrazek

Szanowni Państwo,

W imieniu firmy SQAM Sp.zo.o. Sp.K. zapraszam na kolejne edycje szkoleń z Podstaw Zarządzania Wymaganiami - REQB oraz International Business Analysis Qualification Board – IBAQB

Szkolenia przeznaczone są dla:
- analityków systemowych i biznesowych,
- kierowników działów analiz,
- osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku analizy systemowej/biznesowej,
- dokumentalistów,
- inżynierów oprogramowania,
- kierowników działu zapewnienia jakości oprogramowania,
- osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,
- inżynierów i projektantów użyteczności,
- menadżerów IT i konsultantów zarządzania, którzy chcą zdobyć wiedzę i umiejętności w obszarze zarządzania wymaganiami.

Podstawy Zarządzania Wymaganiami - REQB

Terminy: 29-30 listopada 2012 oraz 17-18 grudnia 2012
Miejsce: Warszawa


Akredytowane szkolenie z Inżynierii Wymagań przygotowujące do zdobycia certyfikatu REQB Foundation Level. Certyfikat ten potwierdza umiejętności określania i opisywania wymagań, oraz przeprowadzania skuteczniej analizy wymagań. Potwierdza również znajomość procesu i procedur inżynierii wymagań, oraz zasady dobrego zarządzania ryzykiem. Osoby posiadające certyfikat REQB są postrzegane przez swoich klientów i pracodawców jako eksperci od zarządzania wymaganiami.

Więcej informacji:

edycja listopadowa http://sqam.org/podstawy-zarzadzania-wymaganiami-reqb-...

edycja grudniowa http://sqam.org/podstawy-zarzadzania-wymaganiami-reqb-...

International Business Analysis Qualification Board – IBAQB

Termin: 12-14 grudnia 2012
Miejsce: Warszawa


Kurs przygotowujący do certyfikacji IBAQB – programu analizy biznesowej.
IBAQB pomaga zdobyć następujące umiejętności:

Analiza przedsiębiorstwa - zrozumienie procesów biznesowych wykonywanych w firmie, identyfikacja wymaganych zmiam, przygotowanie studiów wykonalności dla nowego projektu, przypadku bieznesowego, włącznie z analizą ryzyka.

Analiza biznesowa - określenie potrzeb biznesowych i wynikających z nich wymagań i określenie rozwiązań dla problemów biznesowych. Objęta w rozdziale inżynieria wymagań obejmuje aspekty QA, pozwalające minimalizować ryzyko.

Doskonalenie procesu - optymalizacja wydajności organizacji, minimalizowanie ryzyka strat biznesu.

Innowacja - zastosowanie nowoczesnych technik innowacji w celu dostarczania nowych, konkurencyjnych produktów i usług.

Więcej informacji: http://sqam.org/international-business-analysis-qualif...

kontakt z organizatorem:
Joanna Jedlińska
tel: 22 427 37 09
fax: 22 244 24 59
e-mail: joanna.jedlinska@sqam.org
http://sqam.orgJoanna Jedlińska edytował(a) ten post dnia 23.11.12 o godzinie 10:49

konto usunięte

Temat: Szkolenia w Warszawie


Obrazek


Zaprasza do wzięcia udziału w warsztacie z zakresu:

KURS ASESORA

Assessment/Development Center

DLA KOGO?

....jesteś absolwentem, lub studentem ostatniego roku Zarządzania Zasobami Ludzkimi /Psychologii /Socjologii?

... chcesz w przyszłości realizować AC/DC?

....brakuje Ci doświadczenia?

....chcesz uzupełnić swoją teoretyczną wiedzę o praktyczne umiejętności?

....brakuje Ci czasu na standardowe szkolenia?

TO PROPOZYCJA DLA CIEBIE!

KORZYŚCI

- sprawdzisz w praktyce wiedzę nabytą podczas studiów

- Skorzystasz z doświadczeń i know-how doświadczonych konsultantów

- Nauczysz się jak przygotować i zrealizować AC/DC

- Nie musisz brać urlopu ponieważ warsztaty będą realizowane w dogodnych godzinach

DLA NAJLEPSZYCH PRZEWIDZIELIŚMY MOŻLIWOŚĆ WZIĘCIA UDZIAŁU W DEVELOPMENT CENTER REALIZOWANYM DLA JEDNEGO Z NASZYCH KLIENTÓW!!!

Będziesz mieć szansę od razu zastosować nowe umiejętności!

MIEJSCE WARSZTATÓW I TERMINY:

Sale szkoleniowe Maroney Group:

Warszawa ul. Świętokrzyska 36/56
3 warsztaty:
28 listopada – 4 godziny 17.00-21.00
29 listopada – 4 godziny 17.00-21.00

1 grudnia – 8 godzin 9.00-17.00

NAUCZYMY JAK:

- konstruować właściwe narzędzia

- przygotowywać dokumentację

- prowadzić sesje AC/DC w oparciu o kompetencje wymagane na konkretnym stanowisku

- obserwować pracę uczestników w ćwiczeniach zespołowych oraz zadaniach indywidualnych gromadzić informacje z różnych źródeł

- zachować obiektywizm

- tworzyć rekomendacje oraz wskazówki rozwojowe

- przygotowywać raporty indywidualne i zestawienia zbiorcze

- udzielać informacji zwrotnej po sesji AC/DC


KOSZT:

Cena rynkowa, to nawet 8 700 PLN za tego typu szkolenie

Z nami nie tracisz czasu i pieniędzy gdyż nasz program opiera się wyłacznie o zajęcia praktyczne – nie będziemy powtarzać teorii którą poznałaś/eś w trakcie studiów

500 zł netto (615 PLN z VAT) za 16 godzin warsztatów!



W RAMACH WARSZTATÓW OTRZYMASZ:

- 16 godzin intensywnego i praktycznego warsztatu

- przydatne materiały szkoleniowe

- możliwość dzielenia się wiedzą i doświadczeniami z innymi uczestnikami szkolenia
poczęstunek w czasie przerw kawowych (kawa, herbata, ciastka, kanapki)

- możliwość uczestnictwa w wyjątkowym cyklu warsztatów przygotowanym i prowadzonym przez bardzo doświadczony zespół konsultantów


UWAGA! ILOŚĆ MIEJSC JEST OGRANICZONA LICZY SIĘ KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ


SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień 1 (4 godziny):

Kompetencje – które badać i w jaki sposób?

Skuteczne narzędzia AC/DC – rodzaje ćwiczeń.

Zadanie domowe.

Dzień 2 (4 godziny):

Behawioralne wskaźniki kompetencji oraz przygotowywanie arkuszy oceny.

Obserwacja pracy uczestników AC/DC oraz sposoby gromadzenie informacji

Zadanie domowe.

Dzień 3 (8 godzin):

Zachowanie asesora (Role-play and real-play, studium przypadku)

Analiza danych, raporty

Wskazówki rozwojowe, rekomendacje

Udzielanie informacji zwrotnej

Egzamin i wybranie osób zakwalifikowanych do przeprowadzenia AC/DC

Zadanie domowe dla osób zakwalifikowanych do AC/DC

ZGŁOSZENIA NALEŻY PRZESYŁAĆ NA ADRES:
katarzyna.krzykowska@maroney.pl

Kontakt telefoniczny: 22 242 80 73, lub 537 40 99 33

ZAPRASZAMY!
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia w Warszawie


Obrazek


OFERTA 2013 w eduFuturo:
- Komunikacja IT-biznes - 23-24.01.2013
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - 29-30.01.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Przemawianie publiczne i autoprezentacja - 31.01.-1.02.2013
- IT - Business Alignment - 5-6.02.2013
- Umowy na usługi i systemy IT - 7-8.02.2013
- Modelowanie Procesów Biznesowych (BPMN) - 26-27.02.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Niezawodność i jakość usług IT - 27-28.02.2013
- Procesy zarządzania usługami w IT - 5-6.03.2013
- Komunikacja w zespole projektowym - 13-14.03.2013
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - 19-20.03.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Komunikowanie zmiany (komunikacja projektów) - 10-11.04.2013
- Marketing usług IT - 8-9.05.2013
- Diagnozowanie problemów IT - 23-24.05.2013
- Zarządzanie dojrzałością organizacji IT - 12-13.06.2013

Polub nas na Facebooku, a otrzymasz 5% rabatu na dowolnie wybrane szkolenie otwarte!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia w Warszawie


Obrazek


Szkolenia Grudzień 2012

Moc Efektywnego Działania 10-11.12.2012
Jak efektywnie zarządzać swoim czasem, by zdążyć ze wszystkim i mieć na wszystko czas?

Warsztaty efektywnego działania przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy chciałyby efektywnej wykorzystywać …

Budowanie zespołów 17-18.12.2012
Jak stworzyć idealny zespół?

Warsztat budowania zespołu przeznaczony jest dla managerów, kierowników, liderów zespołu oraz dla wszystkich osób pracujących w zespołach. W trakcie warsztatu uczestnicy …

Sprzedaż Doskonała 17-18.12.2012
Jak zwiększyć sprzedaż rozpoznając i wykorzystując wiedzę na temat typu osobowości Klienta?

Warsztaty zaawansowanych technik sprzedaży i wywierania wpływu. Przeznaczone są dla wszystkich osób chcących poprawić …

Ukryte Kody Umysłu 19-20.12.2012
Jak motywować rozmówców do działania i podejmowania decyzji, wykorzystując wartości i filtry decyzyjne?

Warsztaty zaawansowanych technik komunikacji i wywierania wpływu wykorzystujące wiedzę na temat programowania neurolingwistycznego. Przeznaczone są dla …

Tajemnice Skutecznego Telemarketingu 21.12.2012
Jak sprzedawać i umawiać spotkania z Klientami?

Specjalna Cena – Sprawdź Teraz

Warsztaty efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystają telefon do …

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży 28.12.2012
Jak prowadzić spotkania handlowe, by sprzedać i zyskać wiernego Klienta?

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z …

Specjalna Cena – Sprawdź Teraz

zapraszamy na nasze szkolenia :)
http://systemysa.pl
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: Szkolenia w Warszawie

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Szkolenia w Warszawie

Warszawa, 6 marca, 15:00-17:00, mamy jeszcze miejsca na warsztacie 'Wielozadaniowość - błogosławieństwo czy przekleństwo naszych czasów' odbywającym się w ramach cyklu spotkań Efektywni w działaniu.

Szczegóły i informacja o zapisach: https://www.facebook.com/events/338858919548706/
Prowadzenie: Grzegorz Frątczak - trener efektywności osobistej i pasjonat zarządzania sobą w czasie.
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Szkolenia w Warszawie

Z okazji Święta Kobiet, przygotowaliśmy niecodzienną ofertę!

W tym szczególnym dniu pragniemy złożyć wszystkim Paniom, a zwłaszcza tym pracującym, Najserdeczniejsze Życzenia Spełnienia Marzeń zarówno tych prywatnych jak i zawodowych.

W spełnieniu marzeń zawodowych zapewne pomoże Paniom podniesienie swoich kompetencji.

Dlatego też zapraszamy wszystkie Panie do zgłoszenia się na wybrane szkolenia w tym szczególnym dla nich dniu, a w zamian gwarantujemy prezent - 30% RABATU dla każdej zgłoszonej uczestniczki.

Panowie - szefowie, jest to bardzo praktyczny prezent dla wszystkich Pań pracujących w Waszych firmach. Więcej szczegółów na naszej stronie

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Szkolenia w Warszawie

Chciałbym zaprosić na prowadzone przeze mnie warsztaty otwarte!

Tematyka najbliższych warsztatów:

/ Autoprezentacja: PEWNOŚĆ SIEBIE - 23.03.13 /
/ Autoprezentacja: TECHNIKA MOWY- 24.03.13 /

Warsztaty ujmują zagadnienie wystąpień publicznych z dwu perspektyw - od strony nastawienia do wystąpień publicznych, jak również od strony techniki mowy osoby występującej. Każdy warsztat jest odrębną całością, natomiast każdy z nich stanowi również dopełnienie drugiego.

Koszt uczestnictwa w jednym warsztacie wynosi 120 zł (uczniowie i studenci) / 140 zł (pozostałe osoby), a w obu warsztatach - 190 zł / 240 zł.

Po więcej informacji zapraszam na: http://paweltempczyk.pl/autoprezentacja1.htm

Prowadzący:
Paweł Tempczyk - trener, psycholog, aktor. Jestem absolwentem Wydziału Psychologii UW, gdzie byłem na specjalizacji przygotowującej do pracy z grupą nieterapeutyczną: Wspieranie rozwoju osobowości. Prócz wykształcenia psychologicznego mam również wykształcenie aktorskie. m. in. ukończone Dwuletnie Studio Teatralne Tomka Zadróżnego oraz trzy semestry Aktorstwa w WSKiMS im. Jerzego Giedroycia.
Doświadczenie w pracy warsztatowej zdobyłem jako asystent facylitatorki - Oksany Dąbrowskiej w Interaktywnym Teatrze Procesu oraz prowadząc warsztaty rozwojowe w Ośrodku Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra4 i w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Collegium Civitas, MGOPS Drohiczyn, PCPR Nowy Dwór Mazowiecki). W ramach współpracy z Fundacją Dobra Wioska odbyłem również staż jako delfinoterapeuta.
Obecnie współpracuję na stałe m. in. z firmą szkoleniową KnowBOX (http://knowbox.pl/pawel-tempczyk), w której prowadzę warsztaty rozwojowe, oraz z portalem dla szkoleniowców treco.pl, gdzie piszę cykl artykułów na temat prowadzenia warsztatów w nurcie psychologii zorientowanej na proces (http://www.treco.pl/kariera/porady-szczegoly/id/232/pr...

Jeżeli nie możesz uczestniczyć w warsztatach, chciałbym zaprosić na indywidualne sesje rozwojowe, które również poruszają tematykę autoprezentacji i wystąpień publicznych (http://paweltempczyk.pl/indywidualne%20spotkania%20roz...


Obrazek

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Szkolenia w Warszawie

Wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą usług lub produktów, osoby kierujące zespołami sprzedażowymi, właścicieli firm, zapraszam na cykl spotkań pod nazwą Skuteczni w sprzedaży.

Pierwszy warsztat odbył się w lutym. Przerabialiśmy na nim skuteczny PROSPECTING, czyli jak docierać do rokujących klientów.

Kolejne warsztaty:
- 15 kwietnia 2013, Zadawanie pytań w trakcie spotkania sprzedażowego
- 10 czerwca 2013, Jak stworzyć ofertę wyróżniającą się na tle konkurencji
- 9 września 2013, Jak mówić klientowi 'NIE'
- 18 listopada 2013, temat do potwierdzenia, czekamy też na Wasze propozycje - co jest dla Was największym wyzwaniem


Obrazek

Wszystkie warsztaty odbywają się w godzinach 10.00-14.00 w Inspiration Space przy ul. Jana Czeczota 8/3 w Warszawie.

Warsztaty prowadzi: MONIKA KURDEJ, właścicielka Training+, profesjonalny coach, praktyk sprzedaży.

Zaczynałam od sprzedaży farmaceutyków i parafarmaceutyków. Potem były kosmetyki, a następnie... usługi turystyczne... Szkolenia pojawiły się na samym końcu i nie przestają mnie fascynować. Jestem ekspertem od relacji i komunikacji. Moich Klientów szkoleniowych i coachingowych uczę łagodnego przechodzenia przez kolejne etapy sprzedaży, zadawania pytań i upewniania się, czy obie strony podobnie się rozumieją. Stale też podkreślam znaczenie angażowania Klientów w przygotowanie koncepcji rozwiązania. Zbyt wiele razy przestrzeliłam propozycję zgadując oczekiwania, by nie widzieć jak potężne to ma znaczenie dla wyniku w sprzedaży. Uczę też pewności przy podejmowaniu trudnych tematów. Przestraszony sprzedawca to ostatnia osoba, z którą chce się widzieć Klient. Pracując szkoleniowo stale więc wymagam, by sprzedawcy mieli przed oczami swojego Klienta... by kreowali własną rzeczywistość... by działali świadomie i z uwagą...

Obrazek

Liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy
Wstęp płatny, 60 zł.

Temat: Szkolenia w Warszawie

WARSZTATY "MODA W SIECI"

gdzie: VIAMODA INDUSTRIAL
kiedy: 18 maja 2013
zgłoszenia: kursy@vmi.edu.pl

Zapraszamy na warsztaty „Moda w sieci”, podczas których eksperci: ANSWEAR.com oraz Conceptshop.pl, twórcy jednych z najbardziej znanych w Polsce internetowych platform zakupowych zdradzą jak skutecznie wykreować markę, by osiągnąć sukces.

Podczas kilkugodzinnego spotkania uczestnicy warsztatów będą mieli okazję dowiedzieć się jak "od kuchni" wygląda założenie i prowadzenie sklepu internetowego. Specjaliści z Concpetshop.pl - Magdalena Mazurek i Michał Głagolski wskażą jakie znaczenie przy tego rodzaju przedsięwzięciu ma budowanie społeczności na fanpage, jakie są najskuteczniejsze sposoby promocji oraz jakie regulacje prawne należy wziąć pod uwagę, by szybko i skutecznie zbudować swoją internetową przestrzeń.

Po części warsztatowej odbędzie się cześć praktyczna kursu, którą poprowadzi pani Joanna Kosman -Kierownik Marketingu ANSWEAR.com Ta część skupiona będzie wokół skutecznego tworzenia, kreowania i promowania marki modowej w sieci. Uczestnicy na podstawie licznych przykładów i ćwiczeń dowiedzą się m.in. jak stworzyć markę atrakcyjną dla polskiego e-konsumenta, jakie znaczenie odgrywa branding zmysłowy oraz jak budować komunikację z klientem poprzez marketing narracyjny.

Konspekt zajęć oraz więcej informacji znajdziecie pod tym adresem:
http://www.vmi.edu.pl/oferta/kursy-dla-profesjonalistow

Zapraszamy!
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Szkolenia w Warszawie

Czy wiesz, że według ekspertów stoimy obecnie u progu Ery Słońca?

Koszty energii z paliw kopalnych stale rosną, podczas gdy cena technologii do pozyskiwania energii z odnawialnych źródeł spada. Prognozy nie pozostawiają złudzeń. Nadchodzi kolejna rewolucja przemysłowa.

Obecnie w Polsce trwają prace nad ustawą o OZE, która zapewni odpowiednie warunki do rozwoju rynku fotowoltaiki. To już tylko kwestia czasu, kiedy będzie można bezpiecznie inwestować w energetykę słoneczną. Zarabiać i jednocześnie przyczyniać się do lepszego gospodarowania naturalnym bogactwem.

Przygotuj się do zmian już teraz i przyjdź na szkolenie Akademii Solarnej:

"Inwestycja w fotowoltaikę, czyli wszystko, o czym powinien wiedzieć Inwestor"

Patronat:


Obrazek

Współpraca:

Obrazek

Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu wprowadzenie w tematykę inwestowania w systemy fotowoltaiczne. Dostarcza niezbędnej wiedzy dotyczącej obecnej sytuacji na rynku, możliwości zysku związanego z wprowadzeniem ustawy o OZE oraz planowania inwestycji w aspekcie technicznym, prawnym i ekonomicznym.

Grupa docelowa:
Szkolenie jest kierowane do wszystkich zainteresowanych inwestowaniem w systemy fotowoltaiczne niezależnie od rozmiaru planowanej inwestycji oraz obecnej wiedzy w tym zakresie.

Korzyści:
Uczestnicy dowiedzą się m.in.:
• jak zbudowany jest system fotowoltaiczny
• na co zwrócić uwagę, dobierając odpowiednie komponenty i dostawcę
• jakie są regulacje prawne i obecne praktyki dotyczące fotowoltaiki
• jakie są prognozy zwrotu z inwestycji i od czego one zależą
• gdzie szukać wsparcia finansowego i jak wygląda przykładowa analiza inwestycji

Koszt szkolenia:
Całkowity koszt szkolenia to 599 złotych netto.
Udział w edycji specjalnej (15 maja), to jedynie 399 złotych netto.

Harmonogram i miejsce szkolenia:
Szkolenie zaplanowane jest w godzinach 9.00-17.00 w Warszawie.
Edycja specjalna (15 maja) w godzinach 11.00-17.00 w Poznaniu.

Obecne terminy:
• 15 maja (edycja specjalna podczas Targów Green Power)
• 22 maja
• 12 czerwca

Program i zgłoszenie:
W celu zapoznania się ze szczegółowym programem szkolenia i zgłoszenia swojego udziału zapraszamy na naszą stronę:

AKADEMIA SOLARNA

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu:

Michał Zając
Specjalista ds. marketingu i szkoleń
Tel. 607 277 767
E-mail: michal.zajac@lumentechnik.pl
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia w Warszawie

OSTATNIA EDYCJA przed wakacjami!

Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN

Miejsce: Warszawa (ul. Jana Pawła II 27)
Termin: 20-21 maja 2013
Cena netto: 2600 PLN (zapoznaj się z rabatami!)

ZAPRASZAMY!
biuro@eduFuturo.pl
(+48) 794 930 124
Sebastian Szajner

Sebastian Szajner Trener / Konsultant
w House of Skills /
Motywacja / Przyw...

Temat: Szkolenia w Warszawie

FUNDAMENTY BUDOWANIA ZDROWYCH RELACJI

PREZENTACJA TRENERA

Trening praktyczny skupiony na ćwiczeniach z najbardziej bazowej umiejętności czyli nawiązywania relacji. Będziesz eksplorował 3 typy relacji: biznesową, związkową i przyjacielską: jej różnice, podobieństwa, mechanizmy działania, oraz strukturę powstawania

Te trzy typy relacji zostaną omówione w zestawach umiejętności potrzebnych do tytułowego Zdrowia w relacjach z ludźmi. Oto One:

1. Przeszłość
a) poznasz dlaczego wybrałeś akurat tych znajomych z którymi teraz utrzymujesz relacje. Świadomość tego doprowadzi Cię do miejsca gdzie precyzyjniej wybierasz osoby z którymi chcesz budować kontakt
b) poznasz potrzeby jakie realizowałeś z poszczególnymi osobami w Twoim życiu. Z imienia i nazwiska będziesz wiedział dlaczego z tą akurat osoba dobrze Ci się rozmawiało, a z inną miałeś krótką relacje
c) będziesz w stanie wybaczyć swoim wrogom, konkurentom, rywalom z przeszłości i rozpocząć nowy rozdział w budowaniu zdrowych związków

A gdy już o budowaniu nowych związków mowa to czas przejść do...

2. Budowanie nowych znajomości

Zapisał tę datę w kalendarzu, bo bardzo chciał tam być. Wiedział, że ten dzień jest dla niego ważny, bo decyduje o jego przyszłości. To Spotkanie o prace miało być spełnieniem jego długich oczekiwań. Przeglądał godzinami strony aby pokazać się w jak najlepszym świetle. Przyszedł na umówione spotkanie pól godziny wcześniej i czekał na swoja kolej. Ze spotkania wrócił zadowolony bo poszlo po jego myśli. Teraz tylko czeka na telefon... Później się dowiedział co przesadziło, dlaczego nie zadzwonili. Kiedy Psycholog rozwojowy Elizabeth Morgan przepytała 300 studentów z Boise State University w USA, okazało się ze 33% z nich przynajmniej raz upubliczniała swoje zdjęcie pijącego alkohol, a 40% ankietowanych udostępniało publicznie zdjęcia swojego przyjaciela w takiej sytuacji. Z jednej strony można zapytać, co w tym złego, że ktoś wstawia zdjęcie z życia prywatnego? Sam alkohol nie jest problemem, zdjęcie również, w momencie gdy bierze się wszystkie skutki tych decyzji. Lecz czy ludzie zawsze są świadomi konsekwencji tego co robią, na przykład gdy zdjęcia zobaczy potencjalny pracodawca? Podobnie jak podczas uroczystego obiadu, czy spotkania w gronie przyjaciół obowiązują inne zasady, często na pierwszy rzut oka wzajemnie zaprzeczające. Jeśli chcesz Nauczysz się tak zapoznawać ludzi i nawiązywać relacje aby bez niedomówień, szczerze i spójnie pokazać kim jesteś, to w tym przypadku zasady są proste: przyjdź na szkolenie. Dowiesz się o fundamentach nawiązywania znajomości. Tych prywatnych i zawodowych.

Dowiesz się:
- jak reklamować swój produkt lub usługę mając trzy minuty na rozmowę
- dlaczego pierwsze wrażenie jest istotne oraz jak rzutuje na późniejsza relacj
- jak budować komunikat w oparciu o to co czujesz w chwili obecnej rozpoczynać i kończyć rozmowy biznesowe. pracowałem dwa lata w bankowości, podzielę sie tym co najskuteczniejsze w budowaniu relacji z klientem i co daje namacalną sprzedaż
- Twoje historie i perypetie są idealnym sposobem aby przekazać doświadczenie życiowe, styl bycia, dojrzałość i wartości jakimi się kierujesz. Dostaniesz sposoby na ich opowiadanie ilość poruszanych tematów jest wprost proporcjonalna do zainteresowania rozmówcy
-Dowiesz się dlaczego i jak znajomi definiują Twoja wartość. Nnauczysz się korzystać ze zniekształcenia: docenianie relacji = docenianie rozmówcy
-W jaki sposób i dlaczego Poprzednie relacje definiują obecną
-Będziesz sie uczył na wiele sposobów z fragmentów filmów, reklam, teledysków, muzyki i zdjęć
b) odczytywanie rozmówcy:
- odsiewanie: po czym poznawać czy dana osoba jest odpowiednia na partnera w związku, biznesowego, czego można się po niej spodziewać i jak to sprawdzać
- jak odczytywać wartości rozmówcy w jego opowieściach, o tym co mówi o sobie, dlaczego jest tak, że po tym jak mówi się o swoim poprzednim związku można rozpoznać nastawienie do kolejnego

4. Konflikty w relacjach:
a) powstawanie: dowiesz się jakie są najczęstsze powody powstawania nieporozumień między ludźmi i jak im zapobiegać.
b) rozwiązywanie
- Rozwiązuj konflikty na bierząco. Każdy nie rozwiązany konflikt narasta. Zacznie wchodzić Ci to w nawyk
- Jak przy pomocy zasobności relacji (wspólnej przeszłości i wspólnych przeżyć) wychodzić z konfliktów. Bo przecież nie warto się kłócić o byle co skoro związek jest tak istotny!
- Nauczysz się rozmawiać w taki sposób aby rozmówca nie czuł się atakowany a doceniany
- Nauczysz się jak metafory działają na podświadomość i jak z tego korzystać przy rozwiązywaniu konfliktów

5. Wzmacnianie: na tej części nauczysz się wzmacniać i pielegnować relacje którą posiadasz i te które nawiążesz w przyszłości

- Na podstawie historii ze swojego życia, nauczysz się przekazywać ludziom wartości którymi żyjesz
-Poznasz moc Efektu Zegarnik- kiedy i jak ucinać opowiadane przykład i historię, aby wprowadzić słuchacza w jeszcze większe zaciekawienie, a co za tym idzie urozmaicać relację
- Dowiesz się jak za pomocą metafor opowiadać o sobie, jak budować obrazy rozmówcom aby rozmowa mogła ciągnąć się długimi godzinami
- Zobaczysz strategie osob których związki przetrwały kilkadziesiąt lat. Jak się uczyć to od specjalistów!

Kiedy 18maja, w godzinach 10.00-18.00, w tym godzinna przerwa na obiad

Kto poprowadzi: Sebastian Szajner, coach, w ciągu ostatnich 3 lat odbył ponad 200 dni szkoleniowych ucząc się od specjalistów w swoich dziedzinach takich jak: dr Elżbieta Zdenkiewicz-Ścigała (Polska; ekspert psychologii kryzysu i psychotraumatologii), John Grinder (USA; tworca nlp), Mateusz Grzesiak (Polska; trenerstwo i coaching), Ross Raynolds (Holandia; medytacja), Maestro Manuel Rufino (Dominikana; szamanizm). Ukończył trzykrotnie mastera i praktyka nlp, jest zaanwasowanym masterem nlp i starszym uczniem medytacji vipassana. Jego specjalizacją jest wykorzystywanie kryzysu do osobistego wzrostu. Prywatnie zakochany w medytacji, miłośnik kina akcji i sztuki współczesnej pod każdą postacią.

ZA ILE? 250zł w dniu warsztatu
Cena ze zniżką dla osób wpłacających do 12 maja 129zł, po 12 maja 179zł.

Co w cenie: miejsce na warsztacie;
catering: woda, soki, ciastka owoce;
skrypt i materiały po szkoleniowe;
certyfikat uczestnictwa wraz z indywidualnym opisem pracy kursanta.

Gdzie: Warszawa, cicha i wygodna sala, idealna na intensywną pracę umysłową. Uczestnik dostaje w mailu zwrotnym maksymalnie tydzień przed warsztatem.
LIMIT MIEJSC: 30

Zgłoszenia: info@sebastianszajner.pl w tytule: "Imię Nazwisko: Fundamenty Budowania Zdrowych Relacji"

Następna dyskusja:

Animacja Czasu Wolnego - sz...




Wyślij zaproszenie do