Marta C.

Marta C. koordynator biura
szkoleń, InfoBizTech

Temat: SZKOLENIA, KONFERENCJE, SPOTKANIA BIZNESOWE!

Dzień Dobry,
Opowiem Wam pewną sytuację.
„Było czterech ludzi o wdzięcznych imionach: Każdy, Ktoś, Ktokolwiek oraz Nikt. Trzeba było wykonać ważne zadanie i Każdy miał to zrobić. Każdy był pewien, że Ktoś to zrobi. Ktokolwiek mógł to zrobić, ale Nikt tego nie wykonał. Ktoś bardzo się tym zdenerwował, ponieważ to była praca Każdego. Każdy myślał, że Ktokolwiek może to zrobić, ale Nikt nie zorientował się, że Ktoś tego nie zrobił. Sprawa zakończyła się tym, że Każdy oskarżał Kogoś w sytuacji kiedy Nikt nie zrobił tego co Ktokolwiek mógł zrobić”.
Dlaczego tak się stało … niestety w dobie nowych technologii nie potrafimy ze sobą rozmawiać. Niestety przekłada się to na naszą codzienną pracę.
Warto to zmienić.

Już dziś serdecznie zapraszam na warsztat praktyczny Efektywna Komunikacja interpersonalna, który odbędzie się 29 września w Gdańsku.
Podczas warsztatu, szczegółowo omówimy m.in
o Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
o Co sprawia, że czujemy się razem dobrze?
o Cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi
o Pozytywne nastawienie
o Sytuacje trudne
o Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili.
o Bariery komunikacyjne
o Efekt komunikacji – jak rozpoznać wspólne cele?
o Świadomość własnych potrzeb
o Motywacja - przyspieszenie realizacji celu
o Budowanie celów - osobistych i zawodowych
o Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu- integracja celów - osobistych z celami zawodowymi
o Ustalania priorytetów- ZASADA EISENHOWERA
o Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?.
Przygotowaliśmy dla Państwa promocję:
o zgłaszając minimum dwie osoby na to szkolenie rabat 5%
o zgłaszając minimum trzy osoby na to szkolenie rabat 10%
o zgłaszając minimum cztery osoby na to szkolenie rabat 15%
o zgłaszając minimum pięć osób na to szkolenie rabat 20%

--
Marta Czechowska
http://infobiztech.pl
NIP: 865-214-55-91
Tel.: (22) 250 12 12,
Tel kom.: 723 278 101
Fax: (22) 250 12 13
e-mail: marta.czechowska@infobiztech.pl


Obrazek

Joanna G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Ewa Dawczyk

Ewa Dawczyk Specjalista do spraw
marketingu i handlu

Temat: SZKOLENIA, KONFERENCJE, SPOTKANIA BIZNESOWE!


Obrazek


Biuro System z Częstochowy zaprasza na szkolenie :

Bezpieczeństwo i higiena pracy przy pracach związanych z narażeniem na pole elektromagnetyczne w zakresie stosowania ROZPORZĄDZENIA MINISTRA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 29 czerwca 2016 roku Dz.U.2016.950

Miejsce: Katowice

Termin: 1.12.2016r.

Czas trwania: 8:30-14:30

Cel:
Celem szkolenia jest aktualizacja oraz uzupełnienie wiedzy i umiejętności z zakresu:
- przepisów prawnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniem na pole elektromagnetyczne zgodnie z Dz.U.2016.950.
- obowiązków pracodawcy związanych z narażeniem pracowników na pole elektromagnetyczne

Dla kogo:
Dla pracowników służby BHP, osób odpowiedzialnych, kierujących pracownikami i pracowników pracujących w polach elektromagnetycznych.

Opis szkolenia:
1. Podstawowe definicji i pojęcia poszczególnych zjawisk i współczynników określonych w rozporządzeniu w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniem na pole elektromagnetyczne,
2. Podstawowe zagrożenia pól elektromagnetycznych powstające w przestrzeni pracy,
3. Klasyfikacja obiektów, instalacji do wykonania pomiarów,
4. Limity narażenia na pole elektromagnetyczne i limity bezpośredniego oddziaływania pola elektromagnetycznego,
5. Metody eliminacji lub ograniczenia zagrożenia na pola elektromagnetyczne
6. Sporządzanie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji dotyczącej rozpoznania i oceny zagrożeń elektromagnetycznych
7. Zakres szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy w przypadku wystąpienia pól elektromagnetycznych
8. Badania lekarskie wstępne, okresowe i kontrolne pracowników w obszarze pracy pól elektromagnetycznych - zakres informacji dotyczących charakterystyki pola-EM i poziomu narażenia w przestrzeni pracy dostępnej dla pracownika

Szczegółowe informację dostępnę sa pod adresem:
http://www.biuro-system.com/s736,Bezpieczenstwo-i-higi...
https://www.facebook.com/BiuroSystem/
oraz pod nr. tel. 34 321 43 80


Zapraszamy serdecznie
Marta C.

Marta C. koordynator biura
szkoleń, InfoBizTech

Temat: SZKOLENIA, KONFERENCJE, SPOTKANIA BIZNESOWE!

Ceny transferowe z uwzględnieniem zmian wchodzących Gdańsk 24.11.2016
w życie z początkiem 2017 roku oraz częściowo w 2016

Organy podatkowe mają prawo do ustalenia, czy transakcje pomiędzy podmiotami powiązanymi odpowiadają warunkom rynkowym. W przypadku braku dostarczenia podczas kontroli wymaganej dokumentacji cen transferowych, przedsiębiorca naraża się na zastosowanie sankcyjnej stawki podatku
w wysokości 50%, w stosunku do zaniżonego dochodu.

Cel szkolenia
Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników szkolenia z najistotniejszymi zagadnieniami podatkowymi z zakresu transakcji dokonywanych przez podmioty powiązane oraz wytycznymi Ministra Finansów dla kontroli UKS. Przedstawione zostaną zasady sporządzania analizy porównawczej z podziałem na transakcje materialne oraz niematerialne (pożyczki, gwarancje kredytowe, opłaty licencyjne).

Profil uczestnika
Szkolenie jest skierowane do głównych księgowych, kierowników i pracowników działów księgowości.

Program szkolenia
1. Zmiany w zakresie dokumentacji w sprawie cen transferowych na 2017 roku oraz częściowo na rok 2016:
o nowy katalog podmiotów zobowiązanych do tworzenia dokumentacji
o zakres obowiązków dokumentacyjnych w zależności od wielkości podmiotu
o dokumentacja podstawowa
o analiza porównawcza
o dokumentacja „master-file” - podatnicy, których przychody lub koszty przekroczą w danym roku 20 000 000 euro, będą także zobowiązani do przygotowania dokumentacji grupowej, tzw. master-file, prezentującej mechanizmy rozliczeń z perspektywy grupy
o sprawozdania dołączane do zeznań podatkowych
2. Zasada swobody kształtowania warunków umów w świetle obostrzeń w zakresie cen transferowych:
o wpływ na sposób ustalania warunków w transakcjach z podmiotami powiązanymi
o cena rynkowa a cena transferowa
3. Dokumentacja transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi
o limity decydujące o obowiązku sporządzenia dokumentacji
o weryfikacja przekroczenia limitów w praktyce
o elementy dokumentacji, a ich wpływ na rynkowość transakcji
o ewentualne sankcje
4. Metody szacowania dochodów:
o metoda porównywalnej ceny niekontrolowanej
o metoda rozsądnej marży koszt plus
o metoda ceny odprzedaży
o metody zysku transakcyjnego
5. Praktyczne wskazówki w zakresie sporządzania dokumentacji transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi na wybranych przykładach:
o dokumentacja transakcji sprzedaży towarów
o dokumentacja usług finansowych (pożyczki, cash pooling, niedostateczna kapitalizacja)
o dokumentacja usług niematerialnych (doradcze, wsparcie IT, podział kosztów, refakturowanie)
o dokumentacja transakcji opartych na refakturowaniu
6. Najnowsze orzecznictwo sądów administracyjnych i interpretacje organów podatkowych w zakresie cen transferowych
7. Ceny transferowe a podatek u źródła (z uwzględnieniem regulacji dotyczących zakładu w rozumieniu umów o unikaniu podwójnego opodatkowania)
8. Zawieranie porozumień w sprawach ustalania cen transakcyjnych:
o rodzaje porozumień
o dokumenty załączane do wniosku
o postępowanie w sprawie porozumienia
o decyzja w sprawie porozumienia
9. Sankcje wynikające z niedopełnienia obowiązków w zakresie dokumentacji podatkowej:
o nieuznanie części kosztów
o 50% podatek dochodowy
o sankcje związane z korektą podatku VAT
o odpowiedzialność karna skarbowa

Metody szkoleniowe
• wykład
• dyskusje
• prezentacje

Cena szkolenia
490 PLN*
Cena obejmuje:
• bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
• przerwy kawowe i lunch
• notes i długopis
• certyfikat ukończenia szkolenia
*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych zwolnione z podatku VAT.

Pozdrawiam serdecznie,
--
Marta Czechowska
ul. Grzybowska 80/82
00-844 Warszawa
http://infobiztech.pl
NIP: 865-214-55-91
Tel.: (22) 250 12 12, (22) 661 54 90
Tel kom.: 723 278 101
Fax: (22) 250 12 13
e-mail: marta.czechowska@infobiztech.pl
Ewa Dawczyk

Ewa Dawczyk Specjalista do spraw
marketingu i handlu

Temat: SZKOLENIA, KONFERENCJE, SPOTKANIA BIZNESOWE!


Obrazek

Szanowni Państwo,

do 25.11.2016 r. przyjmujemy zgłoszenia na szkolenie otwarte pt:

"Bezpieczeństwo i higiena pracy przy pracach związanych z narażeniem na pole elektromagnetyczne w zakresie stosowania ROZPORZĄDZENIA MINISTRA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 29 czerwca 2016 roku Dz.U.2016.950 ".

Szczegółowe informację dostępne są pod adresem: http://www.biuro-system.com/s736,Bezpieczenstwo-i-higi...…
oraz pod nr.tel. 34 321 43 80

Zapraszamy serdecznie :)
Ewa Dawczyk

Ewa Dawczyk Specjalista do spraw
marketingu i handlu

Temat: SZKOLENIA, KONFERENCJE, SPOTKANIA BIZNESOWE!


Obrazek


Biuro "SYSTEM" serdecznie zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem szkoleń
otwartych na I półrocze 2017r.


W ofercie znajdą się szkolenia z zakresu: BHP, SZJ, SZŚ, SZE, ZSZ, HACCP

https://www.facebook.com/pg/BiuroSystem/photos/?tab=alb...

Jeśli nie znaleźli Państwo dogodnego terminu lub chcieliby odbyć szkolenie w formie zamkniętej chętnie przygotujemy indywidualną ofertę.

Pełen zakres Naszych usług dostępny jest pod adresem http://www.biuro-system.com/oferta

Szczegółowych informacji udzielamy pod nr. tel. 34-321-43-80
e- mail: sekretariat@biuro-system.com


Obrazek
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: SZKOLENIA, KONFERENCJE, SPOTKANIA BIZNESOWE!

Akademia Jakości – testowanie i jakość projektów IT
15-16 marca 2017 r. | Warszawa
Test Management w zróżnicowanych metodykach


Jeśli więc szukasz pomysłu jak efektywnie zarządzać zespołem testowym lub jak polepszyć współpracę w swoim zespole to zapraszamy na kolejną edycję Akademii Jakości. Tematyka poruszana na konferencji pozwoli na wypracowanie swojego własnego podejścia do zarządzania testami i zainspiruje do wprowadzania zmian!

Co w programie?

Dzień I - 15 marca


1. Ocena koncepcji biznesowych - od pomysłu do wartości
Karolina Zmitrowicz- niezależny konsultant IT w obszarze biznesu i technologii
Łukasz Łosin - Product Owner, Analityk Biznesowy i UX designer
2. Nie samym Selenium człowiek żyje, czyli o stabilności automatycznych testów funkcjonalnych
Szymon Ramczykowski - Senior Test Engineer, Kainos
3. Standardy projektowe IT w podejściach zwinnych, formalno-procesowych i mieszanych
Adrian Bala - Senior Test Analyst, GFT Poland Sp. z o. o.
4. Testowanie i walidacja usług sieciowych według metodyki ITIL – korzyści dla użytkowników, zespołów operacyjnych i programistów
Marcin Wolski - Starszy specjalista oraz lider zespołu w Poznańskim Centrum Superkomputerowo-Sieciowym
5. Tester manualny vs Tester automatyczny
Monika Braun
6. Utrzymanie oprogramowania
Paweł Klimczyk - Programista i architekt rozwiązań IT
7. Gdzie się podziała jakość?
Piotr Ślęzak - Prezes spółki ForProgress Sp. z o.o.
8. QA - Dev - PM - trójkąt zależności czy wzajemności?
Karolina Jarocka
9. Monika Lichota - Cywińska - WarszwQA Warsaw Quality Assurance Group

Dzień II - część warsztatowa - 16 marca

1. Testowanie oparte na modelach analitycznych
Karolina Zmitrowicz
2. SCRUM w praktyce
Michał Dusiński
3. Zarządzanie testami automatycznymi w projektach agilowych
Monika Braun
4. Warsztat praktyków: podziel się wiedzą - planowanie i zarządzanie testowaniem
Piotr Ślęzak
5. Forevo - Efektywniejsza automatyzacja przy użyciu narzędzi Open Source
Łukasz Burczak

Strona główna Akademii: http://successpoint.pl/akademia_jakosci_2017

Rejestracja:http://successpoint.pl/akademia_jakosci_2017#zarejestr...

Do 19 lutego niższe ceny!

Dla uczestników konferencji mamy książki ufundowane przez księgarnię helion.pl jak również PWN.pl

Kontakt:
Agnieszka Zając
Koordynator Projektu
mobile:+48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@successpoint.pl
Karolina Krzemińska

Karolina Krzemińska Specjalista ds
szkoleń IT, JSystems
Sp. z o.o.

Temat: SZKOLENIA, KONFERENCJE, SPOTKANIA BIZNESOWE!

Witam serdecznie,

chciałabym zaprosić Państwa na najnowsze szkolenia w naszej firmie -JSystems Sp. z o.o.

Ostatnio w ofercie naszych szkoleń pojawiły się szkolenia z zakresu Big Data.

Poniżej przedstawiam listę szkoleń z zakresu Big Data organizowanych w naszej firmie:

- Wprowadzenie do Big Data

- Przegląd narzędzi Big Data

- Kompleksowe wprowadzenie do BIG DATA

- Big Data dla programistów

- NoSQL w Big Data

- Apache Hadoop dla Programistów

- Big Data dla Administratorów

- Big Data dla Data Scientist

- Big Data dla biznesu

- Apache Hbase

Ponadto zachęcam do skorzystania z promocji na szkolenie: Kompleksowe wprowadzenie do BIG DATA :) Cena promocyjna szkolenia to zaledwie 1799 zł netto / osobę :)

Nasza firma zapewnia szkolenia praktyczne w małych grupach, prowadzonych przez doświadczonych trenerów w miłej atmosferze :)


W celu uzyskania więcej szczegółów zapraszam do kontaktu:

Karolina Krzemińska
Specjalista ds. szkoleń IT
tel: 22 299 56 35
k.krzeminska@jsystems.pl
Beata Osolińska

Beata Osolińska specjalista ds.
organizacji, Klaster
LifeScience Kraków

Temat: SZKOLENIA, KONFERENCJE, SPOTKANIA BIZNESOWE!

Po roku obowiązywania RODO, od 28 maja 2019 musi być stosowane rozporządzenie o swobodnym przepływie danych nieosobowych.

W dniu 18 grudnia 2018 r. weszło w życie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1807 z dnia 14 listopada 2018 r. w sprawie ram swobodnego przepływu danych nieosobowych w Unii Europejskiej.
Przykładami danych nieosobowych są algorytmy informatyczne, dane generowane przez maszyny, zanonimizowane zbiory danych wykorzystywane do medycznych analiz big data, informacje dotyczące przeglądanych stron internetowych nie związanych z danymi wskazującymi na tożsamość osoby fizycznej lub pozwalającymi na ustalenie tożsamości takiej osoby itd.

Odmiennie aniżeli w przypadku RODO, przedmiotowa regulacja ma na celu zwiększenie swobody przy przetwarzaniu danych. Ułatwienie to musi jednak przebiegać w sposób systematyczny i z uwzględnieniem warunków przewidzianych w rozporządzeniu i wskazaniach Komisji Europejskiej.

5 czerwca, w środę, zapraszamy serdecznie na Drugie Śniadanie VIP Klastra LifeScience Kraków, na którym ten temat zostanie omówiony przez naszych Ekspertów.

Przyjrzymy się bliżej następującym punktom:
• Dane nieosobowe i osobowe – różnice definicyjne i interpretacyjne
Aspekty praktyczne i prawne w funkcjonowaniu obu Rozporządzeń UE – identyfikacja i stosowanie w obszarach, których dotyczą
• Rozporządzenie o przetwarzaniu danych a BigData, AI, machine learning, IoT, cloud computing
• „Własność” i korzystanie z danych użytkowników w kontekście badania zachowań i preferencji
• Normy techniczne
• W jakim kierunku będą kształtowane wzorce umowne
• Samoregulacja dostawców usług

Spotkanie poprowadzą Eksperci z Kancelarii Chałas i WspólnicyDr hab. Bogdan Fischer - Partner, Radca prawny oraz Dr Joanna Uchańska - Szef Praktyki Life Science and Healthcare, Radca prawny, Managing Associate, Koordynator obsługi prawnej.

Czekamy na Państwa w środę, 5 czerwca 2019 roku, w restauracji Kolanko Nº 6, przy ul. Józefa 17 na krakowskim Kazimierzu.

Zapisy przyjmowane są za pośrednictwem FORMULARZA: https://1906drugiesniadanievipklastra.konfeo.com/pl/groups.

Serdecznie zapraszamy!
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: SZKOLENIA, KONFERENCJE, SPOTKANIA BIZNESOWE!

Kurs wystąpień publicznych

Uczestnicy podczas szkolenia:

► Dowiedzą się, jak zapanować nad tremą
► Dowiedzą się, jak przygotować prezentacje, aby zrealizować zamierzone cele
► Dowiedzą się, jak zastosowanie komunikacji niewerbalnej wspiera komunikację werbalną

Narzędzia, które poznasz podczas szkolenia:

► Techniki wzbudzania i utrzymywania zainteresowania
► Taktyki autoprezentacji
► Techniki panowania nad tremą

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

► Zdobędziesz umiejętności z zakresu przygotowywania i prowadzenia prezentacji
► Uświadomisz sobie swoje mocne strony i nabierzesz wiatru w żagle
► Przekonasz się, że wystąpienia publiczne dają dużo satysfakcji

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

Temat: SZKOLENIA, KONFERENCJE, SPOTKANIA BIZNESOWE!

Od jakiegoś czasu korzystam pod kątem firmowych imprez z oferty przygotowanej przez http://agencjapower.pl i ogólnie jestem zadowolony. Bardzo fajnie sobie radzą i mają faktycznie wiele ciekawych pomysłów na organizację imprez. Można więc liczyć na to, że z ich pomocą coś sensownego uda się przygotować.

Następna dyskusja:

Sala konferencyjna na spotk...




Wyślij zaproszenie do