Karolina
Drela
Studio SOVA trener
coach
Temat: Rezygnacja z usług po upłynięciu umowy
Witam,Sprawa jest niejednoznaczna i mimo wielkokrotnych telefonów na infolinię oraz wizyt w salonie firmowym to co się dzieje w czasie rzeczywistym jest niezgodne z deklaracjami Orange.
Sprawa wygląda następująco- ponieważ skończyła mi się umowa, nie podpisywałam żadnego przedłużenia ani aneksów- postanowiłam zmienić operatora. Po kilku telefonach na infolinię dostałam informację że w takiej sytuacji mogę zlecić przekierowanie numeru z trybem natychmiastowym i jako że nie podpisywałam żadnych przedłużeń, umów ani aneksów to nie zostaną naliczone żadne opłaty. O tym samym rozmawiałam osobiście w salonie firmowym orange. Trzykrotnie dostałam informację że nie będzie naliczona wtedy żadna opłata mimo że usługi zostaną przeniesione z dnia na dzień. Przyjdzie jedynie faktura wyrównująca ponieważ abonament jest płacony z góry i będzie mi zwrócona kwota niewykorzystanego abonamentu.
W rzeczywistości po 3 miesiącach łaskawie wysłano rzeczoną fakturę jednak z dopłatą a nie z kwotą zwrotu. Oczywiście została ustalona kwota pozostałej części abonamentu niewykorzystana przeze mnie ale została także naliczona opłata za rezygnację z usług bez terminu wypowiedzenia.
Kto mi powie o co chodzi? Oczywiście faktura jest "do zapłacenia" ponieważ kwota którą orange miało mi oddać jest niższa niż naliczona niesłusznie opłata za rezygnację z usług. Miał ktoś podobne doświadczenia albo wie co z tym fantem zrobić? Nie mam dowodu (poza zapisanymi godzinami rozmów telefonicznych i w salonie) że trzykrotnie dostałam informację sprzeczną z tym co zostało mi naliczone...Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.08.14 o godzinie 23:02