Karolina Drela

Karolina Drela Studio SOVA trener
coach

Temat: Rezygnacja z usług po upłynięciu umowy

Witam,
Sprawa jest niejednoznaczna i mimo wielkokrotnych telefonów na infolinię oraz wizyt w salonie firmowym to co się dzieje w czasie rzeczywistym jest niezgodne z deklaracjami Orange.

Sprawa wygląda następująco- ponieważ skończyła mi się umowa, nie podpisywałam żadnego przedłużenia ani aneksów- postanowiłam zmienić operatora. Po kilku telefonach na infolinię dostałam informację że w takiej sytuacji mogę zlecić przekierowanie numeru z trybem natychmiastowym i jako że nie podpisywałam żadnych przedłużeń, umów ani aneksów to nie zostaną naliczone żadne opłaty. O tym samym rozmawiałam osobiście w salonie firmowym orange. Trzykrotnie dostałam informację że nie będzie naliczona wtedy żadna opłata mimo że usługi zostaną przeniesione z dnia na dzień. Przyjdzie jedynie faktura wyrównująca ponieważ abonament jest płacony z góry i będzie mi zwrócona kwota niewykorzystanego abonamentu.

W rzeczywistości po 3 miesiącach łaskawie wysłano rzeczoną fakturę jednak z dopłatą a nie z kwotą zwrotu. Oczywiście została ustalona kwota pozostałej części abonamentu niewykorzystana przeze mnie ale została także naliczona opłata za rezygnację z usług bez terminu wypowiedzenia.

Kto mi powie o co chodzi? Oczywiście faktura jest "do zapłacenia" ponieważ kwota którą orange miało mi oddać jest niższa niż naliczona niesłusznie opłata za rezygnację z usług. Miał ktoś podobne doświadczenia albo wie co z tym fantem zrobić? Nie mam dowodu (poza zapisanymi godzinami rozmów telefonicznych i w salonie) że trzykrotnie dostałam informację sprzeczną z tym co zostało mi naliczone...Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.08.14 o godzinie 23:02
Monika Namięta

Monika Namięta Doradca Zarządu
(sprzedaż w kanale
Call Center, B2B i
B2C)

Temat: Rezygnacja z usług po upłynięciu umowy

Witaj,
proponuję złożyć oficjalną reklamację na piśmie z powołaniem się na konkretne daty i godziny połaczeń, które operator ma zarejestrowane i zgodnie z prawem musi archiwizować. Temat będzie się wyjasniał minumum miesiąc ale jak nie odpuścisz to dostaniesz zwrot środków, które naliczono. Co prawda powinnaś złożyć pisemne wypowiezenie na minimum 30 dni przed migracją numeru ale to od pracowników sieci komórkowych wymaga się wiedzy eksperckiej a przynajmniej powinno się wymagać a nie od nas klientów. Nie odpuszczaj; ja miałam też podobne przygoody z Orange i nie dałam za wygraną... po 3 m-cach dostałam kasę i rekompensatę :)
Powodzenia!
Karolina Drela

Karolina Drela Studio SOVA trener
coach

Temat: Rezygnacja z usług po upłynięciu umowy

o, super, dzięki! jest światełko w tunelu. Nie jest to jakaś ogromna kwota ale orange już raz moją rodzinę oszukało - naliczono 3000 zł rachunku mojej siostrze (abonament) ponieważ rzekomo sobie wyłączyła promocję na darmowy dostęp do internetu w swoim panelu zarządzania internetowego. I z racji takiej że nie mogą nic udowodnić jej ani ona im to rachunek zamieniono na 3 letni internet stacjonarny - tak aby opłata tych 3 tys była jakby "na raty" a nie na raz w jednym rachunku (o jakości nie muszę mówić)- także zaproponowali jedynie rozwiązanie rekompensaty w naturze, połowiczne.

Co do mojej rezygnacji- napisałam dziś maila. Na moje szczęście ostatni telefon do bok wykonałam z salonu play przy podpisywaniu umowy - więc mam świadka rozmowy w postaci pani z którą podpisywałam umowę. Dzwoniłam żeby ostatecznie się upewnic że na pewno nie będzie opłaty za taka rezygnację. Zobaczymy jak będzie- wszystkie daty i godziny podałam. ech... a tak lubiłam pomarańczowy kolor :)))Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.08.14 o godzinie 23:06



Wyślij zaproszenie do