Liliana K. MOPS
Temat: pomoc techniczna
Mój ojciec jest dość dziarskim staruszkiem. Namówiłam go na zmianę pakiety na FUN Pack żeby miał telefon do brata za granicę bez ograniczeń, szybszy internet( bo w wieku prawie 90 lat korzysta , ):):) no i cyfrówka.... kiedy rozmawiałam z telemarketerem zapewnił mnie ,że będzie pomoc techniczna przy montażu i co...a znowu wielkie............ ( nie będę się wyrażać:() Okazało sie ,że mamy sobie poradzić sami ( ja całkowite 0 w tych sprawach ) bo nie można wysłać technika bo nie może dotykać naszego sprzętu??? ke???? pani zapewniła mnie że może nam pomóc przez telefon...a telefon już został wyłączony w związku ze zmiana usługi a za komórkę nie mam zamiaru płacić za godzinę rozmowy z infolinią....Masakra! wygląda na to ,że wcisnąć usługę i mieć wszytko w tyle! Skontaktowałam się z firmą prywatną, zrobią konfigurację ( wiadomo płatnie:(:(:)
czy to jest w porządku???