Grzegorz Klamer Jasiński

Grzegorz Klamer Jasiński Oracle Premier
Support Sales
Prepresentative
Oracle Polsk...

Temat: Oracle Support - "Wpadnij po wiedzę"

"Szanowni Państwo,

Zapraszamy do biura Oracle Polska przy ul. Przyokopowej 31 w Warszawie, aby dowiedzieć się więcej o bezpłatnych dla naszych Klientów zaletach i funkcjach Oracle Support, i dzięki temu jeszcze lepiej je wykorzystywać.

Jeżeli współpraca z Oracle Support jest jednym z Państwa codziennych obowiązków, na pewno skorzystają Państwo z bezpłatnego spotkania z najlepszymi specjalistami Oracle Support w Polsce.

Co miesiąc specjaliści Oracle Support będą czekali w biurze Oracle Polska, aby przekazać cenne informacje, jak efektywnie korzystać z Oracle Support. Opowiedzą o narzędziach, procesach i technologiach, które pozwolą na wydajniejszą współpracę z Oracle Support i minimalizację ryzyka operacyjnego w Państwa organizacji.

Naszym celem jest pomóc Klientom w pełni wykorzystać zakupione usługi Oracle Support, co może mieć istotne znaczenie w maksymalizacji zwrotu z inwestycji w oprogramowanie Oracle .

Zapraszamy na najbliższą sesję w biurze Oracle Polska przy ul. Przyokopowej 31 w Warszawie, w środę 9 stycznia 2013 r. o godzinie 9:00. Tematem głównym będzie:

Support Best Practices

Prosiłbym o potwierdzenie obecności na PW:

Planowane tematy kolejnych spotkań to:

Configuration Manager, Proactive Support, Platinum Support



Szczegóły spotkania:

Co: Comiesięczne spotkanie Oracle Support “Wpadnij po wiedzę”
Kto: Klienci firmy Oracle, którzy regularnie pracują z Oracle Support
Kiedy: środa, 9 Stycznia 2013, godz. 9:00
Gdzie: Biuro Oracle Polska, ul. Przyokopowa 31, Warszawa, VI p.



Pozdrawiamy

Oracle Support "
Kamil Tomasz Szkoda

Kamil Tomasz Szkoda Oracle, SqlServer
database and system
administrator

Temat: Oracle Support - "Wpadnij po wiedzę"

Witam serdecznie,

Proszę o informację odnośnie kolejnych spotkań.

Pozdrawiam,
Kamil Szkoda
Grzegorz Klamer Jasiński

Grzegorz Klamer Jasiński Oracle Premier
Support Sales
Prepresentative
Oracle Polsk...

Temat: Oracle Support - "Wpadnij po wiedzę"

Witam,
Następne spotkanie pod tytułem "Bug Best Practices" odbędzie się 13tego lutego
Pozdrawiam,
GJ
Grzegorz Klamer Jasiński

Grzegorz Klamer Jasiński Oracle Premier
Support Sales
Prepresentative
Oracle Polsk...

Temat: Oracle Support - "Wpadnij po wiedzę"

Zgodnie z obietnicą:
"...Temat: Bug/Defect Escalation Best Practices - 13 lutego, godzina 9:00

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do biura Oracle Polska przy ul. Przyokopowej 31 w Warszawie, aby dowiedzieć się więcej o bezpłatnych dla naszych Klientów zaletach i funkcjach Oracle Support, i dzięki temu jeszcze lepiej je wykorzystywać.

Jeżeli współpraca z Oracle Support jest jednym z Państwa codziennych obowiązków, na pewno skorzystają Państwo z bezpłatnego spotkania z najlepszymi specjalistami Oracle Support w Polsce.

Co miesiąc nasi specjaliści będą czekali w biurze Oracle Polska, aby przekazać cenne informacje, jak efektywnie korzystać z Oracle Support. Opowiedzą o narzędziach, procesach i technologiach, które pozwolą na wydajniejszą współpracę z Oracle Support i minimalizację ryzyka operacyjnego w Państwa organizacji.

Naszym celem jest pomóc Klientom w pełni wykorzystać zakupione usługi wsparcia technicznego, co może mieć istotne znaczenie w maksymalizacji zwrotu z inwestycji w oprogramowanie Oracle.

Zapraszamy na najbliższą sesję w biurze Oracle Polska przy ul. Przyokopowej 31 w Warszawie, w środę 13 lutego 2013 r. o godzinie 9:00.

Tematem głównym będzie:

Bug/Defect Escalation Best Practices

Planowane tematy kolejnych spotkań to:

Proactive Support, Configuration Manager, Platinum Support



Szczegóły spotkania:

Co: Comiesięczne spotkanie Oracle Support “Wpadnij po wiedzę”
Kto: Klienci firmy Oracle, którzy regularnie pracują z Oracle Support
Kiedy: środa, 13 lutego 2013, godz. 9:00
Gdzie: Biuro Oracle Polska, ul. Przyokopowa 31, Warszawa, VI p.



Proszę o potwierdzenie chęci wzięcia udziału wysyłając email na adres: pawel.szymczak@oracle.com lub hubert.okroj@oracle.com



Pozdrawiamy

Oracle Support
Grzegorz Klamer Jasiński

Grzegorz Klamer Jasiński Oracle Premier
Support Sales
Prepresentative
Oracle Polsk...

Temat: Oracle Support - "Wpadnij po wiedzę"

Przypominam, iż jutro kolejna pierwsza środa miesiąca :)
Tym razem "Advanced Customer Services"
Pozdrawiam,
GJ
Grzegorz Klamer Jasiński

Grzegorz Klamer Jasiński Oracle Premier
Support Sales
Prepresentative
Oracle Polsk...

Temat: Oracle Support - "Wpadnij po wiedzę"

Tym razem lokalizacja Kraków:
"Szanowni Państwo,

Zapraszamy do biura Oracle Polska w Krakowie przy Al. Bora-Komorowskiego 25b, Budynek Quattro B, 8 piętro, aby dowiedzieć się więcej o zaletach i funkcjach Oracle Support, i dzięki temu jeszcze lepiej je wykorzystywać.

Jeżeli współpraca z Oracle Support jest jednym z Państwa codziennych obowiązków, na pewno skorzystają Państwo z bezpłatnego spotkania z naszymi najlepszymi specjalistami w Polsce.

Nasi specjaliści będą czekali w biurze Oracle Polska, aby przekazać przydatne informacje, jak efektywnie korzystać z Oracle Support. Opowiedzą o narzędziach, procesach i technologiach, które pozwolą na wydajniejszą współpracę z Oracle Support i minimalizację ryzyka operacyjnego w Państwa organizacji.

Naszym celem jest pomóc Klientom w pełni wykorzystać zakupione usługi wsparcia technicznego, co może mieć istotne znaczenie w maksymalizacji zwrotu z inwestycji w rozwiązania i sprzęt Oracle.

Zapraszamy na najbliższą sesję w biurze Oracle Polska w Krakowie przy Al. Bora-Komorowskiego 25b, Budynek Quattro B, 8 piętro, w środę 17 kwietnia 2013 r. o godzinie 9:00. Tematem głównym będzie:

Efektywna współpraca z Technical Support Center

Szczegóły spotkania:

Co: Spotkanie Oracle Support ‘Wpadnij po wiedzę’
Kto: Klienci firmy Oracle, którzy regularnie pracują z Oracle Support
Kiedy: środa, 17 kwietnia 2013, godz. 9:00
Gdzie: Biuro Oracle Polska w Krakowie, Al. Bora-Komorowskiego 25b, Budynek Quattro B, 8 piętro, 31-467 Kraków"
Grzegorz Klamer Jasiński

Grzegorz Klamer Jasiński Oracle Premier
Support Sales
Prepresentative
Oracle Polsk...

Temat: Oracle Support - "Wpadnij po wiedzę"

Szanowni Państwo - tym razem Warszawa - gorąco zapraszamy:
"Comiesięczne spotkanie Oracle Suport “Wpadnij po wiedzę”

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do biura Oracle Polska przy ul. Przyokopowej 31 w Warszawie, aby dowiedzieć się więcej o zaletach i funkcjach Oracle Suport i móc dzięki temu jeszcze lepiej je wykorzystywać.

Jeżeli współpraca z Oracle Suport jest jednym z Państwa codziennych obowiązków, na pewno skorzystają Państwo z bezpłatnego spotkania z naszymi najlepszymi specjalistami w Polsce.

Co miesiąc nasi specjaliści czekają w biurze Oracle Polska, aby przekazać przydatne informacje, jak efektywnie korzystać z Oracle Suport. Opowiedzą o narzędziach, procesach i technologiach, które pozwolą na wydajniejszą współpracę z Oracle Suport i minimalizację ryzyka operacyjnego w Państwa organizacji.

Naszym celem jest pomóc Klientom w pełni wykorzystać zakupione usługi wsparcia technicznego, co ma istotne znaczenie w maksymalizacji zwrotu z inwestycji w oprogramowanie Oracle.

Zapraszamy na najbliższą sesję w biurze Oracle Polska przy ul. Przyokopowej 31 w Warszawie, w środę 8 maja 2013 r. o godzinie 9:00. Tematem głównym będzie:



Najlepsze Praktyki Suportowe przy współpracy z Oracle Suport

Podczas spotkania opowiemy między innymi o otwieraniu zgłoszeń, efektywnej pracy ze zgłoszeniami, sposobach i zasadach eskalacji, dostępnej wiedzy w portalu MOS.



Planowane i proponowane tematy kolejnych spotkań to:

Proactive Support, Configuration Manager, Platinum Support

Szczegóły spotkania:
Co: Comiesięczne spotkanie Oracle Suport “Wpadnij po wiedzę”
Kto: Klienci firmy Oracle, którzy regularnie pracują z Oracle Suport
Kiedy: środa, 8 maja 2013, godz. 9:00
Gdzie: Biuro Oracle Polska, ul. Przyokopowa 31, Warszawa, VI p.



Pozdrawiamy

Oracle Suport"
Grzegorz Klamer Jasiński

Grzegorz Klamer Jasiński Oracle Premier
Support Sales
Prepresentative
Oracle Polsk...

Temat: Oracle Support - "Wpadnij po wiedzę"

"Comiesięczne spotkanie Oracle Support „Wpadnij po wiedzę”

Szanowni Państwo,



Zapraszamy serdecznie na spotkania „Wpadnij po wiedzę”, które pomogą Państwu w pełni wykorzystać usługi, dostępne w ramach kontraktu na Asystę Techniczną Oracle (Oracle Support).



„Wpadnij po wiedzę” to krótkie i bezpłatne dla klientów Oracle seminaria, prowadzone w nieformalnej atmosferze. To okazja do rozmowy z przedstawicielami Asysty Technicznej Oracle w Polsce, którzy odpowiedzą na Państwa pytania i wyjaśnią, jak najlepiej wykorzystać usługi Asysty Technicznej. To także krótkie omówienie wcześniej zapowiedzianego tematu.



Spotkania organizujemy co miesiąc w biurze Oracle Polska przy ulicy Przyokopowej 31 w Warszawie. Terminy planowanych spotkań znajdą Państwo tutaj. Nie ma konieczności wcześniejszej rejestracji.



Zapraszamy na najbliższą sesję w biurze Oracle Polska przy ul. Przyokopowej 31 w Warszawie, w środę 7 sierpnia 2013 r. o godzinie 9:00. Tematem głównym będzie:

Nowości supportowe w Oracle Database 12c.



Planowane i proponowane tematy kolejnych spotkań to:
EBS Proactive Support, Cloud Control 12c, Platinum Support



Łączymy pozdrowienia,

Zespół Asysty Technicznej Oracle – Oracle Support"

Następna dyskusja:

Administrator Oracle




Wyślij zaproszenie do