Przemysław Żarnecki

Przemysław Żarnecki Przedsiębiorca -
Trener - Nauczyciel

Temat: Listopadowe koszty?

Bieżący rok to ostatni kiedy obowiązywać będzie konieczność zapłaty podwójnej zaliczki na podatek liczony od dochodu osiągniętego w listopadzie.

Od 2012 roku zasada ta zostaje zniesiona i każdy podmiot gospodarczy zapłaci podatek jedynie od tego co wypracował w danym miesiącu, a podatek za grudzień zapłaci w styczniu kolejnego roku.

Firmy maja możliwość zaplanowania kosztów w Listopadzie 2011 tak, aby uniknąć lub relatywnie zmniejszyć naliczenie "podwójnego podatku".

Jedną z możliwości w/w optymalizacji jest zawarcie umowy leasingu w bieżącym miesiącu, wszelkie koszty poniesione z tytułu zawartej umowy są kosztem uzyskania przychodu, czyli również odpowiednio mniejszają przychód przed opodatkowaniem.

Pierwszą wpłatę w leasingu można kształtować według własnych oczekiwań od 0,00 % do nawet 45,00 % wartości przedmiotu leasingu.
Oszczędność na podatku może być zatem godna uwagi.

Zapraszamy do zadawania pytań ofertowych. Dla naszych klientów w listopadzie mamy wiele ciekawych ofert.

http://www.favor.info.pl

Obrazek