Marta
Broda
(Dziadkiewicz)
KAIZEN, lean
management,
optymalizacja
procesów biznesowych
Temat: KAIZEN z zarządzaniu jakością usług - studia podyplomowe
Studia podyplomowe "KAIZEN w zarządzaniu jakością usług" w całości poświęcone są Kaizen w usługach realizowane przez SGH w Warszawie oraz firmą PROFES, będącą wyłącznym Partnerem i realizującą program merytoryczny KAIZEN Institute Consulting Group. Celem studiów podyplomowych jest dostarczenie wiedzy i umiejętności, które pozwolą uczestnikom w świadomy i profesjonalny sposób zarządzać jakością w działalności usługowej oraz skutecznie eliminować marnotrawstwo i zamieniać je na wartość dodaną, oszczędności dla firm.Uczestnicy wykorzystają zdobyte kompetencje przy tworzeniu optymalnych procesów administracyjnych w swoich firmach oraz odchudzonego biura bez zbędnych papierów i dokumentacji.
Studia podyplomowe polecamy szczególnie:
- osobom odpowiedzialnym za optymalizację procesów w organizacjach
- osobom pełniącym funkcje administracyjne i logistyczne w odniesieniu do obszaru biurowego
- menedżerom odpowiedzialnym za skuteczne zarządzanie firmą usługową, działem, departamentem (w szczególności w obszarze obsługi Klienta) bądź obszarem administracyjnym
- pełnomocnikiem ds. zarządzania jakością
- osobom, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania jakością z uwzględnieniem koncepcji TQM, Lean, Kaizen
Studia skierowane są do osób pracujących w firmach każdej wielkości, firmach usługowych, urzędach, biurach, szpitalach oraz części administracyjnej firm produkcyjnych itp.
Tryb naboru:
Rekrutacja na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia-całość lub I raty) oraz złożenie w sekretariacie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem. Nabór na studia rozpoczyna się 16 stycznia 2012 i trwa do momentu wyczerpania limitu miejsc.
Podstawowym warunkiem uczestnictwa w studiach jest ukończenie studiów wyższych (dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia).
Na każdą edycję studiów przyjmowanych jest 35 osób.
Organizacja studiów:
Czas trwania: 2 semestry (192 godziny) - 12 zjazdów+zjazd egzaminacyjny
Termin rozpoczęcia: październik 2012
Zajęcia odbywać się będą w soboty i niedziele. Zajęcia podczas zjazdu trwają 16 godzin (dwa dni po 8 godzin dydaktycznych). Dodatkowo w ramach studiów zorganizowane zostaną 2 wizyty w firmach usługowych wdrażających rozwiązania KAIZEN.
Narzędzia:
Podczas szkoleń i warsztatów realizowanych w ramach studiów uczestnicy poznają zarówno twarde narzędzia(konkretne narzędzia jakościowe m.in. analiza FMEA, QFD, mapowanie procesów, diagram SIPOC, diagram Ishikawy, analiza Pareto-Lorenza, podstawy Six Sigma, podstawy KANBAN, One Point Lesson, 5S, Metody badania satysfakcji Klientów, Mystery Shopping i inne) jak i rozwiną miękkie umiejętności potrzebne do ciągłego doskonalenia jakością usług (budowanie zespołów, współpraca z różnymi typami osobowości, komunikacja w zespole, prowadzenie krótkich szkoleń i prezentacji, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, zarządzanie reklamacjami, stawianie celów SMART).
Studia rozwiną kompetencje u praktyków oraz będą gruntownym przygotowaniem dla osób, który dopiero rozpoczynają swoją karierę w obszarze jakości, Kaizen, Lean i optymalizacji procesów.
Uczestnicy studiów mają możliwość certyfikacji zawodowej - uzyskania certyfikatu KAIZEN Coach w obszarze administracji rekomendowanego przez KAIZEN Institute Consulting Group.
W przypadku pytań proszę o kontakt.
Marta Dziadkiewicz
Kom. 601 922 299
mail. dziadkiewicz@profes.com.pl
Więcej informacji znajdą Państwo tutaj: http://pl.kaizen.com/studia-podyplomowe/szkola-glowna-...Marta Dziadkiewicz edytował(a) ten post dnia 17.04.12 o godzinie 08:50