Marta Broda (Dziadkiewicz)

Marta Broda
(Dziadkiewicz)
KAIZEN, lean
management,
optymalizacja
procesów biznesowych

Temat: KAIZEN z zarządzaniu jakością usług - studia podyplomowe

Studia podyplomowe "KAIZEN w zarządzaniu jakością usług" w całości poświęcone są Kaizen w usługach realizowane przez SGH w Warszawie oraz firmą PROFES, będącą wyłącznym Partnerem i realizującą program merytoryczny KAIZEN Institute Consulting Group. Celem studiów podyplomowych jest dostarczenie wiedzy i umiejętności, które pozwolą uczestnikom w świadomy i profesjonalny sposób zarządzać jakością w działalności usługowej oraz skutecznie eliminować marnotrawstwo i zamieniać je na wartość dodaną, oszczędności dla firm.

Uczestnicy wykorzystają zdobyte kompetencje przy tworzeniu optymalnych procesów administracyjnych w swoich firmach oraz odchudzonego biura bez zbędnych papierów i dokumentacji.

Studia podyplomowe polecamy szczególnie:
- osobom odpowiedzialnym za optymalizację procesów w organizacjach
- osobom pełniącym funkcje administracyjne i logistyczne w odniesieniu do obszaru biurowego
- menedżerom odpowiedzialnym za skuteczne zarządzanie firmą usługową, działem, departamentem (w szczególności w obszarze obsługi Klienta) bądź obszarem administracyjnym
- pełnomocnikiem ds. zarządzania jakością
- osobom, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania jakością z uwzględnieniem koncepcji TQM, Lean, Kaizen

Studia skierowane są do osób pracujących w firmach każdej wielkości, firmach usługowych, urzędach, biurach, szpitalach oraz części administracyjnej firm produkcyjnych itp.

Tryb naboru:
Rekrutacja na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia-całość lub I raty) oraz złożenie w sekretariacie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem. Nabór na studia rozpoczyna się 16 stycznia 2012 i trwa do momentu wyczerpania limitu miejsc.
Podstawowym warunkiem uczestnictwa w studiach jest ukończenie studiów wyższych (dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia).
Na każdą edycję studiów przyjmowanych jest 35 osób.

Organizacja studiów:
Czas trwania: 2 semestry (192 godziny) - 12 zjazdów+zjazd egzaminacyjny
Termin rozpoczęcia: październik 2012
Zajęcia odbywać się będą w soboty i niedziele. Zajęcia podczas zjazdu trwają 16 godzin (dwa dni po 8 godzin dydaktycznych). Dodatkowo w ramach studiów zorganizowane zostaną 2 wizyty w firmach usługowych wdrażających rozwiązania KAIZEN.

Narzędzia:
Podczas szkoleń i warsztatów realizowanych w ramach studiów uczestnicy poznają zarówno twarde narzędzia(konkretne narzędzia jakościowe m.in. analiza FMEA, QFD, mapowanie procesów, diagram SIPOC, diagram Ishikawy, analiza Pareto-Lorenza, podstawy Six Sigma, podstawy KANBAN, One Point Lesson, 5S, Metody badania satysfakcji Klientów, Mystery Shopping i inne) jak i rozwiną miękkie umiejętności potrzebne do ciągłego doskonalenia jakością usług (budowanie zespołów, współpraca z różnymi typami osobowości, komunikacja w zespole, prowadzenie krótkich szkoleń i prezentacji, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, zarządzanie reklamacjami, stawianie celów SMART).

Studia rozwiną kompetencje u praktyków oraz będą gruntownym przygotowaniem dla osób, który dopiero rozpoczynają swoją karierę w obszarze jakości, Kaizen, Lean i optymalizacji procesów.

Uczestnicy studiów mają możliwość certyfikacji zawodowej - uzyskania certyfikatu KAIZEN Coach w obszarze administracji rekomendowanego przez KAIZEN Institute Consulting Group.

W przypadku pytań proszę o kontakt.

Marta Dziadkiewicz
Kom. 601 922 299
mail. dziadkiewicz@profes.com.pl

Więcej informacji znajdą Państwo tutaj: http://pl.kaizen.com/studia-podyplomowe/szkola-glowna-...Marta Dziadkiewicz edytował(a) ten post dnia 17.04.12 o godzinie 08:50
Izabela C.

Izabela C. IT Change
Manager/Kierownik
ds. Rozwiazan
Biznesowych

Temat: KAIZEN z zarządzaniu jakością usług - studia podyplomowe

Co sądzicie o programi tych studiów? Warto inwestować 8 tys.?
Sławomir Banasiak

Sławomir Banasiak Profesjonalne usługi
fotografii
produktowej. Sklep
intern...

Temat: KAIZEN z zarządzaniu jakością usług - studia podyplomowe

W mojej ocenie inwestycja warta rozważenia. Cena jak na studia sygnowane przez SGH do zaakceptowania. Tematyka ciekawa, coraz bardziej popularna. Myslę, że firmy usługowe zaczną coraz częściej doceniać ten aspekt biznesu.

Następna dyskusja:

Studia podyplomowe Lean Man...




Wyślij zaproszenie do