konto usunięte

Temat: Szanowni Księgowi wyelminujcie czasochłonne przepisywanie...

Wychodząc naprzeciw wymaganiom naszych klientów stworzyliśmy oprogramowanie Kancelaria z OCR współpracujące z Comarch ERP Optima.
Kancelaria z OCR przyspieszają i ułatwiają pracę w biurze rachunkowym. Treści faktur w plikach graficznych są rozpoznawane przez system OCR. Program sam uzupełnia informacje w oknie Rejestru VAT. Z poziomu Kancelarii następuje automatyczna rejestracja faktury w Comarch ERP Optima. Faktura ta jest dodawana bezpośrednio do Rejestru VAT. Kancelaria umożliwia również podgląd skanu zarówno z samej Kancelarii jak i Comarch ERP Optima.
Dodatkowo Biura rachunkowe mogą zwiększyć swoją atrakcyjność na rynku, dzięki aplikacji Pulpit Klienta.
Pulpit Klienta jest aplikacją dla klientów biur rachunkowych dostępną przez przeglądarkę WWW. Rozwiązanie to łączy elektroniczną bibliotekę dokumentacji firmy z panelem do komunikowania się i wymiany dokumentów pomiędzy klientem i biurem rachunkowym.

Kolejnym rozwiązaniem jakie posiadamy dla biur rachunkowych jest WyDRA.
Zadaniem programu WyDRA jest masowa wysyłka deklaracji podatkowych i dokumentów ZUS z Comarch ERP Optima do firm obsługiwanych przez biura rachunkowe. Wysłane dokumenty zostają zarchiwizowane w PDF i skompresowanie w paczkę ZIP.

Aby uzyskać więcej informacji proszę o kontakt pod numerem 602 346 100