konto usunięte

Temat: Szukam pracy w obszarze administracji biurowej w Warszawie

Doświadczona na stanowisku kierownik biura/office manager w firmie z polskim kapitałem. Posiadam bogate doświadczenie w zapewnieniu sprawnego działania firmy pod względem administracyjnym. Procedury pracy biurowej są mi na tyle dobrze znane, że uczyłam ich innych pracując jako wykładowca w prywatnej szkole wyższej, czy też przygotowując plan restrukturyzacji pracy sekretariatu w kancelarii prawniczej. Do tego dochodzi dobra znajomość zagadnień księgowych oraz kadrowo - płacowych, co jest efektem odbytych szkoleń i współpracy z działem księgowości. Praca w biurze ogłoszeń i reklamy, czy asystentki w dziale sprzedaży nauczyły mnie komunikatywności i umiejętności nawązywania kontaktów z ludźmi, a naturalne zdolności przywódcze pozwalają na zarządzanie podległymi pracownikami w sprawny sposób.
Język angielski na dobrym poziomie (B2).
W przypadku zainteresowania moją osobą proszę o kontakt
Beata Niemira
tel. 600425675
b.niemira@onet.pl