Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Biuletyn 2/2010 - Cecha, zaleta, korzyść


Obrazek


Witam w kolejnym numerze biuletynu Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu. Tym razem w naszym cyklu dzielenia się wiedzą: Cecha, zaleta i korzyść

Na wielu szkoleniach dla handlowców rozróżnienie cechy, zalety i korzyści sprawia duże trudności. Umiejętne posługiwanie się C-Z-K podnosi naszą efektywność sprzedażową, dlatego też warto zatrzymać się na chwilę przy tym temacie.

CECHA, ZALETA, KORZYŚĆ

Cecha produktu jest to każda jego właściwość fizyczna.
Zaleta produktu jest to jego właściwość funkcjonowania. Określa ona w jaki sposób produkt może być przydatny dla klienta.
Korzyść z produktu jest to rezultat uzyskiwany przez nabywcę dzięki wykorzystaniu zalety mogącej rozwiązać problem klienta.

Przykład
Klient: Przedstawiciel handlowy.
Problem: Brak kontaktu mailowego z klientami podczas podróży służbowych.
Produkt: Telefon komórkowy z pełnym dostępem do e-mail.

Cecha: mały, lekki, płaski.
Zaleta: Posiada pełen dostęp do poczty e-mail.
Korzyść: Stały kontakt z klientami poprzez e-mail podczas podróży służbowych.

Aby poprawnie i skutecznie operować korzyściami, musimy znać problem klienta i wiedzieć jak nasze produkty mogą go rozwiązać. Aby było to możliwe, trzeba odkryć problemy klienta. W tym pomocna jest nam sekwencja P-K-R (Problem, Konsekwencja, Rozwiązanie.

Pozdrawiam.

http://gntb.eu

=============================================================================

AKTUALNIE REALIZOWANE SZKOLENIA:

Zarządzanie Zespołem Sprzedaży: LAST MINUTE 495 PLN/Osoba

Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu® ma przyjemność zaprosić Państwa na szkolenie otwarte „Zarządzanie zespołem sprzedaży”. Szkolenie organizowane jest na ATRAKCYJNYCH warunkach cenowych pozwalających Państwu poznać jakość szkoleń przygotowanych i realizowanych przez nasz zespół.

Tylko we wrześniu cena niższa o 50%

Czas trwania szkolenia: 16h / 2 dni
Miejsce szkolenia: Poznań
Termin szkolenia: 16-17 września 2010r. (w godzinach 10:00-18:00)
Cena szkolenia: 799 PLN osoba. – przy zgłoszeniu 2 osób 10% rabatu dla każdej osoby.

LAST MINUTE OD 06.09.2010 DO 10.09.2010 495 PLN/Osoba

Cena obejmuje:
1. Uczestnictwo w szkoleniu.
2. Materiały dla uczestnika.
3. Podręcznik dla uczestnika.
4. Catering (bufet kawowy)
5. Imienne certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu.

Zasady zgłoszenia uczestnika:
1. Przesłanie oryginału formularza zgłoszenia na adres: 58-314 Wałbrzych, Grodzka 28/19
2. Dokonanie wpłaty zaliczki potwierdzającej uczestnictwo w szkleniu w kwocie 300 PLN na konto: BZWBK 96 1090 2271 0000 0001 1372 2708

Ilość miejsc ograniczona

Zadzwoń zapytaj o szczegóły:

Andrzej Podkański
Tel.: +48 794-627-277
e-mail: podkanski.andrzej@gntb.eu

Marcin Szpak
Tel.: +48 796-319-705
e-mail: szpak.marcin@gntb.eu

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA:

Kompetencja: Kierowanie zespołem. Sprzedaży.
Temat szkolenia: Zarządzanie zespołem sprzedaży
Beneficjenci: Menedżerowie zarządzający zespołami sprzedaży.
Czas trwania: 16 godzin / 2 dni

Cele szkolenia:
• Poznanie specyfiki zarządzania zespołem sprzedaży.
• Poznanie metodologii pracy z zespołem sprzedaży w oparciu o koncepcję przywództwa sytuacyjnego.
• Przećwiczenie wybranych technik przydatnych w pracy ze sprzedawcami.

Korzyści ze szkolenia: Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:
• Będzie potrafił określić etap rozwoju pracownika.
• Będzie potrafił dobrać najlepsze dla niego narzędzie rozwojowe.
• Będzie potrafił zareagować w sytuacji nie realizowanie przez pracownika celów biznesowych.

Program szkolenia:

Rola menedżera sprzedaży:
• Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
• Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy
• Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
• Prawidłowo zarządzający menadżer
• Asertywność i dobra komunikacja menadżera
• Błędy menadżerów sprzedaży

Zespół sprzedażowy:
• Motywowanie handlowców
• Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego
• Gwiazda w zespole – zagrożenia
• Spotkania z zespołem
• Zwalnianie handlowców

Rozwój zespołów sprzedażowych:
• Coachingowy styl pracy
• Błędy Coachingu handlowego
• Typy handlowców
• Informacja zwrotna

Trudne sytuacje menadżera sprzedaży
• Co zrobić gdy spada sprzedaż?
• Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie
• A co jak handlowiec chce odejść?

Zanim zdecydujesz się na nasze szkolenie przeczytaj opinie z poprzednich edycji

Rekomendacje edycja 1

Rekomendacje edycja 2

oraz inne referencje: http://gntb.euMarcin Szpak edytował(a) ten post dnia 07.09.10 o godzinie 08:08