konto usunięte

Temat: Gdański Produkt Turystyczny - gra miejska

Teja Tur z Gdańska z przyjemnością informuje, że projekt gry miejskiej "Śladami Solidarności" zdobył główną nagrodę II edycji konkursu GOT na Gdański Produkt Turystyczny.

Gra skierowana jest do firm i instytucji, dla których stanowić będzie doskonałą platformę integracyjną oraz do żądnych przygód grup zorganizowanych i turystów indywidualnych.

***

A ja zastanawiam się, czy i na ile uda nam się wpisać w promocję miasta. Doświadczenie podpowiada, że temat wybraliśmy dobrze, bo nasi klienci zagraniczni, a i ci z głębi kraju, kojarzą Gdańsk głównie z Solidarnością. Więc zamiast wynajdywać koło na nowo postanowiliśmy wykorzystać te skojarzenia.
Czy się uda? Czy goście konferencji, sympozjów, biznesmeni przyjeżdżający do obcego kraju zdecydują się na taką formę poznawania miasta?

Ciekawa jestem, czy na przykład Rob Davidson, dawniej odwiedzający Polskę tylko zawodowo, a dziś dla przyjemności, zgodzi się ze mną, że to dobra droga.