Temat: najbardziej konkurencyjne oferty firm produkujących...
Hę :)
Ciekawy temat. Ale odpowiedź nie może być jednoznaczna.
Fakt pytania typu: "Szukam gadżetu na Święta proszę mi zaproponować coś w rozsądnej cenie są rozbrajające i nieco męczące."
Ale sytuacja rynkowa zmusza nas - do grzecznego odpowiadania na i tak postawione pytania.
Generalnie jest tak: jako producent bezpośredni smyczy reklamowych i grawerowanych długopisów mogę wystawić tabelkę cen mniej lub bardziej dokładną. I tak robię, bo cenię czas swój i moich potencjalnych klientów. Tak więc ceny na smycze reklamowe, długopisy z grawerem czy bluzy z polaru które też szyjemy sami znajdziesz u nas tu:
http://reklama.ergo-media.pl
Ale nie wszystko robię sam. Większość gadżetów zamawiamy...
Tak więc sam zdany jestem na wycenę... I... wkurza mnie to!!!
U mnie w 99% staram się zrobić wycenę na smycze w ciągu 5 do 15 minut (zależnie od tego ile mam wycen) bez względu czy to jest środek tygodnia czy niedziela wieczór. Oczywiście są wyjątki jak muszę wyjść na dłużej.
Ale ktoś kto zajrzy na naszą stronę sam sobie wyliczy cenę.
Podobno u innych się tak nie da...
Jednak coś się zmienia. Właśnie się dowiedziałem, że upadła jedna z większych i renomowanych drukarni w Łodzi. DLACZEGO..???
Głównym powodem jest poziom cen. Tu niestety nie ma zmiłuj. Jakość ma znaczenie i u nich była wyjątkowa ale cóż... CENA cena cena.
Chociaż... małym kamyczkiem do tego dołożyło się coś jeszcze. Na wycenę dla klienta czekałem nieraz z dnia na dzień.
Kto przejął tych klientów? No znane wszystkim agencjom reklamowym drukarnie online, które mają wszystkie ceny podane na tacy w formie tabelek. Teraz robię wycenę dla swojego klienta w 5 minut od otrzymania jego maila :)
A kiedyś też mówiło się nam, że się nie da wycenić druku offsetowego, bo gramatura, bo ilość kolorów, bo sposób wykończenia, bo ilość ... ogólnie, że za dużo zmiennych.
A dało się i jest to czytelne, wiążące i wygodne dla każdej ze stron. Poza tym oszczędność dla drukarni, bo oszczędza na osobie, która wycenia.
Wszystko można wycenić :)
Jest jednak inna sprawa. Dlaczego nie wyceniają? Ponieważ nie chcą jechać na stałych cenach, ale może kogoś da się szarpnąć na więcej..?
U mnie jak obniżyłem teraz ceny to nie ma, że boli klient stały też musi dostać taniej, bo może zerknąć na stronę i powie o... masz promocję, a mi stałemu klientowi sprzedajesz po starej cenie...? A tak często bywa gdy się wycenia...
Ps. Niebawem sezon na przebieranki :) zapraszam do mojej wypożyczalni strojów w Łodzi. Mamy najładniejsze stroje w Polsce, a wkrótce sprowadzamy najnowszą kolekcję z USA.
http://strojelodz.com