Artur S.

Artur S. IT Specialist -
Support

Temat: „MOJE LATO Z H2O” dla dzieci i mlodziezy

REGULAMIN KONKURSU

Centrum Edukacji Ekologicznej MWiK zaprasza dzieci i młodzież do udziału w konkursie fotograficznym „MOJE LATO Z H2O„. Zachęcamy do fotografowania podczas wakacyjnych wypraw wodnego świata przyrody, a także udokumentowanie ciekawych urządzeń i konstrukcji wodociągowych, typu pompy wodne, hydranty, fontanny, młyny wodne itp. Na fotografii powinna zostać utrwalona woda, koniecznie słodka – sposób ujęcia „wodnego” tematu Organizator pozostawia twórczej dowolności uczestników.
1. Cele:
· uwrażliwienie adresatów na problematykę ochrony światowych zasobów wód słodkich;
· rozwijanie umiejętności obserwacji świata przyrody;
· rozwijanie spostrzegawczości i dociekliwości w zakresie poznawania urządzeń wodociągowych;
· rozwijanie umiejętności artystycznego wyrazu poprzez fotografię;
· konfrontacja z innymi uczestnikami konkursu.
2. Kategorie:
· I kategoria od 6 do 14 lat;
· II kategoria od 15 do 21 lat.
3. Warunki uczestnictwa:
· w konkursie mogą brać udział dzieci i młodzież w wieku od 6 do 21 lat uczęszczający do placówek edukacyjnych na terenie miasta Koszalina;
· każdy uczestnik może nadesłać do 3 prac wykonanych metodą tradycyjną lub cyfrową, wywołanych na papierze fotograficznym o wymiarach minimum 13x18 cm, maksymalnie 30x45 cm. Dopuszcza się nadsyłanie zestawów fotografii (maksymalnie dwóch), przy czym muszą być wyraźnie opisane i Organizator traktować będzie każdy zestaw jako jedną pracę;
· dopuszczalne jest nadsyłanie wyłącznie własnych prac – każdy uczestnik musi załączyć wypełniony i podpisany FORMULARZ KONKURSU. Brak formularza lub wymaganych podpisów dyskwalifikuje prace pod względem formalnym, przez co nie będą podlegały ocenie konkursowej. Formularz i Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Organizatora http://mwik.koszalin.pl w Innych Komunikatach oraz w sekretariacie MWiK przy ul. Wojska Polskiego 14, a także na stronie http://koszalin.pl oraz na stronie Bałtyckiego Towarzystwa Fotograficznego
· prace oceniać będzie jury, w skład którego wejdą przedstawiciele
Organizatora, patronów medialnych, profesjonalni fotograficy.
Każda z instytucji ma prawo przyznać swoją nagrodę specjalną;
· Organizator zastrzega sobie prawo do opublikowania danych personalnych oraz wizerunku zwycięzców i uczestników konkursu, oraz nadesłanych przez nich prac.
· nagrodzone prace przechodzą na własność Organizatora;
· prawa autorskie, co za tym idzie prawo do dowolnego publikowania i powielania nagrodzonych prac przechodzą na Organizatora;
· przystąpienie uczestników do konkursu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
4. Nagrody:
· jury wyłoni po trzech laureatów nagród i po 3 wyróżnienia w każdej kategorii;
· I miejsce – nagroda (rzeczowa);
· II miejsce – nagroda (rzeczowa);
· III miejsce – nagroda (rzeczowa);
· wyróżnienia – dyplomy, zestawy upominków;
· nagrody, które nie zostaną odebrane przez laureatów w ciągu 30 dni od daty uroczystości ich oficjalnego ogłoszenia, przechodzą do puli nagród kolejnych edycji konkursów Organizatora.

5. Terminarz:
· konkurs trwa od 1. lipca do 15. września 2008 r.;
· prace można przynosić osobiście lub nadsyłać na adres:
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Koszalinie
ul. Wojska polskiego 14
75-711 Koszalin
· Organizator oczekuje na prace do 15. września 2008 r. do godz. 15:00 w sekretariacie MWiK;
· rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w ciągu 30 dni od daty zamknięcia terminu przyjmowania prac. Szczegółowa data oraz wyniki prac jury zostaną podane laureatom i wyróżnionym w formie pisemnej.

6. Postanowienia końcowe:
· ostateczna interpretacja Regulaminu należy do Organizatora;
· prace, które nie zostaną nagrodzone, pozostają do dyspozycji Organizatora przez okres miesiąca od momentu ogłoszenia wyników konkursu, w celu prezentacji wystawowej. Nie nagrodzone prace mogą zostać zwrócone na podstawie pisemnej prośby i na koszt uczestników;
· Organizator przewiduje prezentację wystawy pokonkursowej z wernisażem w dniu wręczenia nagród, a także promocję nagrodzonych zdjęć w środkach masowego przekazu, wydawnictwach, Internecie oraz podczas imprez edukacyjno - promocyjnych.