Piotr Wójcicki

Piotr Wójcicki Business Development
Manager

Temat: Eksperyment pogrzebany

... możliwość oglądania livestreamingu przez 24h ... i to nie byle skąd, bo z trumny!

Co Wy na to?

http://www.facebook.com/eksperymentpogrzebany
Arvind Juneja

Arvind Juneja Współtwórca @
Fangol.pl | Blogger
@ Fitback.pl

Temat: Eksperyment pogrzebany

Piotr Wójcicki:
... możliwość oglądania livestreamingu przez 24h ... i to nie byle skąd, bo z trumny!

Co Wy na to?

http://www.facebook.com/eksperymentpogrzebany
marność, bez reakcji, nie widzę żadnego znaku, że to na żywo idzie a nie z nagrana... jakiś zegar by się przydał czy cokolwiek...

konto usunięte

Temat: Eksperyment pogrzebany

Jakoś dużo szumu jest wokół tego projektu, zupełnie nie rozumiem czemu. ;) Wolałem chomiki :P
Adam Studziński

Adam Studziński Kreska PR,
właściciel

Temat: Eksperyment pogrzebany

To jakby wejść do szafy, wielkie halo.

konto usunięte

Temat: Eksperyment pogrzebany

Fascynująca, wciąż trzymająca w napięciu akcja!!!
Cały czas zadaję sobie pytanie czy uda mu się odwrócić na drugi bok???

Obrazek
Jacek Zawadzki

Jacek Zawadzki Psycholog •
Konsultant ds.
komunikacji • Story
Spinner

Temat: Eksperyment pogrzebany

Prosta realizacja zasady, że musisz być tam, gdzie twoi klienci. W tym wypadku chodzi o badanie. Gdyby Karol przygotował opis tekstowy, zrobił ankietę w jednym z darmowych serwisów i całość rozesłał mailem, to pewnie kilku znajomych by wzięło udział. A tak przyciągnął uwagą ponad 4 tys. osób, ponad 2 tys. wypełniło ankietę. Całkiem nieźle jak na projekt studencki.
Brawo za pomysł. Mam tylko nadzieję, że będzie jakiś follow-up, np. analiza wyników itp.
Kamil Ściseł

Kamil Ściseł Project Manager

Temat: Eksperyment pogrzebany

Jacek Zawadzki:
Prosta realizacja zasady, że musisz być tam, gdzie twoi klienci. W tym wypadku chodzi o badanie. Gdyby Karol przygotował opis tekstowy, zrobił ankietę w jednym z darmowych serwisów i całość rozesłał mailem, to pewnie kilku znajomych by wzięło udział. A tak przyciągnął uwagą ponad 4 tys. osób, ponad 2 tys. wypełniło ankietę. Całkiem nieźle jak na projekt studencki.
Brawo za pomysł. Mam tylko nadzieję, że będzie jakiś follow-up, np. analiza wyników itp.


Czemu każdy wierzy we wszystko co jest napisane na pierwszej stronie?
Niech sobie dalej mówi, że to projekt studencki - niech nawet obroni pracę mgr ale chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, że w tej akcji nie przypadkowe jest nieustanne pojawianie się FilmWeb.

Parę rzeczy dziwnie zbiegło się w czasie:
1. RE-DESIGN strony http://filmweb.pl
2. Ciągła reklama padająca ze słów "Karola" oraz umieszczana na każdych spotach z akcji
3. Całkiem profesjonalne podejście do funpage / oryginalna grafika/przekaż video
4. Reklama FilmWeb na Facebook

/ po za nudnawym przebiegiem całej akcji osobiście rozbraja mnie sama zajawka akcji - ZAMKNĘ SIĘ W TRUMNIE UMIESZCZONEJ U SIEBIE W PIWNICY, DO TEGO "BADANIA" ZAINSPIROWAŁ MNIE FILM KTÓREGO JESZCZE NIE WIDZIAŁEM :D /

Temat: Eksperyment pogrzebany

W pełni zgadzam się z Kamilem. To nie był/nie jest projekt studencki. To od początku do końca zaplanowana kampania marketingowa.
Pomysł uważam za dobry, jest kontrowersyjny. Wykonanie to żenada. Tak jak pisano wcześniej nuda, nuda i jeszcze raz nuda, nie dało się tego oglądać.

Kampania wsparta była działaniami buzz marketingowymi na forach. Fikcyjni użytkownicy zachęcali do przyłączenia się do fanpage oraz oglądania filmu ,,Pogrzebany''. Całą akcję opisałem na blogu http://www.casebycase.pl/?p=188

Następna dyskusja:

Eksperyment pogrzebany




Wyślij zaproszenie do