Anna Pietyszuk

Anna Pietyszuk ANALITYK
BIZNESOWO-SYSTEMIWY

Temat: Oprogramowanie dla branży budownictwa drogowego

Chcesz kompleksowo zarządzać przedsiębiorstwem? Potrzebujesz szybkiego dostępu do informacji z różnych działów? A może czujesz, że tracisz kontrolę nad procesami zachodzącymi w Twojej firmie? Rozwiązaniem tych i wielu innych problemów może być system informatyczny ERP SyKOF.
Firma SI Sykom ma ponad 25-letnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu oprogramowania dla firm. Podejmując współpracę z nami zyskujesz wiarygodnego partnera biznesowego. Nasi klienci reprezentują różne branże, ale to budownictwo, a zwłaszcza budownictwo drogowe, jest sektorem, z którym współpracujemy najczęściej i dla którego zaoferować możemy najwięcej zindywidualizowanych rozwiązań.


Obrazek


ERP SyKOF to innowacyjne oprogramowanie łączące w sobie funkcjonalności systemów komputerowych różnych klas: ERP, CRM, BI, a także m.in. elektroniczny obieg dokumentów, rejestracja czasu pracy, narzędzia do fleet management. Nie musisz już kupować i instalować kilku osobnych programów, aby wspomóc wszystkie procesy zachodzące w firmie. Dzięki pełnej integracji wszystkich elementów systemu, gromadzone i prezentowane informacje są zawsze aktualne i spójne, bez potrzeby przenoszenia danych pomiędzy aplikacjami. Zaś modułowa budowa pozwala na wdrożenie tylko tych części systemu, których potrzebuje Twoja firma.
System ERP SyKOF składa się z następujących bloków funkcjonalnych:
SyKOF HR
Moduły kadrowo-płacowe systemu ERP SyKOF umożliwiają pełną obsługę kadrową pracowników niezależnie od formy zatrudnienia (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne i in.) zgodną z obowiązującymi przepisami.
SyKOF FK
Moduły finansowo-księgowe systemu ERP SyKOF stanowią wszechstronne narzędzie do arządzania finansami
przedsiębiorstwa. Program utrzymywany jest w stałej zgodności z aktualnymi przepisami, w szczególności z ustawą o rachunkowości, przepisami podatkowymi, ZUS, VAT. Wbudowany generator pozwala na sporządzenie wszystkich wymaganych dokumentów i sprawozdań (deklarację VAT-7, JPK, deklarację podsumowującą i Intrastat,
dokumenty PIT, Sprawozdanie F01 i in.) zarówno w formie wydruków, jak i w formie elektronicznego pliku wymiany. Pełna integracja z innymi modułami systemu (m. in. magazynowymi, płacowymi czy logistycznymi) pozwala na stworzenie automatyczną dekretację dokumentów (wg określonego szablonu), a także na podejrzenie źródła zapisów (np. konkretnego dokumentu agazynowego czy faktury) bezpośrednio z poziomu zapisu na koncie księgowym.
SyKOF LiP
Moduły logistyczno-produkcyjne systemu ERP SyKOF pozwalają na efektywne zarządzanie działem zaopatrzenia, magazynami oraz planowanie i zarządzanie procesami wytwórczymi. Ewidencja magazynowa może być prowadzona z ustaloną dla każdego magazynu szczegółowością, np. pole odkładcze, sektor, regał, półka.
Planowanie zakupów możliwe jest dzięki szczegółowej informacji z systemu dotyczącej potrzebnych materiałów, towarów, usług zewnętrznych. Potrzeby bilansowane są z aktualnymi stanami magazynowymi i zamówieniami wysłanymi już do dostawców.
SyKOF BST
Program SyKOF BST to niezastąpione narzędzie dla fleet managerów zarządzających dużą ilością samochodów firmowych, a także dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie parkiem maszynowym, np.
ciężkim sprzętem budowlanym. Rozbudowane kartoteki pojazdów i maszyn pozwalają na prowadzenie pełnej ewidencji posiadanego sprzętu, a możliwość prowadzenia szczegółowych kart pracy ze
wskazaniem konkretnych robót i zleceń umożliwia precyzyjne rozliczenie kosztów ich eksploatacji.
SyKOF Budżet
Program SyKOF Budżet umożliwia całościowe zarządzanie projektami oraz zadaniami realizowanymi przez przedsiębiorstwo. Wielowymiarowe wszechstronne analizy pozwalają na stworzenie zindywidualizowanego zestawu raportów i sprawozdań zawierających informacje potrzebne do podejmowania decyzji na każdym szczeblu zarządzania.
SyKOF CRM
CRM SyKOF usprawnia ewidencję kontaktów z odbiorcami, ewidencję zapytań ofertowych, tworzenie kalkulacji i ofert oraz planowanie i raportowanie działań dotyczących zarówno pojedynczych klientów, jak i grup konsumentów. Program umożliwia definiowanie spersonalizowanych cenników i tabel upustów dla poszczególnych odbiorców lub grup odbiorców. Dzięki integracji z kontami pocztowymi możliwe jest także tworzenie mailingów do określonych grup odbiorców.
SyKOF DMS
Program DMS SyKOF to system elektronicznego obiegu dokumentów, który pozwala zapanować nad przepływem dokumentów wytwarzanych i otrzymywanych przez firmę. Zastosowane w programie rozwiązania mają na celu maksymalne usprawnienie zarządzania dokumentacją przedsiębiorstwa i zawartymi w niej informacjami wymagającymi przekazywania, przeszukiwania oraz bezpiecznego archiwizowania.
SyKOF BI VITIS
System BI VITIS jest narzędziem klasy Business Intelligence służącym do analizy funkcjonowania poszczególnych obszarów działalności firmy. Program wspiera działalność biznesową w bardzo szerokim zakresie. Poza ujednoliceniem danych spływających z całego systemu informatycznego firmy, znacznie przyspiesza dostęp do potrzebnych informacji. Usprawnia procesy planowania strategicznego oraz ułatwia prognozowanie efektów podejmowanych działań. Prowadzi do maksymalizacji efektywności funkcjonowania firmy przy jednoczesnej minimalizacji kosztów.

Zachęcam do zapoznania się z pełnymi możliwościami oprogramowania SyKOF ERP podczas bezpłatnej prezentacji systemu w Państwa firmie.

Po więcej informacji zapraszam na stronę internetową
http://sykom.pl