Szymon G.

Szymon G. Broker Informacji
Merytorycznej

Temat: Klient dzwoni na infolinię

0-800 czyli całkowicie bezpłatną.
Pyt klienta: "I ten TELEFON Z KTÓREGO DZWONIĘ jest całkowicie bezpłatny tak??"
Szymon G.

Szymon G. Broker Informacji
Merytorycznej

Temat: Klient dzwoni na infolinię

I kwiatek najnowszy.
Charakter naszej pracy polega na tym, że aby precyzyjnie udzielić pewnych informacji musimy wiedzieć, z jakiego województwa dzwoni klient.

Pytanie: Skąd Pani dzwoni??
Odpowiedź: Od siebie z domu...

konto usunięte

Temat: Klient dzwoni na infolinię

Szymon Grossmann:
I kwiatek najnowszy.
Charakter naszej pracy polega na tym, że aby precyzyjnie udzielić pewnych informacji musimy wiedzieć, z jakiego województwa dzwoni klient.

Pytanie: Skąd Pani dzwoni??
Odpowiedź: Od siebie z domu...

Oczekujesz precyzyjnej odpowiedzi osoby dzwoniącej, zadając jej bardzo nieprecyzyjne pytanie.
Szymon G.

Szymon G. Broker Informacji
Merytorycznej

Temat: Klient dzwoni na infolinię

Dawid N.:
Szymon Grossmann:
I kwiatek najnowszy.
Charakter naszej pracy polega na tym, że aby precyzyjnie udzielić pewnych informacji musimy wiedzieć, z jakiego województwa dzwoni klient.

Pytanie: Skąd Pani dzwoni??
Odpowiedź: Od siebie z domu...

Oczekujesz precyzyjnej odpowiedzi osoby dzwoniącej, zadając jej bardzo nieprecyzyjne pytanie.
Po pierwsze 99% dzwoniących podaje miasto lub województwo, a po drugie nie jestem z CBŚ żeby musieć wiedzieć czy ktoś dzwoniąc znajduje się w łazience kuchni czy w sypialni.

konto usunięte

Temat: Klient dzwoni na infolinię

Szymon Grossmann:

Po pierwsze 99% dzwoniących podaje miasto lub województwo,

Nie zmienia to faktu, że pytanie jest nieprecyzyjne. Wystarczy zapytać "Z jakiego miasta/województwa Pani/Pan dzwoni?".

a po
drugie nie jestem z CBŚ żeby musieć wiedzieć czy ktoś dzwoniąc znajduje się w łazience kuchni czy w sypialni.

Zadaj precyzyjne pytanie, a wówczas się nie dowiesz w jakiej części domu/mieszkania ktoś jest.
Szymon G.

Szymon G. Broker Informacji
Merytorycznej

Temat: Klient dzwoni na infolinię

Dawid N.:

Zadaj precyzyjne pytanie, a wówczas się nie dowiesz w jakiej części domu/mieszkania ktoś jest.

Nie przypominam sobie żebyśmy byli na TY, a z Pańskich wypowiedzi wynika, że raczej nigdy nie pracował Pan na słuchawkach... Gdyby Pan przepracował w ten sposób jakiś czas, to wiedziałby Pan, że pewne pytania padają w tej pracy niejako automatycznie - taka specyfika.

konto usunięte

Temat: Klient dzwoni na infolinię

Szymon Grossmann:
Dawid N.:

Zadaj precyzyjne pytanie, a wówczas się nie dowiesz w jakiej części domu/mieszkania ktoś jest.

Nie przypominam sobie żebyśmy byli na TY,

Po pierwszym poście PANU nie przeszkadzało sformułowanie na Ty, ale jak widzę jak się nie ma merytorycznych argumentów, to się czepia szczegółów...
a z Pańskich wypowiedzi wynika, że raczej nigdy nie pracował Pan na słuchawkach... Gdyby Pan przepracował w ten sposób jakiś czas,
to wiedziałby Pan, że pewne pytania padają w tej pracy niejako
automatycznie - taka specyfika.

Może na słuchawkach nie pracowałem, ale pracuję z klientami i wiem, że z takimi nawykami się walczy, bo coś co jest oczywiste dla mnie jako pracownika nie musi być oczywiste dla klienta. Na Pana pytanie skąd klient dzwoni padła prawidłowa odpowiedź i całkiem racjonalna. W pytaniu nie było zawarte, że chodzi Panu o podanie miasta czy województwa, gdyby dzwoniący odpowiedział, że dzwoni z Polski też byłoby to poprawne. Gdyby ktoś mi zadał pytanie jaki mam samochód, odpowiedziałbym "osobowy" i to też jest poprawna odpowiedź, bo w pytaniu nie ma nic o podaniu marki auta.

Czy tak trudno Panu pojąć, że to Pan popełnił błąd, a tymczasem nabija się Pan z całkiem racjonalnej odpowiedzi klienta?

konto usunięte

Temat: Klient dzwoni na infolinię

Chciałam poprawić sobie humor a trafiłam na Waszą kłutnie. tak to odbieram :) Chłopaki to nie to forum. Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Klient dzwoni na infolinię

Karolina Aneta Ostrowicka-Feluś:
Chciałam poprawić sobie humor a trafiłam na Waszą kłutnie.

eee tam kłótnię... po prostu do niektórych nie docierają merytoryczne argumenty i się obrażają ;)

Temat: Klient dzwoni na infolinię

Rozmawiałem dzisiaj z pracownikiem działu personalnego jednej z Łódzkich firm. Na moje pytanie ilu pracowników państwo zatrudniają, dostałem odpowiedź 10 osób i czterech hindusów, kwituje więc "czyli 14 osób?" próbujać opanować smiech, niestety wtedy pani odparła ,że nie-zatrudniają 10 osób i czterech hindusów, nie wytrzymałem i wybuchnałem smiechem do słuchawki:p
Szymon G.

Szymon G. Broker Informacji
Merytorycznej

Temat: Klient dzwoni na infolinię

Dawid N.:
Karolina Aneta Ostrowicka-Feluś:
Chciałam poprawić sobie humor a trafiłam na Waszą kłutnie.

eee tam kłótnię... po prostu do niektórych nie docierają merytoryczne argumenty i się obrażają ;)
a niektórzy są czepialscy...

konto usunięte

Temat: Klient dzwoni na infolinię

Dzwoni gość i pyta o możliwość założenia internetu.
Pytam: a skąd pan dzwoni? - najczęstsza odpowiedź prawidłowa: praca, kuchnia, eeee jestem w toalecie itp
Po doświadczeniach zadaję już pytanie: jaka jest lokalizacja przewidzianej instalacji?
50% odpowiedzi: " w małym pokoju".

konto usunięte

Temat: Klient dzwoni na infolinię

Kolejny twórczy dzień na słuchawce...
Błyskotliwy młody głos informuje o niedziałającym internecie..
Klient podaje swój adres, nazwisko i całą resztę po czym oznajmia
"Proszę Pana, nie działa mi internet. To znaczy SKype działa, GG działa, poczta działa a internet nie działa..."

i oczywiście nieśmiertelne "Jestem Państwa abonamentem" (!)Paweł Sapielak edytował(a) ten post dnia 04.06.08 o godzinie 00:09

konto usunięte

Temat: Klient dzwoni na infolinię

Coś z mojej działki: W jakim dziale chciał by Pan dodać ogłoszenie ? Klient: Hmmmm no w internecie!!!

konto usunięte

Temat: Klient dzwoni na infolinię

tu jeszcze więcej :) http://www.trudni.pl
Katarzyna Książkiewicz

Katarzyna Książkiewicz Trener biznesu,
Mentor, Coach i
Certyfikowany
Konsultant ...

Temat: Klient dzwoni na infolinię

Konsultant wydaje Klientowi hasło do internetu i prosi na koniec o powtórzenie czy Klient dobrze je zapisał. Klient dyktuje T jak Tomasz, R jak Roman (....) i Q jak ... jak Krowa :))
Anna M.

Anna M. Jestem nieugięta jak
moja nadwaga

Temat: Klient dzwoni na infolinię

witam sie i od razu wrzucam kilka kwiatkow:

klient:dziendobry ja dzwonie w sprawie biletow.
ja: na jakas konkretna impreze?
klient: no na to co zamawialem.
ja: poprosze o wiecej szczegolow
klient: no na ta w warszawie impreze
ja: prosze pana mamy ponad 100 imprez w warszawie
on: no na motory.

(tu juz doszlam do tego o co mu chodzilo)

albo:

klient: dziendobry czy sa bilety?
ja: sa
klient: a po ile?
ja: a na jaka impreze? mamy ich ponad 200
klient: no na motory
ja: mamy 3 imprezy z motorami. w jakim miescie?
klient: no chyba w katowicach
ja: ok to impreza "taka i taka", w ktory dzien pana interesuje bolet?
klient: eeee ale pani pytan duzo zadaje

:D i tak codziennie, szczescie, ze do mnie te telefony trafiaja tylko raz na jakis czas ale nie zazdroszcze dziewczynom, ktore odbieraja u mnie te telefony codziennie.

konto usunięte

Temat: Klient dzwoni na infolinię

proszę Pani dzwonie do Pani z takim problem.....

bo ja jestem Waszym abonamentem:)

korzystam z neutostrady(zamiast z Neostrady)

-Czy przenosił Pan linie telefoniczna?
-Tak,z pokoju do przedpokoju.

-Proszę podać swoja datę urodzenia
-nie pamiętam
Joanna W.

Joanna W. SAM, Roche Polska

Temat: Klient dzwoni na infolinię

Kumpel z pracy odbiera telefon:

- Dzień dobry, XY,w czym mogę pomóc?
- Proszę Pana komputer mi plumka
- A co dokładnie ma Pan na myśli?
- No plumka proszę Pana, chce Pan posłuchać?

I faktycznie słychać charakterystyczny odgłos Windowsa, kiedy to na ekranie pojawia się jakieś okienko informacyjne. Z tym, że tutaj coś się zapętliło i po kliknięciu na OK klient znów dostawał to samo okienko :) Klikając na około 60 razy na minutę mieliśmy plumkający problem :)Joanna Wiktorczyk edytował(a) ten post dnia 20.12.08 o godzinie 21:40
Marcin Buchta

Marcin Buchta konsultant
techniczny d/s
neostrady i
videostrady,
Teleko...

Temat: Klient dzwoni na infolinię

Dzwonił raz do mnie klient z komórki i proszę go o podanie numeru telefonu wraz z kierunkowym, oczywiście jak duża część klientów podał ale bez kierunku, gdy poprosiłem go jeszcze o kierunek to odpowiedział "no oczywiste że 22, przecież to Warszawa"

Miałem też Pana który zgłaszał ze wolno mu działa internet, na pytanie czy nie ma wirusów, odpowiedział że nie bo ma antywirus. Po zrestartowaniu komputera z jego głośników kwiczał Kaspersky :D w słuchawce brzmiało jakby całą chlewnie ktoś zarzynał.

Były też dwie Panie z biura którym prawdopodobnie zawiesił się Livebox (tego nigdy się już nie dowiedziałem). Poprosiłem je by na chwile odpięły od niego zasilanie, po chwili słyszę "nie to drukarka... piiiii piiiii piiiii" :)

Następna dyskusja:

I po co ten klient dzwoni....




Wyślij zaproszenie do