Wioletta M.

Wioletta M. Zarządzanie
pracownikami;
Obsługa Klientów;
Koordynowanie...

Temat: :-) ale wlasciwie o co chodzi?

Operator: dzien dobry, imie/nazwisko
osoba dzwoniaca : czesc mowi tomek..
Operator: w czym moge pomoc?
Osiba: no, sluchaj, jak tam nasze usługi...
Operator: Wszystko dziala poprawnie, czy Pan jest pracownikiem naszej firmy?
Osoba: yhyy.. no nie, skądze..
Operator: jesli jest Pan naszym klientem, to czy moge prosić o podanie Pana identyfikator/numeru klienta?
osoba: yhmmwlasnie nie pamietam,
Operator: czy moge prośc o podanie nazwy firmy.
osoba: no wiesz.. ja nie pamietam jak sie ta firma nazywa, bo ja tu od niedawna.. a wlasciwie to to wiesz chyba wszystko w porządku, bo mi tu userzy narzekaja ale niechcialo mi sie sprawdzac.. no, wiesz co, ja wlasciwe zadzwonie pozniej..