Temat: posiadasz platformę do wysyłki sms marketing..??/ zarób...
Trochę to przerażające. Stawki usług cc spadły bo w ostatnich latach znalazło się sporo nowopowstałych organizacji "telemarketingowych", które popełniając rażące błędy zarządcze znajdowały się na "dole". Taki układ był najwyraźniej jedynym pomysłem na zdobycie klienta. Problem tkwi w tym, że zleceniodawcy widząc pozytywny dla nich trend oczekują wyłącznie rozliczenia od efektu.
Jednak w tym przypadku (ciągle mam jednak nadzieję że się mylę, że źle coś zrozumiałem) sprawa jest o tyle kuriozalna, że firma, która wyśle SMSy, nie ma wpływu na efekt. inna sprawa, gdyby np jakieś cc ma umówić spotkanie, sprzedać - wziąć odpowiedzialność za działanie, na które ma wpływ. - to bym jeszcze przełknął. Choć od wielu, wielu lat powtarzam uparcie CC outsourcingowe jest usługą, narzędziem. Narzędzie ktoś trzyma w ręku, zasila i wprawia w ruch - innymi słowy: call center dysponując zasobami (technologicznymi i ludzkimi) realizuje koncepcję zleceniodawcy. Zleceniodawca kupuje usługę polegającą na udostępnieniu tych zasobów. Może część ryzyka przenieść na cc ale nie może obarczać ryzykiem pokrywania kosztów.
...obym źle zrozumiał pomysł przedstawiony przez Panią Ilonę.