Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Infolinia miejska

Ostatnio kopię nieco w poszukiwaniu materiałów na temat wykorzystania CC w samorządach. Nie będę ukrywał- zaczęło się to od 311 w NY ( http://www.nyc.gov/html/misc/html/311atnycgov.html).
Czy macie może jakieś doświadczenia z podobnymi projektami w Polsce?
Ja wygooglałem tylko, że Głogów posiada infolinię miejską (0 800 703 733- pytanie, czy to tylko prosty telefon, odbierany przez panią w sekretariacie...). Czy jest więcej takich projektów?
Jakub Pawełczak

Jakub Pawełczak Product Manager &
Tech Account Manager
at IVONA Software
...

Temat: Infolinia miejska

Słyszałem o infolinii dla bezrobotnych w Urzędzie Pracy. Czy też może być?
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Infolinia miejska

...a coś więcej?
Darek Prokocki

Darek Prokocki Z-ca Dyrektora
Marketingu i
Sprzedaży, Telbridge
Sp. z o.o.

Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Infolinia miejska

THX- a coś miejskiego? Jestem po prostu ciekaw, czy ktokolwiek zauważył takie rozwiązanie jak 311 :-)
Jakub Pawełczak

Jakub Pawełczak Product Manager &
Tech Account Manager
at IVONA Software
...

Temat: Infolinia miejska

Takie infolinie dopiero powstaja w Urzedach Miast :)

Od niedawna maja tam elektroniczne obiegi dokumentow, takze nastepnym krokiem jest podlaczenie bazy dokumentow (status sprawy itp itd) do Contact Center, aby mieszkancy mogli sami sie obsluzyc (self service).

Widac tutaj duzy rynek dla syntezy mowy (czytanie info o statusie/numerze sprawy itd) oraz rozpoznawania mowy ("chce zrobić paszport" zamiast ogromnego drzewa IVR).



Wyślij zaproszenie do