Temat: Dofinansowane szkolenie "Manager Event Marketingu"

Menadżer event marketing - 80% dofinansowania, 48 godzin szkoleniowch

Event Marketing to pojęcie stosunkowo mało znane, a w Polsce kojarzone jest głównie z organizacją imprez. Mało kto wie, że na świecie ma rangę branży i jest wiodącą formą promocji firm, marek i idei. Jest też jednym z najbardziej perspektywicznych kierunków rozwoju sposobów komunikacji z konsumentami. Wydarzenie (event) to niezwykle popularne narzędzie budowania wizerunku i reputacji firmy. Wydarzenia specjalne mają wiele zastosowań; mogą być narzędziami PR wewnętrznego, PR zewnętrznego, prosprzedażowymi, wsparciem sprzedaży, a także ciekawie zorganizowaną … prezentacją handlową.

Szkolenie obejmie analizę ponad kilkunastu wybranych studiów najlepszych praktyk zastosowania event marketingu do budowy pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa oraz wzrostu przychodów ze sprzedaży, tzw. case study - zarówno z Polski, jak i zagranicy. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z głównymi strategiami budowania konkurencyjnych eventów, przybliżone zostaną także metodologie, które wspomogą zarówno kreację marki wydarzenia, jak i rozwój już istniejących imprez. Na szkoleniu przybliżone zostaną rodzaje wydarzeń specjalnych: eventy typu incentive, konferencje, sprzedażowe oraz ich zastosowanie, czyli co warto robić i dlaczego? Ważną częścią zajęć będzie kształtowanie praktycznych umiejętności zakresu marketingu wydarzeń.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Przygotowanie kampanii event-marketingowej

Opracowywanie założeń kampanii event-marketingowej
Opracowanie scenariusza, scenopisu i planu produkcji eventu
Projektowanie wydarzenia specjalnego na podstawie eventu branżowego (B2B) *
Strategie eventowe dla małych i średnich przedsiębiorstw
* CASE STUDY – przykłady udanych projektów eventów branżowych (B2B)

2. Organizacja wydarzenia

Projektowanie i wykonanie scenografii *
Współpraca z aktorami, animatorami, tancerzami itd.
Obsługa formalna eventu (pozwolenia, ochrona, zaplecze)
Wizualizacja wydarzeń specjalnych (obraz i dźwięk) *
* CASE STUDY – przykłady praktycznych elementów organizacji imprez: scenografii, obrazu i dźwięku

3. Promocja w event marketingu

Komunikacja, promocja, budowa strategii event branding – omówienie i przykłady *1
Narzędzia informatyczne w event marketingu czyli jak obniżyć koszty planowania i produkcji eventu
Promocja eventu poprzez media internetowe i cross media
Search Engine Marketing w promocji eventu
Event jako wydarzenie PR-owe – współpraca z mediami *2
*1 CASE STUDY – przykłady strategii event-brandingu
*2 CASE STUDY – udana współpraca z mediami przy promocji wydarzenia – warsztat pracy PR-owca


Termin szkolenia:
24-25.09
8-9.10
22-23.10
5-6.11

Druga edycja luty-marzec 2012

Cena po dofinansowaniu: 313,73 zł

Szkolenie 8 dniowe (zajęcia w weekendy co dwa tygodnie)


Kontakt
Biuro projektu Turystyka Rozwoju
ul. Siemiradzkiego 20b/2
31-137 Kraków
tel: 698 326 217
Email: rekrutacja@turystykarozwoju.pl
Strona WWW: http://turystykarozwoju.pl

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników małych i mikro przedsiębiorstw prowadzących działalność na terenie województwa małopolskiego.