Grzegorz Juliusz
R.
Marketing, Sprzedaż,
Consulting.
Temat: nierzetelnośc informacji producneta o sprzecie agd
Witam,Pojawił sie pewien problem związany z cechami produktu o których informował producent m.in. na stronie www.
Kupiłem "wypasiony" piekarnik znanego producenta agd, który miał zawierać jedną funkcję. Informację zasięgnąłem na www tego producenta.
Po zamówieniu i otrzymaiu produktu okazało się ze piekarnik ten nie zawiera tej funkcji (pomimo informacji o posiadaniu takiej funkcji w załączonych z produktem materialach dla uzytkownika tj. instrukcja obsługi).
Skontaktowałem sie z infolinią tego producenta, gdzie njapierw poinformowano mnie ze nic o tym nie wiedz, a po kolejnej próbie kontaktu pani na infolinii powiedziala mi ze to bład marketingu i ze instrukcja jest dla produktu globalnego a strona nie została zmieniona bo marketing sie pomylil.
wystosowałem pismo do nic w celu wyjasnienie sytuacji.
Otrzymałe odpowiedz ze strona jest w trakcie zmiany i nie maja podstaw do zadnych dzialan.
Co mam zrobic? Pomóżcie.