Piotr
Sobota
Specjalista ds.
informatyki, Dział
Informatyki w UTP
Bydg...
Temat: niedotrzymanie warunków sprzedaży przez sklep internetowy
witam,załóżmy taką sytuację...
w sklepie internetowym dokonuję zakupu przedmiotu na kwotę 1450zł, termin realizacji zamówienia zgodnie z informacją podaną na stronie firmy to 21 dni roboczych, chwilę po złożeniu zamówienia dokonuję przelewu całej kwoty na konto firmy...
po upływie 21 dni roboczych towaru nie otrzymuję, mało tego towaru nie otrzymuje również po kolejnych 21 dniach roboczych... sprzedawca prawdopodobnie nie ma oferowanego towaru i teoretycznie proponuje zwrot pieniędzy - z tym, że to rozwiązanie mnie nie satysfakcjonuje, bowiem przez dwa miesiące byłem zbywany, czas oczekiwania na towar traktuję jako stracony...
czy mogę starać się o jakąś rekompensatę, czy są może jakieś kary umowne za niedotrzymanie warunków sprzedaży?
proszę o pomoc
pozdrawiam
piotr sobota