Temat: Zwrot zepsutego radia, sprzedawca nie odbiera paczki

Witam. W skrócie opisze moją sytuację. Kupiłem radio samochodowe prawdopodobnie od osoby fizycznej (nie dostałem paragonu wiec na to wychodzi ale różnie to jest), które po przyjściu okazało się niesprawne. Odesłałem więc radio sprzedającemu informując go o tym. Paczka jest już prawie dwa tygodnie na poczcie do odebrania. Sprzedający dostał drugie awizo i dalej jej nie odbiera. Na początku wciskał mi kit, że jest na urlopie u rodziców, później, że był na poczcie i paczka jest uszkodzona. Dziś napisał sms, że otrzymał od poczty kasę z ubezpieczenia paczki i paczka została przez pomyłkę do mnie zwrócona. Wiecie co jest najlepsze? Paczka nie była ubezpieczona, a nawet gdyby była to nadawca paczki musi złożyć reklamację i to nadawca otrzymuje pieniądze z ubezpieczenia o ile byłby ono uznane. Zadzwoniłem dziś na pocztę gdzie paczka czeka na odbiór. Pracownik oznajmił, iż paczka czeka w placówce i nie została nigdzie odsyłana a sam stan paczki jest nienaruszony. Co w tym wypadku zrobić? Trafiłem na ewidentnego oszusta, który wciska takie bajki, że się słuchać nie chce.