konto usunięte

Temat: Wynajemca nie zwraca kaucje i niewłaściwe opłaty

Dzień dobry!
Po końcu okresu najmu mam kilka problemów i potrzebuję wskazówek, aby je rozwiązać.

1. Wynajmujący nie chce zwracać kaucję (1200,00 zł), motywując tym że czeka na rachunki mieszkania, a w szczególności pokwitowanie rozliczenie zużytej wody.
Kończyła nam umowa 1 lipca i nie było żadnych skarg na stan mieszkania od właściciela.

2. W naszej umowie najmu mamy stałą kwotę którą musieliśmy każdego miesiąca płacić wynajmującemu.
Dosłownie z umowy: # 1. „Czynszcie strony internetowe w wysokości 1530,00 zł: odpowiednio w wysokości 1530,00 zł: (pięć setek lokali z złotymi) miesięcznie plus towarzyszący związanym z prądem odbiorników (czynszów, opłat za trasowanie i odprowadzanie wody) 470,00 zł (słownie: czterysta siedem złotych), tj. łączydziesiątnie 2000.00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). # 2. Czynsz zapewniamy + opłacane usługi płatne góry do dnia 10 każdego dnia na koncie na osobistym wynajmuja ... "
Jak rozumiem, to mieliśmy stałe opłaty i wynajmujący nie miał podstaw prawnych domagać się innych opłat lub dopłat.

3. Pół roku temu wynajmujący powiedział nam ze musimy dopłacić za zużycie wodę i w ten moment nie zwróciliśmy uwagę na to ze w umówię mamy stała kwotę opłat eksploatacyjnych, bez żadnych ograniczeń. Zapłaciliśmy wtedy 1383,14 zł. A teraz, wynika ze wynajmujący okłamał nas z dopłata za wodę i wzbogacił się naszym kosztem.

Na podstawie naszej umowy najmu (fakt to że mamy stałą opłatę za mieszkanie i media), wynajmujący nie miał prawa żądać od nas zapłaty różnicy w zużyciu wody.
Jak możemy zarządzać zwrotu i zwrócić nadpłacone niewłaściwe opłatę - 1383,14 zł i jak postępować dalej żebyś wynajemca zwrócił kaucję?