Aleksandra Górecka

Aleksandra Górecka 1, Software
Konferencje sp. z
o.o.

Temat: szkolenie Umowy SLA (Service Level Agreements) –...

Serdecznie zapraszam do udziału w dwudniowym szkoleniu na temat: Umowy SLA (Service Level Agreements) – skuteczne wsparcie organizacji IT. Szkolenie odbywa się 15-16 grudnia 2010r. w Warszawie.

W ramach szkolenia poznają Państwo następujące zagadnienia:
Rozwój świadomości informatycznej organizacji, a umowa SLA
Rola i miejsce SLA w organizacjach
Możliwości umów SLA
Konstruowanie korzystnych umów SLA
Wdrażanie SLA – problematyczne punkty umów
Weryfikacja zobowiązań w umowach SLA
Struktura, wymagania i projekt SLA
Mierniki wydajności i efektywności SLM

Program szkolenia:
Co to jest Service Level Management
Jak przygotować organizację IT oraz komórki biznesowe do wdrożenia procesu SLM
Zarządzanie wymaganiami biznesowymi przy zachowaniu dobrej relacji biznesowej
Co jest niezbędne do podpisania dobrej umowy SLA
Jak monitorować i raportować działanie zasad opisanych w umowie SLA
Jakie działania należy podjąć, aby zobowiązania w umowie SLA spełniały oczekiwania biznesu i były jednocześnie realne
Co powinna zawierać optymalna umowa SLA
Jak nie zginąć w gąszczu zmian i modyfikacji umowy SLA
Co zrobić, aby cała organizacja IT zrozumiała jaki ma wpływ na dotrzymanie gwarancji zawartych w umowie SLA
Weryfikacja zadowolenia Klienta Wewnętrznego z usług, które świadczy IT w kontekście umowy SLA
Spełnianie wysokich oczekiwań biznesu w kontekście tendencji do obniżania budżetu IT
Jakich narzędzi potrzebuje IT, aby gwarancje zawarte w umowie SLA były realne
Jak zadbać o budowanie właściwych relacji z Klientem Wewnętrznym w zakresie procesu SLM


Formularz zgłoszeniowy dostępny na
http://gigacon.org/sla

Cena promocyjna ważna do 01.12.2010r 2700 zł 2100 zł
Cena regularna 2 700 zł (zwolnione z VAT)

Aleksandra Górecka
SW Konferencje
e-mail: aleksandra.gorecka@software.com.pl
tel: +48 22/ 427 32 83
fax: +48 22/ 244 24 59