Michalina Haraj

Michalina Haraj Talent Researcher,
Sima Consulting

Temat: Oferta pracy - Gdynia - Asystentka Zarządu

Dla naszego Klienta - firmy informatycznej z ponad 25 letnim doświadczeniem, jednego z głównych partnerów sprzedaży dla dostawcy oprogramowania do działów finansowo-księgowych poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent / Asystentka Zarządu.
✔ Odpowiedzialny będziesz za obsługę systemu magazynowo- księgowego, zarządzanie korespondencją oraz nadzór nad obiegiem dokumentów. Do obowiązków należeć również będzie udział w procesie zamknięcia miesiąca, sporządzanie raportów i zestawień , nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura oraz inne prace logistyczne i biurowe.
? Aplikuj jeśli biegle posługujesz się językiem angielskim, cechujesz się bardzo dobrymi zdolności organizacyjnymi i interpersonalnym, a program #Excel nie ma przed tobą tajemnic!
link do formularza: https://simaconsulting.elevato.net/pl/asystent-asystent...
? j.kurczoba@simaconsulting.pl
? +48 506 338 472