Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: "Psychologia Eventów" - nowa książka Jakuba B. Bączka

Eventowcy w Polsce nie mają łatwego zadania jeśli poszukują literatury na temat swojej branży. Odpowiedzią na ten stan jest najnowszy skrypt Jakuba B. Bączka: Psychologia eventów. W praktyczny sposób, na prawie 100 stronach, możesz nauczyć się jak organizować eventy, żeby spełniły one oczekiwania Klientów i Odbiorców. To pierwsza tego typu publikacja na krajowym rynku - warto ją mieć! W ramach promocji wydawniczej - do każdej książki zakupionej w naszym Sklepiku dodajemy voucher do wykorzystania na naszych szkoleniach o wartości 100 zł.

Jakub B. Bączek
PSYCHOLOGIA EVENTÓW
Podręcznik psychologii dla branży eventowej

Wyd. Stageman Polska
Warszawa 2011

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak należy zbudować wizerunek eventu, jak zastosować w swojej pracy kaizen, jak planować event i jak radzić sobie z grupami, to jest to skrypt właśnie dla Ciebie. Oprócz deficicji i typologii eventów, autor proponuje też czytelnikom bogatą literaturę na temat profesjonalnej branży eventowej, która jest wynikiem wiloletnich poszukiwań i gromadzenia materiałów. "Psychologia eventów" jest publikacją przełomową także dlatego, że jest to pierwszy polski tytuł na rynku wydawniczym, dotyczący w całości właśnie tej dziedziny. Zachęcamy do lektury nie tylko eventowców, ale też animatorów i działy HR oraz PR w firmach do lektury skryptu.

Poruszane kwestie:

- teoria eventów - definicja i podział
- rozwój pojęcia "event" w Polsce
- teoria pola komfortu
- teoria wizerunku
- kaizen w eventach
- procedury eventowe
- teambuilding
- pointgames
- incentive
- mechanizmy funkcjonowania grupy
- autoprezentacja i perswazja animatora eventowego
- podstawy pracy z dziećmi na eventach i wiele innych!

KILKANAŚCIE POMYSŁÓW DLA EVENT MANAGERÓW, ANIMATORÓW, DZIAŁÓW HR I PR ORAZ PROWADZĄCYCH IMPREZY!

Spis treści:

WSTĘP

WPROWADZENIE TEORETYCZNE, CZYLI CO TO SĄ EVENTY?

EVENT – PRÓBA DEFINICJI POJĘCIA

ROZWÓJ POJĘCIA EVENT W POLSCE

RODZAJE EVENTÓW

3 TEORIE, KTÓRYCH ZNAJOMOŚĆ MOŻE PODNIEŚĆ EFEKTYWNOŚĆ EVENTÓW

TEORIA POLA KOMFORTU JAKO KLUCZ DO SUKCESU W EVENTACH

TEORIA WIZERUNKU JAKO ISTOTNY CZYNNIK SKUTECZNOŚCI EVENTOWCA

TEORIA KAIZEN W EVENTACH

PROCEDURY EVENTOWE

NOWOCZESNE FORMY W POLSKIEJ BRANŻY EVENTOWEJ

TEAMBUILDING

POINT GAMES

INCENTIVE

RADZENIE SOBIE Z PROBLEMAMI W GRUPACH

MECHANIZMY FUNKCJONOWANIA GRUPY

LIDERZY I AUTSAJDERZY W GRUPACH

PSYCHOLOGICZNE UWARUNKOWANIA SUKCESU EVENTU

AUTOPREZENTACJA ANIMATORA EVENTOWEGO

KOMUNIKACJA NIEANTAGONIZUJĄCA

PODSTAWY PERSWAZJI NA EVENTACH

PODSTAWY PRACY Z DZIEĆMI NA EVENTACH

ANIMACJA CZASU WOLNEGO NA EVENTACH

PODSUMOWANIE

BIBLIOGRAFIA AUTORA (CHRONOLOGICZNIE)

BIBLIOGRAFIA WYKORZYSTANA I SUGEROWANA

Możliwość zakupu:
a) Mailowo: biuro@stageman.pl
b) Telefonicznie: 796 666 609Barbara Ligocka edytował(a) ten post dnia 29.03.11 o godzinie 15:53
Karolina U.

Karolina U. freelance - projekty
tłumaczeniowe
(rosyjski) oraz
public...

Temat: "Psychologia Eventów" - nowa książka Jakuba B. Bączka

Barbara Ligocka:
Eventowcy w Polsce nie mają łatwego zadania jeśli poszukują literatury na temat swojej branży.
I dlatego mamy Kubę - Guru Animacji Czasu Wolnego w PL :) serdecznie polecam szkolenia u Jakuba, sama byłam na kilku - multum wiedzy przedstawionej w praktyce, która przyda się nie tylko animatorom czasu wolnego, pracownikom turystyki/hotelarstwa czy pedagogom ale i PR'owcom i marketingowcom, którzy nierzadko przygotowują eventy dla swoich klientów - na szkoleniach z animacji oraz książek - "Psychologia evetów" oraz "Animacji czasu wolnego" dowiecie się jak sprawnie zaplanować imprezę, co zrobić gdy zawali plan B i C :) i co zrobić, aby klient chciał więcej i więcej :):):)
Karolina U.

Karolina U. freelance - projekty
tłumaczeniowe
(rosyjski) oraz
public...

Temat: "Psychologia Eventów" - nowa książka Jakuba B. Bączka

Zaskakujący początek, ciekawa zawartość, imponujące zakończenie. Tak w sześciu słowach można podsumować najnowsze wydawnictwo Jakuba Bączka. Z całą pewnością nie jest to książka sztampowa i schematyczna, zdecydowanie jedna z niewielu na polskim rynku poruszająca tematykę eventową.

Początek owego dzieła jest zaskakujący, gdyż autor prosi nas abyśmy zerknęli do bibliografii, która jest imponująca! ¼ tytułów w języku polskim jest autorstwa właśnie Jakuba, który animacją czasu wolnego, mimo młodego wieku, zajmuje się już kilkanaście lat. Stąd bogata wiedza, nie tylko dotycząca animacji, ale i psychologiczna – poparta wykształceniem. Autor przytacza procesy, które sprawiają, że event stanie się doskonały (jak w rozdziale drugim), a także szereg nazwisk naukowców, które świadczą o sporym doświadczeniu zawodowym i sprawnym poruszaniu się w meandrach psychologii.

Niezmiernie przydatny jest też rozdział, który omawia procedury eventowe – od A do Z guru animacji czasu wolnego w Polsce przedstawia czytelnikowi w jaki sposób dział handlowy powinien przygotować ofertę dla klienta – w każdym detalu. Bomba !

Dla mnie, z racji zainteresowań, najciekawszy jest fragment dotyczący eventów teambuildingowych, ale jestem przekonana, że każdy początkujący eventowiec, także pedagog, a nawet handlowiec, znajdzie w tej lekturze coś dla siebie i po przeczytaniu „Psychologii eventów” wcieli wskazówki autora w życie.

Zachęcam gorąco do przeczytania tej pozycji – a czyta się ją bardzo lekko, gdyż jest napisana przystępnym językiem, i podzielenia się swoją opinią.

Następna dyskusja:

E-kurs: Psychologia eventów




Wyślij zaproszenie do