Temat: Doradca serwisu - branża motoryzacyjna pojazdy ATV

ASP GROUP PL Sp. z o.o. na rynku jesteśmy ponad 10 lat działamy w branży motoryzacyjnej. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem pojazdów typu quad oraz wielu akcesoriów i części zamiennych.

Doradca serwisu - serwisu i reklamacji

Zadania na stanowisku:
• Obsługa klientów serwisu
• Zapewnienie sprawnego funkcjonowania serwisu – planowanie pracy mechaników
• Koordynowanie przepływu zleceń między biurem obsługi klienta a serwisem – zlecenia serwisowe
• Kontrola postępu prac serwisowych
• Koordynowanie zamawiania części do zleceń
• Wsparcie techniczne oraz organizacyjne pracowników serwisu
• Obsługa urządzeń biurowych
• Współtworzenie i dbanie o dobry wizerunek firmy
• Przyjmowanie i prowadzenie ewidencji składanych reklamacji
• Koordynowanie całego procesu reklamacji – biuro / magazyn główny / klient
• Obsługa klienta detalicznego

Nasze wymagania:
• Wykształcenie min. średnie
• Chęci do nauki i samodzielnej pracy (mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku) jednak nie jest to warunek konieczny
• Umiejętność pracy z kalendarzem elektronicznym
• Uczciwość
• Najwyższa staranność i samodzielność
• Znajomość komputera (MS Office)
• Znajomość obsługi urządzeń biurowych
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Zorientowanie na rozwiązywanie problemów i dobra organizacja pracy
• Wysoka kultura osobista

Co oferujemy?
• stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• regularne wynagrodzenie oraz system premiowy za rzetelną realizację zadań na stanowisku (podstawa + premia)
• miejsce pracy wyposażone w niezbędne i nowoczesne narzędzia
• miłą atmosferę pracy
• wprowadzenie i wsparcie w pierwszych miesiącach pracy