Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?
UWAGA!!! Ceny wyższe o 20-30% od innych biur podróży na identyczne wycieczki. A ponadto: Po opłaceniu rezerwacji co skutkuje podpisaniem umowy, w przeddzień wylotu Prima Holiday zmieniło linię lotniczą oraz godziny wylotu . I tak zamiast Travel Service lot nr 3Z 7464 wylot z Warszawy o godz. 6.35 zmieniono na Enter Air lot nr ENT5505 godz.09.00 oraz na jeszcze bardziej niekorzystne godziny powrotu tj. zamiast lotu nr 3Z7465 o godz. 20.00 na lot nr ENT5506. o godz. 13.45. Zmiana nastąpiła mimo iż loty Travel Serwis nie zostały odwołane. Po przylocie na Rodos okazało się, że nie ma dla nas transferu do hotelu ponieważ nasz transfer realizowany przez firmę zewnętrzną był przewidziany na wcześniejszy lot tj. Travel Serwis. Prima Holiday zapomniała zmieniając rezerwację poinformować o tym firmę przewozową. Pomimo kilkakrotnych rozmów z numerem alarmowym Prima Holiday, nie uzyskałem żadnej pomocy z ich strony i musiałem sam załatwiać transfer do hotelu. Stenogram rozmowy z numerem alarmowym:
”MJ- Halo M……. J……… jeszcze raz z Rodos czy coś się zmieniło w naszej sytuacji bo czekam na telefon.
PH- A nikt się nie kontaktował z biura?
MJ- No ktoś się kontaktował raz potem drugi raz i miał ktoś zadzwonić, dalej nikt nie dzwonił i dalej nie wiem co mam zrobić.
PH- To musi pan poczekać wie pan bo ja… bo ja… nie my nie mamy… w biurze zajęto się tą informacją.
MJ- No ale proszę Pani już czekam prawie godzinę a tu nie ma ani sklepu ani wody.
PH- Z 15 minut temu pan dzwonił a nie godzinę temu. (od pierwszego mojego telefonu minęła 1 godz. I 3 minut.) Dalej niezrozumiałe słowa w domyśle, że mogłem wcześniej zadzwonić.
MJ- No ale najpierw próbowałem się z kimkolwiek dogadać tutaj na miejscu, którzy by mi mogli pomóc, więc to godzina minęła od momentu kiedy zacząłem cokolwiek robić, dopiero w ostateczności jak już nie mam żadnej nadziei to zadzwoniłem na numer alarmowy.
PH- No dobrze to ja tak jak mówię przekazałem do biura koleżance która jest odpowiedzialna za kierunek i ona już tam w tej sprawie działa. Musi pan chwile niestety poczekać. Ja nic w tej chwili już panu nie mogę pomóc. Musi pan teraz czekać na kontakt z biurem w centrali. Dobrze?
MJ- A z jakim biurem.
PH- Oni mają już zgłoszoną tą informacją.
MJ- A z kim teraz rozmawiam mógłbym wiedzieć?
PH- To jest tak jak powiedziałam ja nie jestem w biurze więc nie jestem w stanie panu pomóc.
MJ- No ale to jest do pani numer telefonu i to jest do pani numer alarmowy.
PH- Nie to nie jest do mnie numer tylko do Prima Holiday. Dodzwonił się pan do Prima Holiday na alarmowy i zgłosiłam pana problem do działu produktu do osoby.
MJ- Poprosiłbym pani dane personalne z kim ja rozmawiałem.
PH- Dziękuję bardzo już dzwonię do biura bo bardzo Pana źle słyszę. Połączenie przerwane.”
Po prawie 3 godz. oczekiwania bez jedzenia i picia w strachu i stresie udało mi się w końcu załatwić transfer który z uwagi, iż w pierwszej kolejności rozwiezieni byli inni klienci z innego lotu zamiast 1 godz. trwał 2 godz. W związku z tym w hotelu zamiast ok godz. 12.00 jak przewidywała oferta byliśmy po godz. 17.00. W przeddzień powrotu tj. 27.09.2020. udałem się do recepcji hotelu w celu potwierdzenia godziny wyjazdu. W recepcji przekazano mi wydruk z informacją, że wyjazd nastąpi o godzinie 16.20 i wylot godz. 20.00. Nie zgadzało się to z biletem lotniczym więc zadzwoniłem na telefon alarmowy Prima Holiday. W odpowiedzi kazano mi czekać na sms-a potwierdzającego godziny wyjazdu i wylotu. Kilka godzin czekałem i ponownie połączyłem się z numerem alarmowym i w końcu potwierdzono godzinę transferu i wylotu zgodną z moimi przewidywaniami. Ciekawe co by było gdybym nie zweryfikował godziny wylotu??? Następnego dnia będąc już w drodze na lotnisko o godz. 11.19, z numeru Prima Holiday, zadzwoniła Pani aby upewnić się czy wiem, że mam transfer z pod hotelu na lotnisko o godz. 16.45 na lot o godz. 20.00. Była bardzo zdziwiona, kiedy ją poinformowałem, że jadę już na lotnisko. Zdenerwowany, co w tej sytuacji nie powinno dziwić, próbowałem wyjaśnić o co w tym wszystkim chodzi. Pani stwierdziła, że się źle zachowuję i przerwała połączenie. Reklamacji nie uwzględniono nie podając żadnych wyjaśnień co do opisanych zarzutów. Dla bardziej wnikliwych umowa, reklamacja i odpowiedź na nią oraz rozmowy telefoniczne udostępniam pod poniższym linkiem
https://drive.google.com/drive/folders/1Mhhmxo4RQzBVHCk...