Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

Witam,
Mam zamiar wykupić ofertę z Prima Holiday. Biuro nowe na rynku (powstało w 2013 roku) i nie ma za wiele opinie na ich temat. Czy ktoś korzystał z ich usług ? Czy wszystko było w porządku ? Będę wdzięczny za każdą informacje.

konto usunięte

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

http://www.rp.pl/artykul/975886.html

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

A opinia jakiegoś klienta ? O samej firmie wyczytałem wszystko, teoretycznie powinno być w porządku ale jak jest w praktyce ?
Mike Kaczkowski

Mike Kaczkowski Właściciel,
www.urlopwraju.pl

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

moge sie wypowiedziec jako osoba znająca branże, Biuro posiada bardzo dobra baze hotelową, we współpracy solidny partner, firma liczy 8 osób ale są to ludzie juz długo pracujący na rynku turystycznym

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

hej:)

my skorzystaliśmy z oferty i generalnie pracując w turystyce to było naprawdę ok i za małą kasą:)

my skorzystaliśmy z wyjazdu do Egiptu:)

wszystko załatwialiśmy przez internet i było ok.

bilety, rezerwacja, rezydent, który bardzo sprawnie zorganizował nam transfer i pokoj.

moge polecic;) sa nowi wiec beda bardzo sie starac

a czy wiarygone? - uwielbiam to pytanie:) podejrzeć sytuacji finasnowej (faktycznej) biura się nie da. to zawsze jest ryzko albo lec na wlasna reke jesli wiesz jak to zrobic;)

konto usunięte

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

Gabriela S.:
a czy wiarygone? - uwielbiam to pytanie:)

Takie zabawne jest to pytanie?
Chyba raczej dobrze świadczy o odpowiedzialnym i świadomym kliencie.
Mając na uwagę przykre doświadczenia wielu turystów z lat ubiegłych, takie pytanie jest jak najbardziej na miejscu.
Joanna  Nawłoka-Kraszews ka

Joanna
Nawłoka-Kraszews
ka
Bankowość,
Finansowanie firm.

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

Można sprawdzić na jaką wartość mają wykupione gwarancje a za niewielką opłatą w sądzie sprawdzić jak się kształtuje ich bilans - zawsze to jakaś wiedza na temat kondycji finansowej. Swoją drogą może znajdzie się więcej opinii od zadowolonych uczestników.
Kasia Ś.

Kasia Ś. księgowa

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

Miałam w zeszłym roku i tym również zadowolonych klientów, wracających z wakacji organizowanych przez Primę. Nikt nie narzekał na nic, ani na rezydentów, ani na hotele.
Jolanta D.

Jolanta D. Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

Gabriela S.:
hej:)

my skorzystaliśmy z oferty i generalnie pracując w turystyce to było naprawdę ok i za małą kasą:)

my skorzystaliśmy z wyjazdu do Egiptu:)

wszystko załatwialiśmy przez internet i było ok.

bilety, rezerwacja, rezydent, który bardzo sprawnie zorganizował nam transfer i pokoj.

moge polecic;) sa nowi wiec beda bardzo sie starac

a czy wiarygone? - uwielbiam to pytanie:) podejrzeć sytuacji finasnowej (faktycznej) biura się nie da. to zawsze jest ryzko albo lec na wlasna reke jesli wiesz jak to zrobic;)
patrz. a durni analitycy bankowi robią scoring....
Jan Nowacki

Jan Nowacki kierownik, wox

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

Hej nie polecam!!!!!!!!!
Jak zamawialiśmy wycieczkę to godziny odlotu i powrotu były ok, wiedzieliśmy że mogą ulec zmianie ale przed wylotem te godziny zmieniły się o ponad 10 godz w dzień wylotu i powrotu, to już chyba jakaś przesada.
Gdybym wiedział, że o tyle mogą się zmienić nigdy bym się nie zdecydował na tą wycieczkę.
Nie POLECAM !!!Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.07.14 o godzinie 12:42

konto usunięte

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

Jan N.:
Hej nie polecam!!!!!!!!!
Jak zamawialiśmy wycieczkę to godziny odlotu i powrotu były ok, wiedzieliśmy że mogą ulec zmianie ale przed wylotem te godziny zmieniły się o ponad 10 godz w dzień wylotu i powrotu, to już chyba jakaś przesada.
Gdybym wiedział, że o tyle mogą się zmienić nigdy bym się nie zdecydował na tą wycieczkę.
Nie POLECAM !!!


Czy tym samolotem lecieli tylko klienci PH czy może jeszcze kilku innych biur?

Po tym tekście widać, że latasz samolotem raz w roku, w dodatku czarterem, zatem dla takich jak Ty ten tekst jest idealny:

"Godziny lotów podane w systemie są najczęściej pobożnym życzeniem organizatorów i marzeniem linii lotniczych. Samoloty latające na czarterach są eksploatowane do granic możliwości- nie stoją niczym autobusy MPK na pętli (w tym wypadku na lotnisku) czekając na pasażerów, tylko są cały czas w ruchu. Rano zabierają turystów do Hurghady, w południe turnus wraca do Warszawy, ze stolicy lecą kolejni turyści na Rodos, z greckiej wyspy czarter zabiera brytyjskich turystów do Londynu. I tak dzień w dzień. Plan ułożony jest co do minuty, organizatorzy mają wszystkie miejsca wyprzedane, a turyści czekają na swoje wyloty. Mechanizm turystyki masowej działa w najlepsze, trybiki przesuwają się, turyści latają w tę i z powrotem. Wystarczy jednak silniejszy wiatr na którymś z lotnisk, chmury burzowe na trasie, strajk w którymś z portów, problemy techniczne na pokładzie lub zasłabnięcie pasażera, a starannie ułożony plan rozlatuje się na drobne kawałki.

Tym sposobem turyści, którzy mieli lecieć wcześnie rano otrzymują informację dzień wcześniej, że lecą wieczorem, a klienci, których wylot miał odbyć się późno w nocy, muszą zmienić plan dnia i o świcie jechać na lotnisko, Bardzo często o opóźnieniach klienci dowiadują się dopiero na lotnisku, albo (co gorsza) po odprawie.

Godziny wakacji

Rok rocznie mimo zapewnień, że godziny wylotu są najmniej pewną rzeczą w całym pakiecie, klienci niczym mantrę powtarzają, że chcą lecieć rano lub wieczorem i według kryteriów godzinowych wybierają miejsce swoich wakacji. Oczywiście w pełni zrozumiała jest chęć spędzenia możliwie jak najdłuższego czasu na urlopie, jednak nie każdy samolot może lecieć rano do Egiptu, a wracać po tygodniu w godzinach wieczornych. Ponadto wystarczy mały „poślizg” złapany przez samolot po drodze, żeby rodzina planująca pierwszy dzień urlopu na plaży, spędziła go w strefie wolnocłowej.

Kochani turyści, wybierajcie dobre hotele, ciekawe miejsca, wspaniałe plaże, cudowne widoki, ale nie kierujcie się godzinami wylotów. Nie zmieniajcie swoich planów, ponieważ lot na Zakynthos ma dużo lepsze godziny niż ten do Tunezji. Podawanie godzin na więcej niż trzy dni przed wylotem (zwłaszcza w sezonie wakacyjnym) to wróżenie z fusów, a my sprzedajemy marzenia, nie przepowiednie."

http://specjalistkaodwakacji.blogspot.com/2014/06/odlo...

Stety czy niestety godziny lotów czarterowych są takie a nie inne, zawsze można lecieć liniami rejsowymi ale w zupełnie innej cenie, coś za coś.
Arkadiusz Plezia

Arkadiusz Plezia Dyrektor, mFinanse
SA grupa mBank SA

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

z Prima Holiday byłem z rodziną w Turcji Hotel 5* wg PH / lokalnie 4* . Wrażenia dobre na 4+ , a w szczegółach:
- wczasy wykupiłem przez internet na 15 godzin przed wylotem i dostałem emaielm wszystkie wymagane informacje , które jeszcze 2 krotnie potwierdziełem w rozmowie telefonicznej z call center
- uwaga - na stronie Prima Holiday Hotel był oznaczony jako 5*/ w informacjach szczegółowych wskazano jednak , że w Turcji ma kategorię 4* , a 5* ma wg PH/ w umowie w/w informacje potwierdzono
- samolot miał 1 godzine opóźnienia startu / na 10 godzin przed wylotem takiej informacji nie było- potem juz nie mogłem sprawdzic na portalu klienta / nie dostałem tez takiej informacji sms / opóźnienie nie było jednak duże
- na lotniskach przylot i wylot + informacja sprawnie / w czasie lotów drobny poczestunek ( napoje + kanapki+ batonik)
- hotel ok/ nawet troche powyzej oczekiwań gdyz opinii na holidaycheck i tripadvisor było niewiele i średnio przychylne ale dotyczyły hotelu sprzed remontu
- pokój w dobrym standardzie ale w kiepskiej lokalizacji / 50Euro dla boya hotelowego i szybko otrzymałem pokój w najlepszej lokalizacji , za który w PH musiałbym dopłacic 700 zł
- pozostałe warunki zgodnie z oczekiwaniami i na dobrym poziomie
- generalnie hotel to mocne 4* / Aqua Park 5*/ serwis po stronie PH bez zastrzeżeń
- firma młoda i warto na bieżąco czytać nowe opinie / ja sprawdziłem ją w zakresie podstawowym czyli pozwolenia i KRS , gwarancja 2 mln zł czyli niska ale zgodna z przepisami, podobno własciciele sa z branzy ; moje sprawdzenia to jest minimum de facto nic nie gwarantujące :)
pozdrawiamTen post został edytowany przez Autora dnia 30.08.14 o godzinie 01:22

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

Jolanta D.

- jeśli wiesz jak prześwietlić w sposób faktyczny biuro podrózy to pół Polski będzie Cię całować po rękach jeśli o tym na GL napiszesz...

- także gorąco czekam na informację, a nie na krytykę tego co piszę,

z góry dziękuję CI za fachową wypowiedź!Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.10.14 o godzinie 19:57
Jolanta D.

Jolanta D. Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

Gabriela S.:
Jolanta D.

- jeśli wiesz jak prześwietlić w sposób faktyczny biuro podrózy to pół Polski będzie Cię całować po rękach jeśli o tym na GL napiszesz...

- także gorąco czekam na informację, a nie na krytykę tego co piszę,

z góry dziękuję CI za fachową wypowiedź!
Ryzyka nigdy nie da się wyeliminować, ale zawsze się je da ograniczyć. Do tego właśnie służy scoring. Mój scoring aktualnie podpowiada: nie latać z alfa starem :)

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

Nie polecał nikomu tego biura podroży, gdyż biuro nie zapewnia żadnego bezpieczeństwa dla podroóżnych poza granicami kraju. Na wszelkie uwagi ze strony klienta nie odpowiadają, ba, nawet uważają bezpodstawnie, że to klient jest winny zaniedbań ze strony hotelu lub biura podróży. Jeśli chodzi o pracę rezydentów biura to poniżej krytyki, poświadczają nieprawdę i zrzucają oszczerstwa na klientów. Dla mnie to biuro powinno zostać zamknięte. Mam nadzieję, że nie utrzyma się na rynku zbyt długo. Zdecydowanie odradzam.

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

Tragedia nie polecam tragedia brak kompetencji zainteresowanym udostepnie zdjecia z pobytu katastrofa syf syf i.jeszcze raz syf

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

UWAGA!!! Ceny wyższe o 20-30% od innych biur podróży na identyczne wycieczki. A ponadto: Po opłaceniu rezerwacji co skutkuje podpisaniem umowy, w przeddzień wylotu Prima Holiday zmieniło linię lotniczą oraz godziny wylotu . I tak zamiast Travel Service lot nr 3Z 7464 wylot z Warszawy o godz. 6.35 zmieniono na Enter Air lot nr ENT5505 godz.09.00 oraz na jeszcze bardziej niekorzystne godziny powrotu tj. zamiast lotu nr 3Z7465 o godz. 20.00 na lot nr ENT5506. o godz. 13.45. Zmiana nastąpiła mimo iż loty Travel Serwis nie zostały odwołane. Po przylocie na Rodos okazało się, że nie ma dla nas transferu do hotelu ponieważ nasz transfer realizowany przez firmę zewnętrzną był przewidziany na wcześniejszy lot tj. Travel Serwis. Prima Holiday zapomniała zmieniając rezerwację poinformować o tym firmę przewozową. Pomimo kilkakrotnych rozmów z numerem alarmowym Prima Holiday, nie uzyskałem żadnej pomocy z ich strony i musiałem sam załatwiać transfer do hotelu. Stenogram rozmowy z numerem alarmowym:
”MJ- Halo M……. J……… jeszcze raz z Rodos czy coś się zmieniło w naszej sytuacji bo czekam na telefon.
PH- A nikt się nie kontaktował z biura?
MJ- No ktoś się kontaktował raz potem drugi raz i miał ktoś zadzwonić, dalej nikt nie dzwonił i dalej nie wiem co mam zrobić.
PH- To musi pan poczekać wie pan bo ja… bo ja… nie my nie mamy… w biurze zajęto się tą informacją.
MJ- No ale proszę Pani już czekam prawie godzinę a tu nie ma ani sklepu ani wody.
PH- Z 15 minut temu pan dzwonił a nie godzinę temu. (od pierwszego mojego telefonu minęła 1 godz. I 3 minut.) Dalej niezrozumiałe słowa w domyśle, że mogłem wcześniej zadzwonić.
MJ- No ale najpierw próbowałem się z kimkolwiek dogadać tutaj na miejscu, którzy by mi mogli pomóc, więc to godzina minęła od momentu kiedy zacząłem cokolwiek robić, dopiero w ostateczności jak już nie mam żadnej nadziei to zadzwoniłem na numer alarmowy.
PH- No dobrze to ja tak jak mówię przekazałem do biura koleżance która jest odpowiedzialna za kierunek i ona już tam w tej sprawie działa. Musi pan chwile niestety poczekać. Ja nic w tej chwili już panu nie mogę pomóc. Musi pan teraz czekać na kontakt z biurem w centrali. Dobrze?
MJ- A z jakim biurem.
PH- Oni mają już zgłoszoną tą informacją.
MJ- A z kim teraz rozmawiam mógłbym wiedzieć?
PH- To jest tak jak powiedziałam ja nie jestem w biurze więc nie jestem w stanie panu pomóc.
MJ- No ale to jest do pani numer telefonu i to jest do pani numer alarmowy.
PH- Nie to nie jest do mnie numer tylko do Prima Holiday. Dodzwonił się pan do Prima Holiday na alarmowy i zgłosiłam pana problem do działu produktu do osoby.
MJ- Poprosiłbym pani dane personalne z kim ja rozmawiałem.
PH- Dziękuję bardzo już dzwonię do biura bo bardzo Pana źle słyszę. Połączenie przerwane.”

Po prawie 3 godz. oczekiwania bez jedzenia i picia w strachu i stresie udało mi się w końcu załatwić transfer który z uwagi, iż w pierwszej kolejności rozwiezieni byli inni klienci z innego lotu zamiast 1 godz. trwał 2 godz. W związku z tym w hotelu zamiast ok godz. 12.00 jak przewidywała oferta byliśmy po godz. 17.00. W przeddzień powrotu tj. 27.09.2020. udałem się do recepcji hotelu w celu potwierdzenia godziny wyjazdu. W recepcji przekazano mi wydruk z informacją, że wyjazd nastąpi o godzinie 16.20 i wylot godz. 20.00. Nie zgadzało się to z biletem lotniczym więc zadzwoniłem na telefon alarmowy Prima Holiday. W odpowiedzi kazano mi czekać na sms-a potwierdzającego godziny wyjazdu i wylotu. Kilka godzin czekałem i ponownie połączyłem się z numerem alarmowym i w końcu potwierdzono godzinę transferu i wylotu zgodną z moimi przewidywaniami. Ciekawe co by było gdybym nie zweryfikował godziny wylotu??? Następnego dnia będąc już w drodze na lotnisko o godz. 11.19, z numeru Prima Holiday, zadzwoniła Pani aby upewnić się czy wiem, że mam transfer z pod hotelu na lotnisko o godz. 16.45 na lot o godz. 20.00. Była bardzo zdziwiona, kiedy ją poinformowałem, że jadę już na lotnisko. Zdenerwowany, co w tej sytuacji nie powinno dziwić, próbowałem wyjaśnić o co w tym wszystkim chodzi. Pani stwierdziła, że się źle zachowuję i przerwała połączenie. Reklamacji nie uwzględniono nie podając żadnych wyjaśnień co do opisanych zarzutów. Dla bardziej wnikliwych umowa, reklamacja i odpowiedź na nią oraz rozmowy telefoniczne udostępniam pod poniższym linkiem https://drive.google.com/drive/folders/1Mhhmxo4RQzBVHCk...
Emilia Kowalska

Emilia Kowalska SPECJALISTA DS.
OBSŁUGI KLIENTA,
Towarzystwo
Finansowe SK...

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

Witam
Jak dla mnie tragedia. Wprawdzie na wycieczkę jeszcze nie pojechałam, wylot 12.08.2021. Już teraz mam wiele uwag. Obsługa Klienta poniżej standardów, konsultantka arogancka, niegrzeczna, niekulturalna. Na wysłane wiadomości e-mail biuro nie odpisuje, na złożoną skargę na pracownice brak odpowiedzi, stanowiska pracodawcy. Ponadto wycieczka kupiona w 2019 roku na rok 2020 z powodu pandemii się nie odbyła. Wybrana opcja wycieczka na rok 2021 z gwarancją ceny. Okazuje się, że gwarancja ceny nie obowiązuje, ponieważ w kolejnym roku dziecko niespodziewanie jest starsze i trzeba dopłacić 450 zł. Wylot miał być z Gdańska, obecnie jest z Warszawy biuro zwraca koszty dojazdu uwaga 100 zł od pełnopłatnej wycieczki czyli osób dorosłych 200 zł, nie zwraca za parking.

Temat: PRIMA HOLIDAY - OPINIE ? KTO KORZYSTAŁ ?

Tanie i sprawdzone biuro podróży - https://wakacje.pl Polecam .Kompetentna szybka obsługa.Dokumenty podróży w terminie.Informacja o zmianie terminy lotu podana odpowiednio szybko. Rezydentka na miejscu, miła kompetentna. Transfer bez spóźnienia. Opieka rezydenta na lotnisku przy wylocie. Dzięki dobrej obsłudze ,urlop minął sympatycznie i spokojnie.



Wyślij zaproszenie do