Temat: Bilety lotnicze
Pani Ewo, niestety jest Pani w błędzie.
Dnia 26 maja 2014 roku kupiłam bilet lotniczy z Mexyku do Polski na dzien 28 maja 2014 roku przez airticket24. Następnego dnia poproszono mnie o weryfikację danych i numer karty, która zapłaciłam. Z powodu 7h różnicy w czasie wymiana mailową nie była natychmiastowa. Kolejnego dnia rano otrzymałam wiadomość, ze moj lot jest anulowany z powodu cyt :
"Dziękujemy za skorzystanie z usług Airtickets24.com do rezerwacji. Niestety nasz system oznaczył Pańską rezerwację jako zagrożenie nieuczciwego użycia karty kredytowej".
Potem dodali, ze z powodu zbyt późnego dostarczenia dańych. Jeśli chce to za dodatkowa opłata ( przekraczającą moje możliwości ) zarezerwują mi miejsce na inny lot lub jeśli mi to nie odpowiada anulują transakcje i oddadzą pieniadze. Anulowali lot....pieniędzy nie zwrócili. Wysłałam koszmarna ilośc maili, przekierowana byłam do każdego możliwego pracownika z którym od nowa wyjaśniałam całe zdarzenie. Po tygodniu stresu, pisaniny i bólu głowy kolejny mail, cyt:
" Informujemy, że kwota 1224.89 € zostanie zwrócona na kartę, użytą do zapłaty rezerwacji, w ciągu 30 dni roboczych. Dziękujemy za zrozumienie! Pozostajemy do Państwa dyspozycji w celu uzyskania dodatkowych informacji."
W ciagu obiecanych 30 dni nic takiego nie nastąpiło. Numery telefonów nie działają. Nie mam gdzie zadzwonić, tylko sucha pisanina. Wysłałam kolejne maile, nie otrzymałam juz nawet automatycznie generowanej odpowiedzi. Po kolejnych kilku dniach nowa wiadomość, ze proces refundacji został zakończony w dniu 28 maja i przelew został DAWNO dokonany i środki sa na koncie oraz załączamy dowód wpłaty :
We can see that this booking was cancelled and refunbded to you on 28/05. Please advise if you have any other questions
28/05/2014 16:56:00 Credit Card Web Piraeus -1224.89 EUR Flights_6SX76S_Ticket_951638
RF6 Kind regards,
Natalia GUSHCHINA | Customer Support Junior Agent
t: +7(495)580-80-81 | t: +30 213 0184000
trip.ru | pamediakopes.gr | airtickets24.com | fantasticgreece.com | moneyexpert.gr
Konsultowalam dowód wpłaty z lokalna agencja bankowa, jest FALSZYWY. Pokazałam Pani także, ze takiego przelewu nie mam w historii prowadzenia konta. Pieniadze nigdy nie dotarły. Agentka z Banku nie moze mi pomoc.
Próbowałam także opcji charge back Master Card, póki co cisza.
Brak mi slow.