konto usunięte

Temat: Holiday Inn Resort Baruna Bali 5***** za 10 USD za DBL

Holiday Inn Resort Baruna Bali 5*****

10 dolarów za noc. Daty z tak niską ceną to 2012 rok: styczeń - marzec.

Otoczony ogrodem, pięciogwiazdkowy hotel Holiday Inn Baruna oferuje gustownie urządzone pokoje w stylu balijskim. Zaplecze hotelu obejmuje duży odkryty basen kilka kroków od plaży, siłownię, restaurację na plaży i spa.

Mieszczący się w spokojnej miejscowości Tuban ośrodek Holiday Inn Baruna Bali mieści się 10 minut samochodem od międzynarodowego lotniska Denpasar. Na miejscu dostępny jest bezpłatny parking. Do tętniącego życiem centrum Kuta można dojść z hotelu spokojnym krokiem w 15 minut.

Klimatyzowane pokoje w hotelu Baruna Holiday Inn posiadają balkon, 32-calowy telewizor z płaskim ekranem oraz przyjemne umeblowanie z jasnego drewna. W każdym z nich znajduje się lodówka, sejf i odtwarzacz DVD.

Zaplecze hotelu obejmuje korty tenisowe i gabinet masażu w pawilonie na świeżym powietrzu. Uprzejmy personel może pomóc w zorganizowaniu podróży, opiece nad dziećmi i załatwieniu spraw biznesowych.

Położona przy basenie restauracja Palms zaprasza na obfite dania kuchni międzynarodowej podawane w formie bufetu. W lokalu ENVY można zjeść posiłek w bardziej intymnej atmosferze, na komfortowej kanapie z przepięknym widokiem na morze.

Liczba pokoi: 195. Sieć hotelowa: Holiday Inn Hotels & Resorts.

http://www.booking.com/hotel/id/holiday-inn-resort-bar...

konto usunięte

Temat: Holiday Inn Resort Baruna Bali 5***** za 10 USD za DBL

Był to błąd systemu booking.com ,który nie zachował się godnie i zaczął straszyć klientów mailami z dalekiej Azji:

Szanowni Państwo Adam Cend,

Dziękujemy za korzystanie z usług Booking.com.
W imieniu hotelu Holiday Inn Resort Baruna Bali serdecznie Państwa
przepraszamy, ale nie jesteśmy w stanie potwierdzić Państwa rezerwacji.
Cena każdej nocy jest w rzeczywistości 171,00 Dolarów
Amerykańskich(USD), a nie 10,00 Dolarów Amerykańskich(USD).
Uprzejmie prosimy o zaakceptowanie prawidłowej ceny.
Rozumiemy, że cena może być zbyt wysoka dla Państwa i Państwo zechcą
anulować tę rezerwacje.
W celu uniknięcia dalszych opóźnień prosimy, aby zalogowali się
Państwo w
zakładce Moja Rezerwacja. Można to zrobić na dwa sposoby:
1) klikając na znajdujący się w potwierdzeniu rezerwacji link
anulowanie/zmiana rezerwacji, który przeniesie Państwa do zakładki Moja
Rezerwacja
lub
2) wchodząc na naszą stronę, na której należy wybrać zakładkę Moja
Rezerwacja i wprowadzić numer rezerwacji oraz kod PIN, które otrzymali
Państwo po zakończeniu rezerwacji.
https://secure.booking.com/mybooking.html
W zakładce Moja Rezerwacja prosimy wybrać opcję Moja Rezerwacja -
Samoobsługa, a następnie kliknąć "Anuluj", aby anulować
rezerwację pokoju,
lub "Anuluj całą rezerwację".

Jeżeli anulowanie rezerwacji przez Internet nie powiedzie się, prosimy o
kontakt z nami do 27 maja 2011.
Jeśli Państwo nie skontaktują się z nami do dnia 27 maja 2011 roku w
związku z anulowaniem tej rezerwacji, Państwa rezerwacja będzie
potwierdzona w właściwej cenie(171,00 Dolarów Amerykańskich(USD) za
jedną noc).
Jest nam niezmiernie przykro z powodu rozbieżności pomiędzy cenami
podanymi
w naszym systemie, a cenami zaproponowanymi przez hotel.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
W razie jakichkolwiek pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Jeszcze raz dziękujemy za korzystanie z usług Booking.com.

Z wyrazami szacunku,

Customer Service Team

konto usunięte

Temat: Holiday Inn Resort Baruna Bali 5***** za 10 USD za DBL

Oczywiście nie wyraziłem zgody, ale booking.com nadal wysyła maila z dalekiej Azji, coraz głębiej pogrążając się we własnej głupocie (tym razem pomylił nazwę hotelu):

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za wybranie Booking.com
Otrzymaliśmy Państwa odpowiedź w związku z pomyłką jaka miała
miejsce w przypadku ceny Państwa rezerwacji. Hotel chciałby zaoferować
Państwu zniżkę w wyskonsci 30 procent. Całkowity koszt Państwa nowej
rezerwacji będzie wynosił USD837.9.
W iminiu hotelu Grand Slam Park Inn, prosimy przyjąć nasze serdeczne
przeprosiny za błędnie opublikowane ceny na naszej stronie.
Uprzejmie prosimy o wyrozumiałość i potwierdzenie czy akceptują
Państwo nową cenę rezerwacji.
W razie dodatkowych pytań, jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji.
Raz jeszcze dziękujemy za wybranie Booking.com i życzymy miłego pobytu.

Serdecznie pozdrawiam,

Customer Service Team

Booking.com http://www.booking.com

konto usunięte

Temat: Holiday Inn Resort Baruna Bali 5***** za 10 USD za DBL

Zgodnie z booking.com:

W statusie otrzymanej przeze mnie rezerwacji widnieje status Confirmed/Potwierdzony.
Hotel, za pośrednictwem Booking.com zawarł ze mną umowę usługi
noclegowej, z której liczę, że zamierza się wywiązać po cenie umownej,
to jest 10$ za noc.

Zgodnie z regulaminem Booking.com:
"Rezerwując pokoje przez system Booking.com wchodzą Państwo w
bezpośredni (prawnie wiążący) stosunek umowny z hotelem, w którym
dokonują Państwo rezerwacji (...) Każdy hotel przez cały czas
pozostaje odpowiedzialny za dokładność, kompleksowość i poprawność
(opisowych) informacji (włącznie z cenami i dostępnością)
wyświetlanych na naszej stronie"

Zobaczymy co będzie dalej...
Tak naprawdę liczę na właściwe podejście booking.com do Klienta: właściwa forma przeprosin i właściwa forma rekompensaty...

Następna dyskusja:

WYSPA BALI...polecacie?




Wyślij zaproszenie do