Witam Bałkanistów:-)

mam prośbę o tanie i rozsądne (tzn.bez 10-ciu przesiadek) połączenie lądem z PL do Macedonii, najlepiej do Ohrydu, choc Skopje tez OK, wiem ze jest wiele kursów liniowych autokarem, ale mam na myśli raczej budget travel tj. cenę max.100 Euro zł w obie strony, A jak temat wygląda pociągiem, np. Interrail czy BalkanPass? da radę zrealizować taki temat z PL, albo sąsiednich braci Słowian tanio? termin to I poł.czerwca b.r.
czekam na njusy od Was

dzienx+pzdr:-)
konrad
Tomasz S.

Tomasz S. antropolog kultury

Moja propozycja z opcją noclegu w Belgradzie lub Nowym SadzieL

1. Autobus relacji Kraków-Budapeszt firmy Orange Ways. Bilet - 75 PLN. Wyjazd w piątek o 14:30 - o 22:00 jesteś w Budapeszcie przy stadionie Neplyget.
2. O 23:00 odjeżdża pociąg do Belgradu z Keleti - około 50 PLN + 10 pln na przejazd tramwajem i metrem do stacji Keleti.
3. Docierasz o szóstej nad ranem. Zwiedzasz miasto i nocujesz w Belgradzie za 10-13 Euro lub od razu wskakujesz w autobus do Skopje 0 7:05 - cena ok 20 EURO

Podsumujmy - Kraków-Budapeszt - 15 euro, Budapeszt-Belgrad - 12 Euro, Belgrad-Skopje - 20 euro. Razem 47 euro. Czas podróży: 24h. Długo, ale jeżeli zatrzymasz się na jeden dzień w Belgradzie, nie będzie to czas stracony.Tomek Szajer (Sztajer) edytował(a) ten post dnia 19.05.09 o godzinie 16:51

wielkie dzięki Tomek!
Twoja propozycja bez wątpienia do rozważenia i zdecydowanie najlepsza jak do tej pory znana mi opcja cenowa zwłaszcza ze w Belgradzie byłem parę razy, ale zawsze tranzytem w nocy, w drodze do Grecji, więc była by świetna okazja zwiedzić miasto, miałbym też kilka dalszych zapytań na priva, więc podeślij mi swój namiar pls

pozdro:)
konrad
Anna S.

Anna S. IT recruitment and
Business Development
Consultant at Vm.pl

Tomek Szajer (Sztajer):

kurcze, tani ten pociąg:) ostatnio (jakieś 3 lata temu) jechałam Avalą (intercity o 13) za kope kasy, nie wiedziałam że sie jakis nowy pociąg pojawił, czy on zawsze tam jechał:)

Temat: Macedonia-tani dojazd

Ja się wybieram autem, będzie tanio, za benzynę nie liczę, bo to diesel jest:)

Ale w przyszłym tygodniu:(
Tomasz S.

Tomasz S. antropolog kultury

Anna Svetozarov:
Tomek Szajer (Sztajer):

Tylko ten o 23:00 jest taki tani. Mam nadzieję, że nic nie przekręciłem, ale dałbym sobie odciąć rękę, że płaciłem 4900 forintów za autobus i 3500 forintów za pociąg. Możliwe też, że trafiłem na jakąś promocję, ale pani w okienku mnie o niej nie poinformowała :). Z kolei moja koleżanka, która dosyć często jeździ trasą Zaječar - Kraków, mówiła mi, że węgierskie koleje w przypadku, gdy nie ma za dużo pasażerów, są w stanie rzucić pulę biletów do Krakowa za jakieś 50-60 pln. Myślę, że warto przed wyjazdem zadzwonić na numer informacji Keleti i wszystko będzie jasne.

Temat: Macedonia-tani dojazd

ja polecam http://adamistours.pl Koszt 300 zl w jedna strone, powrotny 530, dokladniej bedzie na ich stronie. Szczegoly z ktorych miast jest wyjazd (busem do Krosna - tam przesiadka do autokaru), po ok 24 godzinach jestes w Skopje. Niestety wyjazdy z Polski sa tylko we wtorki a powroty ze Skopje w czwartki wiec trzeba rozplanowac podroz. W Skopje bedziesz przed 5 rano, ale na polaczenie do Ohrydu nie trzeba dlugo czekac. Moze to troche drozej niz 100 eu ale za to wygodnie. Ja po kilkunastu przejazdach z Adamisem goraco polecam.