Temat: Nowe brzmienie PIK

Izba promuje audiobooki

Inicjatorem akcji jest sekcja wydawców audio w Polskiej Izbie Książki. Celem akcji „Audiobooki – nowe brzmienie książek” jest ich promocja. Do blisko stu księgarń trafi grupa 50 wyselekcjonowanych tytułów, „czytanych przez najlepszych aktorów i lektorów” – czytamy w komunikacie Izby. Dodatkowo, w księgarniach można też będzie posłuchać fragmentów książek audio na odtwarzaczach MP3, które trafia tam razem z audiobookami. W Publikacje starczą wydawnictwa: Aleksandria, Audioclub.pl, Audio Liber, Bellona, Biblioteka Akustyczna, Mała Litera, MediaRodzina, Muza, Promatek, Złote Myśli.

Za dystrybucję audiobooków odpowiedzialna jest OSDW Azymut. Patronami medialnymi akcji są: TVP Warszawa i portal internetowy Interia.
pw źródło: http://pik.org.pl

Tagi: dystrybucja , hurtownie , książka audio , organizacje branżow