Grzegorz Szymański

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Tomasz W.

Tomasz W. handlowiec,
specjalista ds
bezpieczeństwa; od
wyzwania do...

Temat: wydarzenia/konferencje

Terroryzm- męska sprawa?

Debata rozpocznie się od pokazu krótkometrażowego filmu „B’Tselem- kamery dla Palestyńczyków”. W odniesieniu do innego z filmów festiwalowych „Mój tata jest męczennikiem” o roli Hezbollahu w państwach islamskich, goście opowiedzą o problemach państw ubogich i rozwijających się. Jaka jest rola religii, sytuacji gospodarczej w kształtowaniu postaw terrorystycznych? Jak duże wsparcie mają zamachowcy w państwach islamskich? Jak temu zapobiegać?

Filmy, o których będzie mowa w dyskusji można zobaczyć dzień wcześniej - w piątek - na Wydziale Prawa i Administracji UŚ (ul. Bankowa 11b) od godziny 17.00. - WSTĘP WOLNY

Kiedy: 23 października ( sobota), godz. 18.00- 19.30

Gdzie: Wydział Prawa i Administracji UŚ (ul. Bankowa 11b, Katowice) – aula na parterze

Paneliści:

dr Jacek Barcik- Wydział Prawa i Administracji (Uniwersytet Śląski).

Tomasz Iwanek- pracownik Katedry Stosunków Międzynarodowych na Wydziale Nauk Społecznych UŚ, doktorant w Katedrze Prawa Międzynarodowego Publicznego i Prawa Europejskiego na Wydziale Prawa i Administracji UŚ. Prowadzi zajęcia monograficzne obejmujące tematykę terroryzmu i konfliktów zbrojnych.

Krzysztof Liedel- doktor nauk wojskowych, prawnik, specjalista w zakresie terroryzmu międzynarodowego i jego zwalczania, stażysta w Narodowym Centrum Kontrterrorystycznym w USA, były naczelnik Wydziału ds. Przeciwdziałania Zagrożeniom Terrorystycznym Departamentu Bezpieczeństwa Publicznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, dyrektor Centrum Badań nad Terroryzmem Collegium Civitas, wykładowca Collegium Civitas i Uniwersytetu Warszawskiego.



Moderatorem będzie Katarzyna Cichos- od pażdziernika 2010 r. pracowniczka i doktorantka Katedry Prawa Międzynarodowego i Prawa Europejskiego Wydziału Prawa i Administracji (Uniwersytet Śląski), była pracowniczka Biura Rzecznika Praw Obywatelskich.
http://www.watchdocs.org.pl/festiwal-2010-dyskusje.html

Grzegorz Szymański

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: wydarzenia/konferencje

17 października 2012r. Warszawa
„Bezpieczeństwo obiektów - monitoring wizyjny, kontrola dostępu, mechanicznesystemy zabezpieczeń”

Bezpieczeństwo ludzi i obiektów to w dzisiejszych czasach sprawa najwyższej wagi.

Konferencja będzie poświęcona w głównej mierze tematyce bezpieczeństwa obiektów przemysłowych, biurowców i obiektów użyteczności publicznej.
Zaproszeni niezależni eksperci podzielą się z Państwem wiedzą, doświadczeniem i uwagami na temat działania i skuteczności systemów bezpieczeństwa i kontroli.

Tematyka konferencji:
Systemy nadzoru wizyjnego i ochrony
-telewizja przemysłowa, CCTV
-IP kamery, IP video serwery
-kamery termowizyjne
-systemy detekcji video
-cyfrowy zapis i archiwizacja obrazu
-systemy sieciowe i cyfrowe do zarządzania zasobami, archiwami
-techniki przesyłania obrazu
-integracja i konwergencja
Systemy kontroli dostępu
-systemy biometryczne (rozpoznawanie twarzy , technologia linii papilarnych, identyfikacja
tęczówki, identyfikacja głosu)
-systemy elektroniczne do drzwi i bram, domofony i wideofony, systemy identyfikacji, karty
kodowe
-elektroniczne systemy alarmowe i zabezpieczające
-kontrola dostępu do budynków i urządzeń
-systemy kontroli osobistej i kontroli bagażu
Mechaniczne systemy zabezpieczeń
zewnętrzne zabezpieczenia dostępu: bramki, szlabany, kołowrotki, ogrodzenia

Do udziału w konferencji zapraszamy:
-Kadrę średniego i wyższego szczebla, osoby odpowiedzialne za wybór i zakup nowych produktów i technologii:
właścicieli i zarządców, administratorów i najemców powierzchni i budynków przemysłowych, handlowych, biurowych, administracyjnych, magazynowych, mieszkaniowych,
-reprezentantów firm i instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów,
-przedstawicieli sektora usług budowlano-instalacyjnych i budowlano-wykończeniowych,
-przedstawicieli administracji i służb odpowiedzialnych za infrastrukturę i zapewnienie bezpieczeństwa ludności.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń

Kontakt:
Agnieszka Róznicka
Koordynator Projektu
tel. 22/ 101 33 45
fax. 22/ 244 25 37
e-mail. agnieszka.roznicka@multitrain.pl
Dariusz Loranty

Dariusz Loranty edukacja - służby
mundurowe

Temat: wydarzenia/konferencje

KULTURA NEGOCJACYJNA W SYSTEMIE BEZPIECZEŃSTWA WEWNĘTRZNEGO
W programie m.in.:

Czy kultura czy ma coś wspólnego z bezpieczeństwem wewnętrznym? W formie otwartej, w dyskusji z uczestnikami zostanie przedstawiona teza; - Zachowanie wysokich parametrów bezpieczeństwa wewnętrznego w obszarze publicznym jest możliwe w warunkach zachowania standardów praw obywatelskich tylko przy zaistnieniu kultury negocjacji specjalnych; policyjnych, kryzysowych i pertraktacji. A ponad to początki negocjacji policyjnych. Możliwe sytuacje kryzysowe, które mogą zostać rozwiązane w drodze komunikacji i negocjacji. Strategie negocjacji policyjnych.

Piątek 12.10.2012 r. Godziny: 17:30 – 20:00

Adres: Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem UL. DERENIOWA 52/54, 02-776 Warszawa
prowadzi Dariusz L --- Kierownik Studiów Podyplomowych - Negocjacji Kryzysowych i Policyjnych i Bezpieczeństwo Wewnętrzne w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem.

Zapisy dokonywane są wyłącznie on – line na stronie: warsztaty.wszp.edu.pl

konto usunięte

Temat: wydarzenia/konferencje

Wg mnie mogło być tak:
Jest sobie sfrustrowany zarobkami, może sytuacją rodzinną i ogólnie sytuacją w kraju człowiek który zna się na materiałach wybuchowych. Z pewnością służby rutynowo monitorują takie osoby (z wiedzą, dostępem do sprzętu, technologii, surowców). Znając jego stan zaczynają "hodować" "zamachowca". Mogło to wyglądać tak że zaczęli się zgłaszać do niego "patrioci" z prośbą o przeszkolenie w zakresie MW (produkcja, konstrukcja ładunków itp). Z tego co powiedzieli prokuratorzy było ich czterech. Naiwny pacjent zaczyna ich szkolić, pewnie się spotykają rozmawiają o sytuacji w Polsce, o tym jak ją zmienić. "Chłopcy" umiejętnie kierują rozwojem sytuacji, dawkują/zgłaszają różne pomysły i w końcu on zostaje "szefem" a celem ma być parlament a pobudki "nacjonalistyczne". Następnie przystępują do fazy 2 czyli przygotowań - kupują jakieś złomy na giełdzie "w Kole" czy w Belgii (czarnoprochowce), konstruują ładunki testowe, odpalają je. Oczywiście na etapie wywalania wielkiej testowej dziury w ziemi nikt się tym nie interesuje i nikt nie słyszał i nie widział wybuchu widocznego i słyszalnego na kilka km. Po testach i wyborze celu pacjent jest już ugotowany - służby czekają tylko na odpowiedni moment (czytaj potrzebę wywołania tematu zastępczego) na "wykrycie" groźnego terrorysty. W efekcie aresztowany jest naiwny być może sfrustrowany człowiek, dwóch czy trzech gości którzy sprzedali mu jakiś złom z lufą na giełdzie. Z konferencji wynika, że tych czterech "adeptów" sztuki odpalania fajerwerków nie zostało aresztowanych - ciekawe dlaczego???? :). Wg mnie służby wybrały sprawcę planowanego zamachu, podsunęły mu pomysł na cel, wybrały datę zamachu i dorobiły do tego pobudki . To zdarzenie należy rozpatrywać łącznie z próbami sprowokowania wielkich zamieszek na Marszu Niepodległości. Ale na szczęście jak ktoś powiedział na konferencji: Życie "Polaków jak i najważniejszych osób w państwie" nie było zagrożone :).
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: wydarzenia/konferencje


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21 - 22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia : http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy , dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl

Następna dyskusja:

Konferencje: 10 lat Polski ...




Wyślij zaproszenie do