Karina Adaszak

Karina Adaszak PR - PRaca i pasja

Temat: SLR otwarcie

Na drugim spotkaniu władz Stowarzyszenia Ludzi Reklamy z udziałem gości - reprezentujących m.in. środowisko freelancer’ów - temat przewodni stanowiła wizja SLR, jako stowarzyszenia otwartego na wszystkich związanych z branżą reklamową.

SLR stawia sobie za cel stworzenie pierwszej organizacji, reprezentującej w sposób rzeczywisty interesy całego środowiska reklamowego od szeregowych pracowników po właścicieli firm. Stowarzyszenie będzie pomagać swoim członkom w prowadzeniu oraz rozwijaniu biznesu, podnoszeniu kwalifikacji, ułatwianiu kontaktów zawodowych. Będzie platformą wymiany informacji oraz dyskusji o reklamie w szerokim ujęciu, oferującą usługi, umożliwiającą autopromocję członków, uwiarygodniającą ich w oczach kontrahentów.

SLR jest stowarzyszeniem egalitarnym, otwartym na każdego, dlatego też poziom składek został ustalony na poziomie nie stanowiącym ograniczenia w przystępowaniu. Jedyne 250 złotych rocznie będzie kosztowała składka osobę, która w stowarzyszeniu chce reprezentować również swoją firmę i tylko 100 złotych rocznie osobę, która chce reprezentować w nim siebie.

Powstaje strona, za pomocą której będzie można w prosty sposób przystąpić do stowarzyszenia.