Jacek Kotarbiński kotarbinski.com
Temat: ORANGE - czyli jak się wrabia klientów
Czy ktoś z grupowiczów tejże szacownej grupy, podpowie mi logiczny sposób rozwiązania następującej kwestii. Mieszkam w Środmieściu dużego miasta. Jestem abonentem Orange od czasów jak jeszcze Ideą była i mam w firmie kilka jej telefonów. Od kilku miesięcy, sygnał sieci spadł do zera ( czytaj: nie jestem w stanie wykonywać połączeń, ani ich odbierać.)Na jakąkolwiek reklamację sieć odpowiada SMSem - cytuje:
"Witamy. Dziękujemy za zapytanie techniczne z dnia ... o numerze ... Informujemy, że nadajniki sieci Orange w podanym rejonie działają prawidłowo. W głębi budynku, z dala od okna zasięg może zanikać. W pobliżu okna zasięg powinien być wystarczający. Niestety, w najbliższym czasie zasięg nie ulegnie poprawie".
Sieć konkurencji - działa bez problemów.
Centertel nie może ( nie chce ? ) rozwiązać problemu. Z mojego punktu widzenia - zaprzestał świadczenia usług telekomunikacyjnych ( sieć była, a teraz nie ma ...)