Temat: Dbałość o klienta
Mam telefon w Orange już ponad 6 lat. Jakiś czas temu kończyła mi się umowa na czas określony, ale nie miałem czasu zajmować się wyszukiwaniem odpowiedniej oferty dla siebie. Więc Orange "zadbało" o mnie i samo przedłużyło mi umowę na kolejne 2,5 roku oczywiście na tych samych warunkach co miałem. Zgłosiłem więc reklamację, którą operator odrzucił gdyż poinformował mnie, że podpisałem poprzednio taką opcję w umowie, a do tego wysłali mi takie powiadomienie pocztą razem z fakturą. Ok, moja wina, ale nawet jak powiedziałem, że nadal chcę przedłużyć umowę tylko na lepszych warunkach (takich jakie są obecnie na rynku) to i tak operator stwierdził, że nić z tego. Ja wytrzymam te 2,5 roku z tym abonamentem, ale Orange postarał się o to, żeby stracić klienta i najbliższych już od teraz namawiam na przejście do innych operatorów.Mieliście takie przypadki?