Jan Dżony Ś.

Jan Dżony Ś. freelancer, montaż
video, dtp, designer

Temat: Ogłoszenia

.Jan „Dżony” Ś. edytował(a) ten post dnia 02.04.11 o godzinie 08:43
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

TADO Partners mają przyjemność zaprosić Państwa na 1. spotkanie z cyklu „Pomarańcza w skórce jabłka, czyli jak odkrywać i korzystać z własnych zasobów”, które odbędzie się dn. 4 lutego 2011r. w Sali Szkoleniowej przy ul. Kierbedzia 4 w Warszawie w godz. 17:00-21:00.

Cykl spotkań ma na celu:
- wspieranie uczestników w uświadamianiu sobie własnego potencjału,
- naukę autocoachingu,
- doświadczanie narzędzi stymulujących wyznaczanie i osiąganie zuchwałych celów, podnoszących motywację, wspomagających poszukiwanie wartości, wykorzystywanie własnej wyobraźni do pracy nad sobą,
- stworzenie okazji do doświadczenia procesu jako klient w coachingu,
- promocję coachingu jako narzędzia wspierającego rozwój.

W programie spotkania nr 1:
- kreowanie wizji tego, co chciałbym osiągnąć;
- ustalanie celów i podcelów,
- wartości a cele;

Koszt udziału w spotkaniu:
60 PLN/za osobę (w tym tzw. serwis kawowy)

Sprawdź osobiście jak działa coaching – niezwykłe narzędzie pomocne w pracy nad własną skutecznością – cykl spotkań ma charakter odbywania z coachem sesji coachingowych. Spotkania będą odbywały się co 2-3 tygodnie.

Zapraszamy!

Spotkania poprowadzą:

Michał Bloch – certyfikowany coach CoachWise, trener biznesu, psycholog.
Katarzyna Wójcik – coach umiejętności, trener biznesu, socjolog.

Więcej o prowadzących spotkanie można znaleźć na stronie http://tadopartners.pl ,na której znajdziecie Państwo również referencje i opinie naszych klientów, a także w profilach Michała i Katarzyny na portalu Goldenline.pl:
http://www.goldenline.pl/katarzyna-wojcik58
http://www.goldenline.pl/michal-bloch2
Inna R.

Inna R. piszę, TVP

Temat: Ogłoszenia

PILNIE odstąpię kurs nauki ANGIELSKIEGO, bo wyjeżdżam

Odstąpię 2 poziomy nauki angielskiego w Speak Up Z RABATEM 40%. Zgodnie z Państwa poziomem wiedzy, w dowolnej z 4 szkół w Warszawie. Od zaraz do kwietnia włącznie.
1 poziom to: 20 zajęć z nauczycielem, 20 zajęć multimedialnych, 20 lekcji z książką, + nieograniczona ilość zajęć on line.

Polecam gorąco z własnego doświadczenia. Uczę się tam, wyniki bardzo dobre, ale wyjeżdżam. Dlatego proponuję WYJĄTKOWĄ OKAZJĘ cenową. Mam zniżkę 40%. Pomożemy sobie na wzajem! Tel 669 65 82 11, e-mail: targetprogram@gmail.com lub tutaj.
Katarzyna Kędzierska

Katarzyna Kędzierska Prawnik / Rzecznik
patentowy / Blogerka
/ Minimalistka

Temat: Ogłoszenia

Biuro+sala spotkań! Bez dodatkowych opłat! Wolne od zaraz!

Lokalizacja: Warszawa/Mokotów/niedaleko Metra Służew

Oferujemy biuro 12 m2 + sala spotkań (wliczone 10 godzin / miesiąc), wyposażone (biurka, lampki, wygodne fotele) maksymalnie dla 4 osób w cenie 1750 PLN/mc.

1. Bez zbędnych umów,
2. Bez kaucji i zabezpieczeń!
3. Bez dodatkowych opłat eksploatacyjnych!


--------------------------------------------------------------------
W cenie zapewniamy:

* nielimitowany dostęp do samodzielnego, w pełni wyposażonego biura w godzinach otwarcia COPOINT (biurka, wygodne fotele biurowe, regały, indywidualne oświetlenie)
* 10 godzin wynajmu wybranej przez Ciebie sali spotkań GRATIS!
* po wykorzystaniu godzin darmowych możliwość wynajęcia wybranej przez Ciebie sali spotkań z 50% rabatem
* szybki bezprzewodowy Internet
* obsługę recepcyjną dla Ciebie i Twoich gości
* udostępnienie adresu COPOINT jako Twojego adresu korespondencyjnego
* przestrzeń na reklamę na naszej stronie internetowej
* dostęp do w pełni wyposażonej biurowej kuchni (nielimitowana kawa i herbata oraz woda mineralna)
* dostęp do stref relaksu – chillout room z wygodnymi fotelopoduchami oraz ogrodu
* dostęp do urządzeń biurowych takich jak drukarka, skaner, ksero(obowiązuje dzienny limit)
* dostęp do faksu (wysyłanie i przyjmowanie)

--------------------------------------------------------------------
DODATKOWO OFERUJEMY:

* Możliwości rejestracji firmy pod adresem wynajętego biura - wirtualny adres.

* Dla stałych klientów rabaty na wybrane usługi nawet do 50%.

Pełna oferta na http://www.copoint.pl


Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek
Adam P.

Adam P. Lider MLM w branży
FMCG

Temat: Ogłoszenia

darmowy PRAKTYK NLP?!

Czy możliwe jest nabycie wiedzy ze szkolenia typu PRAKTYK NLP,
nie płacąc absolutnie nic?
Odpowiedź jest dwojaka - możesz i nie możesz.
Jedno jest pewne - dzięki darmowemu e-kursowi NLP POWER,
poznasz materiał jaki jest na zaawansowanych szkoleniach NLP.

9 bardzo obszernych lekcji, przez 9 dni, wraz z 9 dokładnymi mapami
myśli - za darmo!

Jednak zanim zapiszesz się, zobacz czego między innymi
nauczysz się na bezpłatnym e-kursie:

1. Jakie są podstawowe założenie NLP
2. Jak powinna wyglądać dobra komunikacja
3. Czym są "pozycje percepcyjne"
4. Co to jest i jak wykorzystywać kotwiczenie.
5. Jak rozebrać człowieka na czynniki pierwsze, dzięki meta-modelowi
6. Dlaczego ten tekst pisze modelem Miltona
7. Jak ustalać i realizować swoje cele
8. Jak korzystać i czym są submodalności
9. W jaki sposób pomagać sobie i innym dzięki technikom NLP
10. Jak stworzyć "kółeczko doskonałości"
11. Jak etycznie wykorzystywać NLP
... i wiele, wiele więcej!

Tak naprawdę otrzymasz zastraszającą większość wiedzy z Praktyka NLP!
Ponad to każda z dziewięciu lekcji, które otrzymasz będzie wzbogacona o
profesjonalną mapę myśli w postaci PDF![/b]


Obrazek


Skorzystaj za darmo z darmowego e-kursu na temat inteligencji finansowej!
Przez 8 dni będziesz dostawał maile z kolejnymi fascynującymi
porcjami informacji!


Aby zapisać się na darmowy kurs wypełnij formularz na
http://nlppower.pl

Kto stworzył dla Ciebie ten e-kurs?

Adam Przemyk,
Certyfikowany Praktyk i Master NLP.
(Practitioner & Master in the Art of NLP)
Mówca motywacyjny, pasjonat życia I rozwoju osobistego.

Obrazek


Kacper Bisanz
Certyfikowany Praktyk i Master NLP.
(Practitioner & Master in the Art of NLP)
Business Coach, autor szkoleń i kursów, prakyk biznesowy

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dom Szkoleń i Doradztwa zaprasza pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału w dofinansowanym z EFS projekcie szkoleniowym "Kluczowe kompetencje w biznesie".

Szkolenia będą miały charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych.

Pierwsze szkolenia już w lutym!

Kurs „Kluczowe kompetencje lidera zespołu”

Program i terminy:
• Motywowanie i rozwój pracowników: 2 dni, 21.02 i 22.02
• Delegowanie i wyznaczanie zadań: 1 dzień, 14.03
• Kontrola i ocena pracy: 1 dzień, 15.03

Uczestnik w pierwszej kolejności zdobędzie wiedzę na temat czynników wpływających na motywację pracowników, pozna szeroki wachlarz możliwości motywowania pozafinansowego oraz współczesne trendy w zakresie motywującego wynagradzania pracowników. Następnie otrzyma narzędzia przydatne do sprawnego delegowania i wyznaczania zadań oraz rozwinie umiejętności w zakresie kontroli i oceny realizowanych przez pracowników zadań.

Obrazek

W ramach projektu obędą się również szkolenia „Skuteczna sprzedaż”, „Kluczowe kompetencje menedżerskie” i „Kluczowe kompetencje lidera zespołu”.

Informacje o programach wszystkich modułów szkoleniowych oraz pełne zestawienie terminów można znaleźć na stronie http://domszkolen.com/kkb.

Zapraszamy!
Adam N.

Adam N. Brand Manager

Temat: Ogłoszenia

Witam,

nasza firma (przetwórstwo tworzyw sztucznych) poszukuję nowych partnerów biznesowych. Nasza oferta obejmuje uruchomienie nowej produkcji dla dowolnego detalu plastikowego produkowanego metodą wtryskową.

Jeśli poszukujesz producenta: artykułów elektroinstalacyjnych, nakrętek na pręty zbrojeniowe lub dowolnego innego produktu z tworzywa sztucznego ta wiadomość jest dla Ciebie! Zapewniamy projekt detalu, wykonanie formy wtryskowej oraz uruchomienie linii produkcyjnej.

Możemy zapewnić atrakcyjne warunki współpracy. Liczymy na długofalową współpracę.

Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana proszę o kontakt na priv.

NOSTA - Twój produkt zawsze w formie!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

prawo autorskie - aspekt prawny i praktyczny na tle obowiązujących przepisów

Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z informacjami dotyczącymi ochrony praw autorskich oraz praw pokrewnych. Podczas szkolenia zostaną wyjaśnione min. pojęcia: dzieła oraz autora na tle obowiązujących przepisów. Zostanie również przedstawiona klasyfikacja dzieł oraz sposób prawnej ochrony ich autorów.

Miejsce i godziny szkolenia:

Termin: 21-22.02.2011
Mediastorm - Centrum Szkoleń Medialnych
ul. J.H. Dąbrowskiego 7/6 w Poznaniu

godziny: 10:00-18:00

Rekrutacja: zgłoszenia przyjmujemy do 14.02(formularz rejestracyjny)

Cena:

800PLN + 23% VAT czyli 984 zł brutto każda dodatkowa osoba z tej samej firmy płaci jedynie 700 zł + VAT czyli 861 zł brutto

Pracownikom administracji państwowej oraz organizacji pozarządowych proponujemy zniżkę: 700 zł + VAT czyli 861 zł brutto

Korzyści uczestników:

* Poznanie informacji dotyczących praw autorskich i pokrewnych,
* Zapoznanie z klasyfikacją dzieł i ochrony praw autorów,
* Przekazanie wiedzy na temat Internetu jako miejsca umieszczania dzieł,
* Rozwiązania dotyczące odpowiedzialności za naruszenie praw,
* Zapoznanie z najważniejszymi orzeczeniami Sądu Najwyższego,
* Możliwość konsultacji z trenerem.

Szkolenie polecamy:

* pracownikom i przedstawicielom mediów,
* pracownikom i przedstawicielom agencji reklamowych,
* firmom i instytucjom, które w swojej pracy korzystają z dzieł objętych prawami autorskimi.

Dodatkowe korzyści:

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma bogate, autorskie materiały szkoleniowe. Dodatkowo będzie mógł skonsultować z trenerem problemy wynikające z korzystania z dzieł objętych prawami autorskimi.

Program:

DZIEŃ PIERWSZY – 8 godzin

1) Własność intelektualna
* Własność przemysłowa.
* Prawa autorskie.
2) Pojecie praw autorskich na tle obowiązujących przepisów.
* Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r..
* Autorskie prawa osobiste.
* Autorskie prawa majątkowe.
3) Kim jest twórca dzieła ?
* Czym jest dzieło w myśl obowiązujących przepisów.
4) Rodzaje utworów.
* Utwory pierwotne.
* Opracowania.
* Utwory inspirowane innymi.
5) Ochrona utworów.
* Utwory chronione przez prawo.
* Wyłączenie spod ochrony prawno – autorskiej utworu.
6) Pytania i konsultacje z uczestnikami szkolenia.

DZIEŃ DRUGI – 8 godzin

1) Problemy spotyka na tle ochrony praw autorskich i praw pokrewnych.
2) Prawa autorskie jako przedmiot obrotu.
3) Elementy umowy związanej z przekazaniem praw autorskich.
4) Fotografia jako dzieło.
5) Rozpowszechnianie dzieł w Internecie.
6) Nowelizacja ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych – praktyczne znaczenie.
7) Naruszenie praw autorskich.
* Podmioty odpowiedzialne.
* Sankcje za naruszenie praw autorskich.
* Zakres odpowiedzialności.
8) Przegląd orzecznictwa sądowego.
9) Pytania i konsultacje z uczestnikami szkolenia.

Metody pracy:

Szkolenie opiera się na autorskim programie trenera. W trakcie szkolenia zostaną zastosowane techniki multimedialne.

W ramach szkolenia zapewniamy:

* Diagnozę potrzeb szkoleniowych
* Przygotowanie projektu szkolenia
* Materiały dla uczestników
* Ewaluację po szkoleniu
* Ocenę efektywności szkolenia
* Certyfikaty ukończenia szkolenia dla wszystkich uczestników
* Bufet kawowy
* Przerwę obiadową

Szkolenie prowadzi:
Marcin Sobota

http://mediastorm.edu.pl

Obrazek
Tomasz J.

Tomasz J. Człowiek z pomysłem

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Obrazek

Dlaczego warto?
Wiedza – to majątek, którego złodziej nie ukradnie, ale i którego w spadku się nie otrzymuje.

Mówi się, że wiedza to potęga. Dzięki temu kursowi dowiesz się jak ją zdobywać, żeby szybko wchodziła do głowy i była dostępna zawsze kiedy tego zapragniesz.

Nauka już nigdy nie musi być nudna i trudna. Poznaj wciągającą część nauki. Bądź zawsze w pełni pozytywnie nastawiony.

Czego dowiesz się z tego kursu?
Jedyny taki kurs z ćwiczeniami praktycznymi!

-->zdawaj egzaminy, zyskuj czas, ciesz się życiem!
-->dowiesz sie jak zbudowany jest nasz mózg i jak działa ta niesamowita machina
-->poznasz mechanizmy według których działa nasza pamięć
-->zrozumiesz jak można stosować metody przyswajania wiedzy
-->nauczysz się jak przyswajać informacje, aby były one dla Ciebie dostępna przez długi czas
-->skorzystasz z zamieszczonych ćwiczeń - część praktyczna jest niezbędna
-->otworzą się przed Tobą zupełnie nowe i potężne możliwości rozwoju

Zapisz się już dziś

Kurs jest darmowy. Liczba miejsc ograniczona. Korzystaj póki można.
Aby zapisać się na darmowy kurs wypełnij formularz na

PodkrecPamiec.pl

Z wyrazami szacunku,
Tomasz Jaśkiewicz
www.TomaszJaskiewicz.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Certyfikowany Kurs Trenera Biznesu w Szkole Trenerów Biznesu PIOTRA TYMOCHOWICZA

Kontrowersyjny i skuteczny - Piotr Tymochowicz, zaprasza do swojej Szkoły Trenerów Biznesu.

Jeśli chcesz poznać w praktyce słynną "krzywą RTG" i Sekwencję Charyzmatycznej Getykulacji, a także uczyć się rzemiosła trenerskiego pod fachowym okiem Piotra Tymochowicza i jego zespołu trenerskiego oraz poznać tajniki warsztatu skutecznego trenera - zapraszamy na Certyfikowany Kurs Trenera Biznesu w Szkole Piotra Tymochowicza. W programie miedzy innymi zajęcia z budowania relacji - autorskich technik Komunikatu Otwartego Piotra Tymochowicza i trening z kamerą oraz sesje superwizyjne z Piotrem. Certyfikowany Kurs Trenera Biznesu gwarantuje intensywny program, dynamiczny rozwój własnego warsztatu trenerskiego oraz możliwość uzyskania uznanego na rynku certyfikatu.

Szczegóły w zakładce Szkoła Trenerów Biznesu na stronie http://www.szkolenia-piotra-tymochowicza.pl

Zapraszamy:
- Trenerów z doświadczeniem w firmach szkoleniowych, i w wewnętrznych działach szkoleń oraz freelancerów
- Menedżerów i pracowników działów HR, którzy chcą pogłębić swoje kwalifikacje w kierunku trenerstwa
- Wszystkich menedżerów, którzy chcą być trenerami i coachami dla swoich ekip
- Menedżerów i pracowników sprzedaży i obsługi klienta, dla których intensywny trening trenerski uzupełnia i rozwija ich kompetencje w zakresie skutecznej sprzedaży, argumentacji i budowania relacji z klientem
- Osoby nieposiadające doświadczenia trenerskiego, które chcą zdobyć interesujący zawód i są gotowe do wytężonej pracy podczas zajęć w Szkole Trenerów Biznesu i zdobywania wiedzy i doświadczeń
- Studentów ostatniego roku, którzy widzą siebie w roli trenera umiejętności miękkich lub dla których udział w zajęciach jest wstępem do kariery menedżerskiej i/lub sprzedażowej
Nina Marta Olszewska

Nina Marta Olszewska Lepiej żyć jeden
dzień jak tygrys niż
sto dni jak owca

Temat: Ogłoszenia

JAK ZAPEWNIĆ SOBIE UDZIAŁ W ZYSKACH BRANŻY FINANSOWEJ? - WEEKENDOWE SEMINARIUM BIZNESOWE

Wraz z organizacją Novision realizuję różnorodne, szeroko zakrojone projekty związane z szerzeniem edukacji finansowej, wspieraniem przedsiebiorczości oraz budowaniem niezależności finansowej i czasowej przy zachowaniu równowagi w życiu wśród różnych grup (m.in. kobiet, rodziców, przedsiębiorców). Projekty te realizowane są na terenie całego kraju, stąd poszukuję parnerów do współpracy całej Polski (najpilniej potrzebne są osoby z Poznania i okolic).

W związku z tym współorganizuję szkolenie biznesowe, na którym zostaną przekazane możliwości rozwoju, jakie daje nam obecna sytuacja na rynku; informacje związane z zarabianiem oraz inwestowaniem pieniędzy w sposób prosty i zrozumiały czy sposoby umożliwiające efektywniejsze zarządzanie finansami zarówno prywatnymi, jaki i firmowymi oraz na pomnażanie swoich oszczędności bez względu na koniunkturę gospodarczą nie tylko w ramach prowadzonej działalności, jak również z myślą o przyszłej emeryturze. Dla przyszłych partnerów zostaną przedstawione warunki i możliwości współpracy, cały system biznesu oraz perspektywy.

Zajrzyj na: http://seminariumbiznesowe.pl

JEŻELI:
- chcesz współpracować jedną z największych organizacji finansowych,
- chcesz pracować w branży finansowej,
- chcesz skorzystać z know-how doświadczonych przedsiębiorców i inwestorów,
- myślisz o rozkręceniu jakiegoś biznesu,
- chcesz mieć więcej pieniędzy i/lub czasu,
- chcesz być wolna/y finansowo i czasowo,
- chcesz uzyskać dodatkowy dochód,
- chcesz zbudować dochód pasywny,
- szukasz czegoś nowego i ciekawego w swoim życiu,
- inwestujesz lub zamierzasz to robić,
- chcesz uzyskać informacje na temat najnowszych rozwiązań finansowych dostępnych na rynku,
- chcesz poznać najnowsze technologie inwestowania,
- chcesz spotkać się w gronie ludzi sukcesu i rentierów,
- lubisz uczyć się od praktyków i ludzi sukcesu,
- szukasz pomysłu i/lub pieniędzy na realizację swoich marzeń,
- szukasz kontaktów biznesowych,
- chcesz uzyskać dostęp do ciekawych szkoleń z zakresu edukacji finansowej i biznesowej,

to to szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Zapraszam na to seminarium również ludzi, którzy:
- chcą czegoś więcej od życia,
- lubią poznawać ludzi,
- szukają edukacji finansowej przekazanej w sposób prosty i praktyczny,
- są otwarci na nowe doświadczenia,
- lubią się rozwijać i zdobywać nową wiedzę,
- są gotowi dzielić się swoim doświadczeniem z innymi

SEMINARIUM BIZNESOWE - plan spotkania:
Sobota:
- Przedstawienie NOVISION – wizja, misja, doświadczenia, miejsce na rynku
- Planowanie finansowe
- Analiza potrzeb własnych
- Inwestowanie na rynku kapitałowym, czyli jak osiągać zyski i unikać strat
- Nowoczesne rozwiązania finansowe
- Zyskowne technologie inwestowania
- Panel dyskusyjny
- Możliwości rozwoju, czyli „Jak zapewnić sobie udział w zyskach branży finansowej?”

Niedziela:
- Planowanie biznesu
- Planowanie finansowe ludzi przedsiębiorczych
- Argumenty, czyli złap byka za rogi
- Perspektywy
- Indywidualne konsultacje inwestycyjne

TWOJE ZYSKI:
- pomysł na biznes działający w niszy rynkowej,
- możliwość współpracy*,
- mnóstwo ciekawej i praktycznej wiedzy z zakresu edukacji finansowej
- praktyczne wskazówki do zastosowania od zaraz,
- nowe kontakty,
- przebywanie z megapozytywnymi ludźmi,
- uczenie się od najlepszych – od ludzi, którzy na bazie wiedzy, którą przekazują osiągnęli sukces zawodowy i finansowy,
- pierwszy krok w kierunku egzaminu licencyjnego i możliwości uzyskania wpisu z KNF,
- wspaniała atmosfera,
- wieczorem – szampan i dobra zabawa:)

*szkolenie nie jest zobowiązaniem do współpracy – jest możliwością poznania od środka biznesu, działającego w sektorze inwestycji kapitałowych i podjęcia świadomej decyzji na „tak” lub „nie”

SPRAWY ORGANIZACYJNE:
termin: 12 - 13 marca 2011 roku (sobota - niedziela)

miejsce: hotel Orle Gniazdo w Hucisku k/Zawiercia http://www.orlegniazdo.pl/index.php

Twoja inwestycja: to aż … 450 zł (którą jeszcze można odliczyć w kosztach), w cenie: nocleg, wyżywienie, materiały, dla osób z Poznania również dojazd

Zgłoszenia przyjmuję do poniedziałku 7 marca 2011 roku na adres: n.olszewska@businessclub.com.pl

W zgłoszeniu proszę o podanie następujących danych:
imię i nazwisko, adres zamieszkania, NIP, pesel, e-mail, numer telefonu (brak którejkolwiek informacji uniemożliwi wpisanie do systemu na listę uczestników). Jeśli chcesz fakturę – podaj dane firmy. Po wpisaniu do systemu dostaniesz maila z potwierdzeniem zapisania i danymi do wpłaty - miejsce na szkoleniu jest zapewnione po dokonaniu wpłaty.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witaj:).

Obrazek

Zapraszam:http://czasnabiznes.co.cc/
Pozdrawiam serdecznie . Sylwester Stodolski

Temat: Ogłoszenia

SEMINARIUM 24 MARCA 2011

Jest nam niezmiernie miło zaprosić Państwa na kolejne seminarium organizowane przez PMI Gdańsk Branch, które odbędzie się w Sheraton Sopot Hotel, ul. Powstańców Warszawy 10, Sopot 81-718, 24 marca 2011 o godzinie 18.00.

Wprowadziliśmy płatności online za pomocą obowiązkowego formularz rejestracyjnego:

http://www.uczestnicy.pl/event/seminarium-pmi-gdansk-b...

Spotkanie będzie prowadził pan Bartosz Brosowski, Dyrektor Biura Rozwoju Programu Jakości Banku BPH S.A., certyfikowany Master Black Belt.

Tematem będzie:

„Lean Six Sigma – narzędzie zmiany procesów”, a zostanie on zrealizowany uwzględniając m.in. punkty:


1. Istota Lean Six Sigma
2. Klient w programie LSS
3. Proces a projekt
4. Organizacja programu LSS
5. BPMS - Zarządzanie procesowe
6. DMAIC - Prowadzenie projektów
7. Work-Out – Efektywne spotkania
8. NPI – Wprowadzanie nowych produktów
9. Role w projektach jakościowych


Program zostanie zrealizowany w języku polskim.


Koszt seminarium to 50 zł.

W przypadku płatności przed samym seminarium koszt ten wynosi 70 zł - uczestnictwo możliwe tylko w przypadku wolnych miejsc.



Gwarancją udziału w seminarium jest rejestracja oraz dokonanie opłaty. Po zapisaniu się na seminarium, prosimy o wniesienie opłaty w przeciągu maksymalnie 3 dni, nie później jednak niż do dnia 22 marca 2011.

Brak wniesienia opłaty będzie skutkował usunięciem rezerwacji miejsca. Ewentualny zwrot opłaty możliwy jest tylko, gdy rezygnacja z opłaconego seminarium nastąpi do dnia 17 marca 2011.

Zebrana kwota będzie całkowicie przeznaczona na pokrycie kosztów organizacyjnych seminariów.

Wprowadziliśmy płatności online za pomocą obowiązkowego formularz rejestracyjnego:

http://www.uczestnicy.pl/event/seminarium-pmi-gdansk-b...


Pozdrawiamy,

PMI Gdańsk Branch

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Baldaccini by Krimen w projekcie Baldassari

Wiosna 2011 już również dostępna w detalu ;)


Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek


Obuwie męskie:

http://baldassari.pl/kategorie/5/Kolekcja_Meska_Buty_W...

Również w ilościach sklepowych buty komunijne, dziecięce, klapki syntetyczna pod hurt.

Baldaccini by Krimen dostępne w projekcie online Baldassari:

http://www.baldassari.pl
Bartosz Wanot

Bartosz Wanot "Pozytywne zmiany w
życiu zawsze
wymagają osobistego
wzro...

Temat: Ogłoszenia

Darmowy kurs podstaw eBiznesu, czyli jak zacząć

http://ebiznes.wanotbartosz.pl/


Obrazek


Jeśli chcesz dowiedzieć się:

- O co chodzi w tym e-biznesie.
- Jak zacząć?
- Jakie zalety ma e biznes?
- Jaka strategie przyjąć na początek?
- Na co zwrócić szczególną uwagę?

To ten kurs jest właśnie dla Ciebie
W Internecie jest mnóstwo przypadkowych informacji na temat ebiznesu, wśród których ciężko jest znaleźć informacje, od czego zacząć.
Dlatego na tym kursie dostaniesz wiedzę jak krok po kroku uruchomić swój ebiznes.
Nie znajdziesz tu długich opisów działania Internetu. Tylko najpotrzebniejsze informacje żebyś wystartował w sieci.

Ile Cię to będzie kosztowało?
Nic! Ten kurs jest całkowicie darmowy!

Jedyne, co musisz zrobić to poświecić kilka- kilkanaście minut dziennie, dokładnie wtedy, kiedy będzie Ci to najbardziej pasować!

Zacznij już dziś zmieniać swoje jutro.

http://ebiznes.wanotbartosz.pl/

Pozdrawiam i zapraszam do lektury
Bartosz Wanot
Radosław G.

Radosław G. Monitor ERP Polska

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,

Reprezentuję firmę Grupa Spot S.J. , z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży IT.
Poszukuję klientów na usługi programistyczne (www,aplikacje dedykowane, urz. mobilne)Zachęcam do kontaktu na privie osoby/firmy zainteresowane tematem

pozdrawiam,

Radek
Anna Stuka

Anna Stuka Absolwent
Uniwersytetu
Jagiellońskiego w
Krakowie

Temat: Ogłoszenia

VII LETNIE PRAKTYKI BADAWCZE
"MATEMATYKA, INFORMATYKA, KOMERCJALIZACJA
TAK, JAK TO ROBIĄ W CAMBRIDGE"

Letnie Praktyki Badawcze (LPB) to inspirowane brytyjskimi wzorcami,
interdyscyplinarne warsztaty przeznaczone dla studentów i doktorantów
kierunków ścisłych, ekonomicznych i technicznych. LPB to również wyjątkowa
okazja na zmierzenie się z rzeczywistymi problemami firm i instytucji,
rozwiązywanymi przy użyciu matematycznego sposobu myślenia. Projekty
realizowane w ubiegłych latach dotyczyły m.in.: modelowania obiegu
pieniędzy w kasynach, modeli matematycznych w wirtualnych światach czy
bezpieczeństwa informacji. Z uczestnikami swoją wiedzą dzielą się specjaliści powiązani ze światem nauki i biznesu.

Praktyki organizowane są w miesiącach letnich, lipiec - wrzesień w Warszawie przez: Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk, Centrum Zastosowań Matematyki Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk oraz Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarządzania.

Jeśli:

- Czujesz chęć zrobienia czegoś więcej niż inni
- Poważnie myślisz o swoim starcie na rynku pracy
- Chcesz dużo się nauczyć
- Zastanawiasz się jak praktycznie wykorzystać swoją wiedzę ze studiów
- Pragniesz zainwestować w samego siebie
- Masz ochotę poznać interesujących ludzi i pracować w miłej atmosferze
- Interesujesz się zarządzaniem projektami i rozwijaniem start-upów
- Chcesz realizować interesujące projekty z pogranicza świata nauki
i świata biznesu
- Planujesz spędzić wakacje w wyjątkowy sposób

nie zwlekaj i już dziś zgłoś się na Letnie Praktyki Badawcze!

Tu naprawdę zmierzysz się z ciekawymi problemami.

Projekt Praktyk Badawczych jest unikalnym zjawiskiem w skali całej Polski.

Więcej informacji dotyczących LPB znajduje się pod adresem:
http://praktyki.ibspan.waw.pl

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatny Kurs.

Zapraszam do skorzystania z darmowego kursu internetowego.

„Przyspieszony Kurs Szybkiego Czytania”

- Chciałbyś szybciej czytać?

- Zapamiętywać więcej z czytanego tekstu?

- Pragniesz się rozwijać?

Jeżeli odpowiedziałeś „TAK” na, którekolwiek z powyższych pytań to serdecznie zapraszam Cię do zapisania się na mój darmowy kurs internetowy.

Kurs składa się z 7 lekcji, przesyłanych na Twój adres e-mail.

Zapisując się na ten kurs zyskasz:

- Wiedzę dzięki, której po zakończeniu kursu wciąż będziesz mógł się rozwijać.

- Dowiesz się, z jaką prędkością obecnie czytasz i jak możesz to zmienić.

- Skutecznie poszerzysz swoje pole widzenia.

- Wielokrotnie zwiększysz swoją prędkość czytania.

- Będziesz zapamiętywał więcej informacji z czytanego tekstu.

Zapraszam

http://szybkie-czytanie.wojciechwozniak.pl

Pozdrawiam

Wojciech Woźniak
Jarosław Z.

Jarosław Z. trener, Instytut
Szkoleniowy A&D

Temat: Ogłoszenia

Instytut Szkoleniowy A&D Sp. z o.o. zaprasza na szkolenie wyjazdowe:
"Podatki 2011 - konsekwencje zmian i ich wpływ na funkcjonowanie firmy"

odbywające się w Zakopanem w terminie 29.03 – 01.04.2011:
-> kliknij tu aby uzyskać bliższe informacje

Uwaga: Szkolenie na pewno się odbędzie!

Program

Zmiany w VAT w 2011

1. Zakres zwolnień od VAT
nowy katalog oparty na dyrektywie VAT
nowe wyłączenia ze zwolnień od VAT
różnice w obowiązujących zwolnieniach od VAT w porównaniu z 2010
2. Nowy zakres 8% stawki VAT
3. Nowe stawki VAT: 5%, 8% i 23% oraz ich zakresy
4. Konsekwencje wprowadzenia nowych stawek VAT
konieczność zmiany umów (aneksy, klauzule waloryzacyjne dot. wynagrodzenia) stawki VAT w okresie przejściowym
5. Kasy rejestrujące w 2011 roku - nowe kategorie podmiotów wyłączonych ze zwolnień z kas
6. Zmiany w odliczeniach VAT
samochody z kratką
nieruchomość wykorzystywana na cele niegospodarcze
zakres odliczeń przy wskaźniku 98% i 2%
7. Nowa dokumentacja VAT
faktury elektroniczne – warunki ich stosowania
nowe deklaracje rozliczeniowe VAT-7
8. Znaczenie dla VAT wprowadzenia nowej klasyfikacji statystycznej PKWiU
9. Darowizny towarów i inne nieodpłatne świadczenia
10. VAT w budownictwie mieszkaniowym (zmiany w porównaniu z 2010 rokiem)

Aktualne problemy VAT

1. Faktury elektroniczne – prawo do odliczenia VAT z faktur wysyłanych mailem
2. Możliwość elektronicznego przechowywania kopii papierowych faktur
3. Sprzedaż zestawów – stawka VAT
4. Niezamortyzowana inwestycja w obcym środku trwałym a obowiązek korekty VAT
5. Zasady dokumentowania eksportu towarów, kradzież towaru wywiezionego do innego kraju UE, a skutki w VAT
6. Obrót wierzytelnościami i usługi menedżerskie – skutki w VAT najnowszych wyroków NSA w zakresie podatku dochodowego
7. VAT od nieodpłatnych przekazań (m. in. na cele reprezentacji i reklamy, na cele pracownicze)
8. Obowiązek zapłaty VAT z pustej faktury
9. Błędne wykazanie importu usług a skutki w VAT
10. Odliczanie VAT naliczonego, w tym:
odliczanie VAT z faktur za usługi ciągłe
termin odliczenia VAT z faktur za media
duplikaty faktur a prawo do odliczenia VAT naliczonego
błędy na fakturach a odliczenie VAT
zakazy odliczania VAT naliczonego
11. Najczęstsze problemy w zakresie VAT należnego, w tym:
data wystawienia faktury a moment powstania obowiązku podatkowego
zaliczki a VAT
prawidłowe określenie momentu wykonania usługi a rozliczenie VAT (w tym usługi budowlane, usługi ciągłe, usługi gwarancyjne)
sprzedaż towarów używanych
wykazanie VAT w niewłaściwym okresie a skutki dla podatnika
faktury korygujące – zasady ujmowania u sprzedawcy i nabywcy
12. Reprezentacja i reklama a VAT, w tym:
prezenty dla kontrahentów
spotkania świąteczne dla kontrahentów, pracowników, etc.
sponsoring a VAT

CIT 2011

1. Zmiany w ustawie CIT od 2011 roku
Wniesienie aktywów w postaci zorganizowanej części przedsiębiorstwa
Zwolnienie z podatku u źródła wypłacanych dywidend i należności licencyjnych
Transakcje „wymiany udziałów”
Opodatkowanie aportów do spółek osobowych
Skutki likwidacji i wystąpienia wspólnika ze spółki osobowej
Zasady dotyczące amortyzacji składników majątkowych przy przekształceniach
Inne zmiany
2. Bieżące kontrowersje - przychody podatkowe
Moment rozpoznawania przychodów
Rozliczanie przychodów w czasie
Wierzytelności przedawnione i umorzone
Kapitalizacja odsetek i cienka kapitalizacja
Nieodpłatne i częściowo odpłatne świadczenia
Wnoszenie aportów
Przychody z udziału w spółkach osobowych i konsorcjach
3. Bieżące kontrowersje - koszty uzyskania przychodów
Uznawanie wydatków za koszt uzyskania przychodów w podatkach dochodowych: co do istoty oraz co do wysokości
Moment poniesienia kosztów, rozliczanie kosztów w czasie
Wydatki wynikające z czynności, które nie mogą być przedmiotem prawnie skutecznej umowy
Koszty reprezentacji, w tym „obiady dla kontrahentów”
Koszty związane z podwyższeniem kapitału
Koszty związane z przedterminowym rozwiązaniem umowy
Koszty pracownicze
Koszty zaniechanych inwestycji
Cienka kapitalizacja
Nieściągalność wierzytelności
Likwidacja środków trwałych
Amortyzacja (wartość początkowa, metody, ujawnienie środka trwałego)
Kary umowne i odszkodowania
4.Różnice kursowe 2010/2011
Przeliczanie przychodów i kosztów w walutach obcych
Różnice kursowe rozliczane według zasad bilansowych
Kurs faktyczny, szacowanie kursów, data faktury a data operacji gospodarczej
Obowiązkowe i dobrowolne badanie sprawozdania a rozliczenia różnic kursowych.
Kompensata a różnice kursowe
Różnice kursowe w przykładach
5.Dochody z udziału w zyskach osób prawnych i pobór podatku
Opodatkowanie dywidend, odsetek, należności licencyjnych
Umorzenie udziałów
Podwyższenie kapitału zakładowego
Wartość niepodzielonych zyskach w spółkach kapitałowych w przypadku przekształcenia w spółki osobowe
Obowiązki płatnika, informacje o wypłaconych należnościach
Certyfikat rezydencji i jego praktyczne znaczenie. Orzeczenia sądowe nt. certyfikatu i odpowiedzialności płatnika
Praktyczne przykłady odliczania podatku zapłaconego za granicą.
6.Wybrane orzecznictwo sądowe i interpretacje organów podatkowych

Uwaga: Szkolenie na pewno się odbędzie!

Zapraszamy.
Wojciech Szymoniak

Wojciech Szymoniak własna działalność

Temat: Ogłoszenia

Poszukujemy Partnerów handlowych - rynek energetyczny (zmiana sprzedawcy prądu)/ cała Polska

SmartConnect Sp. z o.o. jest jedną z większych i dynamicznie rozwijających się firm sprzedażowych w Polsce. Firma powstała w 2006 roku zmieniając w 2007 roku status przedsiębiorstwa na Spółkę z o.o. Od początku istnienia SmartConnect Sp. z o.o. jest aktywnym uczestnikiem rynku dystrybucji usług i rozwiązań telekomunikacyjnych.

Od 2009 r. SmartConnect Sp. z o.o. działa jako integrator usług sprzedażowych. Dzięki znajomości rynku, wielkości sprzedaży oraz bogatej historii współpracy z dostawcami usług, jesteśmy w stanie zaproponować naszym Partnerom bardzo korzystne warunki współpracy, przez co stale poszerzamy zasięg naszej działalności.

Standardy współpracy
Nie działamy na zasadzie franczyzy, więc nasi Partnerzy nie ponoszą opłat związanych z wejściem do sieci. Dostarczamy im nasze know-how i wsparcie, dzięki czemu płynnie mogą rozpocząć działalność gospodarczą.

Zadaniem Partnera jest sprzedaż produktów na wskazanym obszarze w oparciu o relacje i stawki wynegocjowane przez SmartConnect Sp. z o.o. jako integratora z firmami dostarczającymi usługi oraz ewentualny rozwój własnej sieci sprzedaży.

Priorytetem SmartConnect Sp. z o.o. jest zapewnienie partnerskich relacji biznesowych podmiotom, które z nami współpracują.

W chwili obecnej poszukujemy Partnerów w celu współtworzenia sieci sprzedaży produktów energetycznych na zasadach TPA (energia elektryczna do klienta biznesowego) oraz okołoenergetycznych (np. panele słoneczne do klienta indywidualnego) na obszarze całego kraju.

Przy sprzedaży energii elektrycznej wykorzystujemy założenia zasad TPA, czyli uwolnienie rynku energetycznego, które nastąpiło w lipcu 2007 r., a co z tym związane, możliwość i dowolność zmiany sprzedawcy prądu, który obsługuje klienta biznesowego. W praktyce proces sprzedaży odbywa się bardzo podobnie do zasad obowiązujących na rynku telekomunikacyjnym, a zmiana sprzedawcy w żaden sposób nie jest powiązana z fizyczną modyfikacją infrastruktury energetycznej u klienta. Proces jest typowo wirtualny.

Przy sprzedaży paneli słonecznych wykorzystujemy dofinansowania UE oraz zapewniamy finansowanie pozostałej do zapłaty kwoty na bazie preferencyjnych/ niskooprocentowanych kredytów.


Kontakt: w.szymoniak@smart-connect.pl
http://www.smart-connect.pl

Następna dyskusja:

Konferencje -Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do