Dorota B.

Dorota B. Add value, Partner

Temat: pierwsze w Polsce badanie wykorzystania narzędzi...

Badanie wykorzystania narzędzi referencyjnych w komunikacji marketingowej

Szanowni Państwo,

INK Communication wspólnie z Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych LEWIATAN, magazynem ThinkTank oraz BRIEF ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w pierwszym na polskim rynku badaniu, które poświęcone jest wykorzystaniu narzędzi referencyjnych (ang. reference marketing) w komunikacji marketingowej.

Respondenci niniejszej ankiety jako pierwsi otrzymają opracowane wyniki. W zamian za udział w badaniu otrzymają Państwo również dostęp do materiałów merytorycznych dotyczących profesjonalnego przygotowywania materiałów referencyjnych i tworzenia programów referencyjnych.

Szacowny czas wypełnienia ankiety: 5 minut

Dziękujemy za współpracę i poświęcony czas!

LINK DO BADANIA:
http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dFRhdW...
Michał Zawada

Michał Zawada Experienced Manager
with a demonstrated
history of workin...

Temat: pierwsze w Polsce badanie wykorzystania narzędzi...

Szybko, sprawnie i bezboleśnie! Polecam :)

Następna dyskusja:

Blog w komunikacji marketin...




Wyślij zaproszenie do