Katarzyna Bizoń

Katarzyna Bizoń Specjalista ds.
Logistyki

Temat: Doświadczenia z konferencjami

Witam,
Właśnie zabieramy się w firmie do zorganizowania konferencji na temat systemów ERP. Ponieważ robimy to po raz pierwszy mam parę pytań, dotyczących doświadczeń związanych z udziałem w różnego typu konferencjach lub ich organizacji.
1. Znacie jakieś drastyczne wpadki podczas konferencji? Czego unikać? Na co zwrócić większą uwagę?
2. Jak długie powinny być bloki tematyczne, prezentacje,ile powinno ich być, a jak długie przerwy, z Waszego punktu widzenia? Tak, żeby nie zanudzić słuchaczy, ale żeby nie mieli wrażenia, że nic się nie dzieje.
3. Jaka forma poczęstunku jest najbardziej wskazana, czy w osobnym pokoju, dostępna tylko w czasie przerw, czy coś cały czas "pod ręką" dla uczestników konferencji? Czy raczej tylko przekąski czy coś konkretniejszego?

Mam nadzieję, że podzielicie się swoimi doświadczeniami, opiniami i spostrzeżeniami na temat bardziej lub mniej udanych konferencji, nie tylko w kwestii powyższych pytań, ale także tymi dotyczącymi różnych innych aspektów organizacji konkurencji.