konto usunięte

Temat: Praca dla inżynierów

Dzień dobry,

Absolwent specjalizacji Drogi Szynowe studiów inżynierskich na Politechnice Gdańskiej szuka pracy w zawodzie. Lokalizacja najchętniej województwo pomorskie.

Proszę o informacje o ewentualnych ofertach pracy.

Pozdrawiam
Mieszko Bartz
Jarek Rystaw

Jarek Rystaw Doradca Handlowy
systemów CAD,
Aplikom Sp. z o. o.

Temat: Praca dla inżynierów

zapraszam na szkolenia z programu AutoCAD
Szkolenia odbędą się w terminach:
• 03-05.03.2014 – AutoCAD bazowy
• 17-19.03.2014 – AutoCAD zaawansowany
celem uzyskania szczegółowych informacji proszę o kontakt mail : jaroslaw_rystaw@aplikom.com.pl

konto usunięte

Temat: Praca dla inżynierów

Witam!
Jestem studentem II roku budownictwa na WAT i jakiś czas temu wpadłem na pomysł żeby swoją przyszłość związać z koleją. Jako że chciałem jak najwcześniej zacząć zbierać doświadczenie w tym kierunku, udałem się do PKP PLK w Lublinie z zapytaniem o praktykę studencką. W rozmowie z dyrektorem wyszło, że nie ma problemu, tylko zaznaczył że oni mi za tą praktykę nie zapłacą. W sumie się nie zdziwiłem, bo jak taki student zacznie wściubiać nos w szyny to będzie dodatkowy kłopot dla toromistrza czy kierownika, czy kogo mi tam do opieki przydzielą. Potem rozmawiałem jeszcze z szefową działu pracowniczego i powiedziała, że dyrektor ceni osoby z wykształceniem technicznym oraz że po skończeniu studiów mógłbym liczyć na pracę u nich bo brakuje w tej chwili takich ludzi bo oprócz dróg kolejowych jest jeszcze cała infrastruktura którą się trzeba zająć. Ale dodali też że to jest ciężka praca.

Proszę powiedzcie mi czy mogę to rzeczywiście traktować poważnie? Bo wchodzi taki student II roku a wychodząc już mu prawie obiecują pracę po studiach. Powiem szczerze, że wyszedłem stamtąd miło zaskoczony, bo się oczytałem mnóstwa żalów młodych ludzi ile to setek cefałek porozsyłali i nic. Ma ktoś doświadczenia z pracy w PKP PLK? A i jeszcze: ktoś mi powiedział że się ucieszyli bo będą mieli za darmo pracownika. Ale z kolei to ja tam jestem żółtodziób i niewiele wiem o pracy na torach więc idę się dopiero uczyć. Sam nie wiem co o tym myśleć. Z jednej strony byłem szczęśliwy że udało się to załatwić, a z drugiej strony przemyślenia że to zbyt piękne żeby było prawdziwe. Proszę o wyrozumiałość i kompetentne odpowiedzi.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Rafał
Rafał Z.

Rafał Z. projektant torów
kolejowych

Temat: Praca dla inżynierów

Cześć Rafale,

Wszystko co Ci powiedzieli to prawda lub dobre chęci.
W PLK brakuje pracowników z wykształceniem technicznym - prawda - ostatnio większość zwolnili bo trzeba było przyjąć bezrobotnych bankowców, a z pustego to i Salomon nie naleje.
Przyjmują na praktykę za darmo bo jak sam stwierdziłeś - nie posiadasz zbyt wiele poza dobrymi chęciami i zapałem (można zasugerować granty z Uczelni lub z Urzędu Zatrudnienia). Pewnie szybko się uczysz więc niedługo staniesz się użyteczny - wtedy odpracujesz zainwestowany w Ciebie czas. Kiedyś były stypendia kolejowe - warto to sprawdzić.
Do 2020r. na pewno będzie zapotrzebowanie na ludzi z wiedzą i doświadczeniem kolejowym więc w tej branży nie musisz się martwić o pracę.
Myślę, że spokojnie możesz zaufać dyrektorowi i nie przejmować się plotkami kolegów.

Pozdrawiam
Mirosław Cwetko

Mirosław Cwetko inspektor
diagnosta,PKP PLK
S.A.:ZLK Gdynia

Temat: Praca dla inżynierów

Rafał Z.:
Cześć Rafale,

Wszystko co Ci powiedzieli to prawda lub dobre chęci.
W PLK brakuje pracowników z wykształceniem technicznym - prawda - ostatnio większość zwolnili bo trzeba było przyjąć bezrobotnych bankowców, a z pustego to i Salomon nie naleje.
Przyjmują na praktykę za darmo bo jak sam stwierdziłeś - nie posiadasz zbyt wiele poza dobrymi chęciami i zapałem (można zasugerować granty z Uczelni lub z Urzędu Zatrudnienia). Pewnie szybko się uczysz więc niedługo staniesz się użyteczny - wtedy odpracujesz zainwestowany w Ciebie czas. Kiedyś były stypendia kolejowe - warto to sprawdzić.
Do 2020r. na pewno będzie zapotrzebowanie na ludzi z wiedzą i doświadczeniem kolejowym więc w tej branży nie musisz się martwić o pracę.
Myślę, że spokojnie możesz zaufać dyrektorowi i nie przejmować się plotkami kolegów.

Pozdrawiam

Całkowita prawda
Krzysztof S.

Krzysztof S. Kierownik biura
projektów szynowych,
projektant w branży
...

Temat: Praca dla inżynierów

Poszukuję asystent-a(-ki) projektanta torowego ze znajomością ACAD Civil 3D.
Miejsce pracy Kraków.Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.02.14 o godzinie 16:03

konto usunięte

Temat: Praca dla inżynierów

Rafał Z.:
Cześć Rafale,

Wszystko co Ci powiedzieli to prawda lub dobre chęci.
W PLK brakuje pracowników z wykształceniem technicznym - prawda - ostatnio większość zwolnili bo trzeba było przyjąć bezrobotnych bankowców, a z pustego to i Salomon nie naleje.
Przyjmują na praktykę za darmo bo jak sam stwierdziłeś - nie posiadasz zbyt wiele poza dobrymi chęciami i zapałem (można zasugerować granty z Uczelni lub z Urzędu Zatrudnienia). Pewnie szybko się uczysz więc niedługo staniesz się użyteczny - wtedy odpracujesz zainwestowany w Ciebie czas. Kiedyś były stypendia kolejowe - warto to sprawdzić.
Do 2020r. na pewno będzie zapotrzebowanie na ludzi z wiedzą i doświadczeniem kolejowym więc w tej branży nie musisz się martwić o pracę.
Myślę, że spokojnie możesz zaufać dyrektorowi i nie przejmować się plotkami kolegów.

Pozdrawiam

Panie Rafale,

Co ma Pan na myśli pisząc o tych grantach? Chodzi o rodzaj zapomogi państwowej dla studentów na praktyce?
I pytanie do tego stypendium kolejowego: kto zajmował/zajmuje się jego udzielaniem? Pytam, bo pierwsze słyszę o czymś takim.

Bardzo dziękuję za tak wyczerpującą i pozytywną odpowiedź. Pozdrawiam!
Patrycja Marciniak

Patrycja Marciniak Agencja Reklamowa

Temat: Praca dla inżynierów

Krzysztof S.:
Poszukuję asystenta projektanta torowego ze znajomością ACAD Civil 3D.
Miejsce pracy Kraków.
CV na adres krzysztof.sroga@wyginternational.pl

Panie Krzysztofie, chętnie pomogę w poszukiwaniu kandydatów.
Dysponujemy bazą kandydatów, których mogę Panu zaprezentować.

Pozdrawiam
Patrycja Kasztelan
534-990-590
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: Praca dla inżynierów

Rafał S.:
...Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.02.14 o godzinie 10:05
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: Praca dla inżynierów

Rafał S.:
Witam!
>[...]>
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Rafał

Lublin może mieć duże braki w młodszej kadrze. Ale infrastruktury ma niewiele w stosunku do innych części kraju.
Nie zarobisz, ale dobrze popracować na początku. Przynajmniej poczujesz jak działa firma od środka, nauczysz się poruszać po torach i poznasz ludzi, mentalność i jeżeli coś miałeś sensownego na studiach to dotkniesz tego namacalnie.

konto usunięte

Temat: Praca dla inżynierów

A jeszcze takie pytanie: Co wiecie o wadzie wzroku przy pracy przy torach? Na pewnym forum wyczytałem, że ktoś z wadą -4 załapał się dopiero do jakiejś III kategorii. Wiecie na czym to polega? To znaczy, że z wadą -5 mam się pożegnać z pracą przy torach? I czy na praktykach też trzeba mieć zgodę z medycyny pracy? Bo ewentualnie w przyszłości wchodziła by korekcja ale na to jestem jeszcze za młody.

I coś wierzyć mi się nie chce żeby inżynier nie mógł nosić okularów. Że niby co? Że się zsuną z nosa w trakcie patrzenia w dół na tory? Nie bardzo rozumiem tej idei.

konto usunięte

Temat: Praca dla inżynierów

Niestety przepisy kolejowe w tym zakresie są surowsze niż dla pilotów wojskowych.. Laserowa korekcja to jedyny sposób rozwiązania problemu.
Być może do czasu kiedy będziesz wchodził na rynek coś zmieni się w przepisach, zawsze też możesz zasygnalizować absurd sytuacji ustawodawcy.

konto usunięte

Temat: Praca dla inżynierów

Witam,
Podłączę się do tematu nt. badań lekarskich, gdyż jestem świeżo po badaniach medycyny pracy na stanowisku asystent projektanta.
Otóż mam wadę -0,75 i miałem na skierowaniu pracę na wysokości powyżej 3m. Pani okulistka wpisała mi, że przy mojej wadzie muszę mieć gogle ze szkłami korekcyjnymi albo soczewki kontaktowe przy pracy na takiej wysokości. Tzn. muszę mieć korekcję wzroku w sposób ciągły, aby nie spadły mi okulary. Nie wiem jak to się ma do większych wad. Może warto zapytać o to lekarza medycyny pracy albo okulistę wykonującego takie badania.

Pozdrawiam
Damian K.

Damian K. Inżynier budownictwa
w specjalności
kolejowej

Temat: Praca dla inżynierów

Praca na stanowisku asystent projektanta na wysokości powyżej 3m? To chyba ktoś się wykazał nadgorliwością ;)
Rafał Z.

Rafał Z. projektant torów
kolejowych

Temat: Praca dla inżynierów

Może biuro projektowe jest na 2 piętrze?
Damian K.:
Praca na stanowisku asystent projektanta na wysokości powyżej 3m? To chyba ktoś się wykazał nadgorliwością ;)

konto usunięte

Temat: Praca dla inżynierów

Panowie, Panowie, Panowie...
Wiem, że to śmiesznie wygląda, ale w perspektywie jest również praca na budowie, z drugiej strony niejednokrotnie byłem już na wizjach lokalnych gdzie budowle ziemne czy obiekty miały powyżej 3 m więc jakieś uzasadnienie jest.

Pozdrawiam:)
Rafał Z.

Rafał Z. projektant torów
kolejowych

Temat: Praca dla inżynierów

No to co, że jest praca na budowie i nasypy, wykopy, obiekty inżynieryjne?
Co do tego ma praca w okularach?
Wielka mi przypadłość. A nikogo nie razi praca całą dobę przed oddaniem.
Robotnicy fizyczni pracują na zmiany ale nadzór musi być na miejscu
i dziwnym zbiegiem okoliczności całą dobę są ci sami ludzie.
Można się ewentualnie zdrzemnąć w aucie 2 godziny.
Kraj absurdów.
Marek G.:
Panowie, Panowie, Panowie...
Wiem, że to śmiesznie wygląda, ale w perspektywie jest również praca na budowie, z drugiej strony niejednokrotnie byłem już na wizjach lokalnych gdzie budowle ziemne czy obiekty miały powyżej 3 m więc jakieś uzasadnienie jest.

Pozdrawiam:)

konto usunięte

Temat: Praca dla inżynierów

Co do przypadłości to okulistka stwierdziła, że bez okularów z wysokości 3m (lub więcej) mogę mieć zaburzenie określenia odległości do poziomu terenu.
Co innego to o czym wspomina Rafał, praca fizyczna i umysłowa ponad normowy wymiar godzin i zwiększone zmęczenie itp. też mają wpływ na bezpieczeństwo i jakość wykonanej pracy.

Ale cóż takie mamy nieżyciowe (albo rzyciowe;) przepisy.
Pozdrawiam raz jeszcze.
Rafał Z.

Rafał Z. projektant torów
kolejowych

Temat: Praca dla inżynierów

Mam to przy grze w siatkówkę. Na codzień chodzę w okularach, a na salę zakładam szkła kontaktowe. Zanim się przestawię to większość uderzeń zmarnuję.
Arkadiusz Arek

Arkadiusz Arek Student, Uniwersytet
Technologiczno
Humanistyczny Radom

Temat: Praca dla inżynierów

Witam, mam pytanie związane ze stażami. W ciagu 2-3miesięcy bronie inżyniera czy uważacie że możliwym jest znalezienie wcześniej stażu? Jeżeli tak gdzie szukać.



Wyślij zaproszenie do