konto usunięte
Temat: Techniki prezentacji sprawozdania/ raportu z audytu...
Techniki prezentacji sprawozdania/ raportu z audytu wewnętrznego/ kontroli (16 x 45 min)Szkolenie w trakcie przygotowania
cele szkolenia
trening umiejętności przygotowania prezentacji
trening umiejętności prezentacji i sterowania przebiegiem spotkania
trening pozytywnej autoprezentacji
trening umiejętności skutecznej komunikacji w trakcie spotkania
trening umiejętności konstruktywnego wywierania wpływu na uczestników spotkania
trening umiejętności radzenia sobie z emocjami i stresem
trening umiejętności prawidłowego wykorzystywania materiałów wizualnych
trening umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych w trakcie wystąpień publicznych, przedstawiania sprawozdania/ raportów z audytu wewnętrznego/kontroli
w trakcie szkolenia poruszane będą następujące zagadnienia
Planowanie przebiegu spotkania
określanie celów, rodzaje celów, operacjonalizacja celów spotkania
tworzenie scenariusza prezentacji
analiza słuchaczy i indywidualizacja sposobu prezentacji
przygotowanie się do prezentacji
Reguły prezentacji
etapy prezentacji
co trzeba wiedzieć o uczestnikach spotkania - prezentacja naturalnego zespołu reakcji uruchamianego w sytuacji bycia uczestnikiem spotkania
pozytywna autoprezentacja i budowanie autorytetu
niewerbalne zachowanie się w trakcie wystąpień publicznych
techniki nawiązywania kontaktu i przełamywania negatywnego nastawienia słuchaczy
metody sterowania zachowaniem innych w trakcie prezentacji i techniki wywierania wpływu
zasady etykiety zawodowej w sytuacji prezentacji
błędy w trakcie prezentacji
Trudne sytuacje w trakcie spotkania zawodowego
tzw. „trudni ludzie” - osoby utrudniające przebieg spotkania i reakcja na ich zachowanie
techniki reagowania na opór, sprzeciw, krytykę
podstawowe techniki odpowiadania na pytania informacyjne i krytyczne
wyrażanie poparcia i sprzeciwu
rozpoznawanie i reagowanie na manipulacje psychologiczne i zachowania destrukcyjne lub konfrontacyjne
Radzenie sobie z emocjami, tremą i stresem
geneza, fazy i konsekwencje stresu
techniki relaksacji
praca z przekonaniami
rozwijanie inteligencji emocjonalnej
metody
Przygotowanie materiałów wizualnych
rodzaje materiałów wizualnych i reguły posługiwania się nimi
zasady przygotowania i wykorzystywania prezentacji multimedialnych
przygotowanie materiałów wizualnych (komputer, materiały informacyjne, plansze, plakaty i in.)
błędy w posługiwaniu się materiałami wizualnymi w trakcie prezentacji
forma szkolenia i metody dydaktyczne
szkolenie realizowane będzie w formie intensywnych warsztatów kompetencji społecznych w trakcie szkolenia wykorzystywane będą aktywne metody dydaktyczne – podstawowe treści przekazywane będą w formie prezentacji przez trenera, następnie uczestnicy będą realizowali w ramach każdego modułu tematycznego zadania praktyczne indywidualne i grupowe, rozwiązywali testy umożliwiające diagnozę kompetencji społecznych, uzyskają informację zwrotną na temat poziomu swoich kompetencji oraz kierunków dalszego doskonalenia, będą brali udział w symulacji przygotowania i przeprowadzania prezentacji oraz w dyskusji moderowanej przez trenera zadania i ćwiczenia praktyczne będą dostosowane do specyfiki faktycznych zadań realizowanych przez uczestników szkolenia w ich praktyce zawodowej
testy kompetencyjne stosowane w trakcie szkolenia to znormalizowane narzędzia psychometryczne
trenerzy przygotowani są do wykorzystywania procesu grupowego w trakcie szkolenia i elastycznego reagowania na interakcje i sytuacje interpersonalne pojawiające się w trakcie szkolenia
http://fejs.org.pl