Oskar Jędrzej Szymczyk

Oskar Jędrzej Szymczyk ux designer,
lecturer

Temat: Skuteczność pływających boksów na skraju strony

Krótko i na temat:

Przykład pierwszy:
http://techcrunch.com/2011/08/16/code-curls-girls/ - boks z linkami social media

Przykład drugi:
http://www.migomedia.pl/korzysci-wynikajace-z-korzysta... - boks z linkami do strony z kontaktem

Teraz pytanie jaka jest skuteczność takich boksów, a dokładniej interesują mnie dwie osobne kwestie:

1. [drobnostka] boks social media jak na TC - skuteczność w porównaniu do linków pod/nad/w treści tekstu (nazwijmy to rozwiązaniami "standardowymi")

2. [problem główny] boks ala migomedia, ale w nieco bardziej rozbudowanej wersji - coś na wzór "quick links" do kluczowych z punktu widzenia użytkowników sekcji serwisu i/lub stron produktowych - jak takie rozwiązanie może sprawdzać się w dużych rozbudowanych serwisach i czy takie rozwiązanie może mieć większą skuteczność niż e.g. "przejdź do" na nowej stronie getinbank.pl (po prawej na wysokości ścieżki).

EDIT: obok "quick links" mogły by być dynamicznie prezentowane ostatnio oglądane "produkty" i/lub wyszukiwane przez danego usera frazy

Chętnie zgłębię wyniki badań jak i samej analizy eksperckiej.

dzięki,
pzdr,
O.Oskar Jędrzej Szymczyk edytował(a) ten post dnia 17.08.11 o godzinie 10:02
Adrian Szczepański

Adrian Szczepański ...nieskończeni
niczym niebo i
ziemia.

Temat: Skuteczność pływających boksów na skraju strony

Box social media jest ok, jakoś przyzwyczajenie takie.
Co do boxu na migo to jak najbardziej również dobra kwestia, jednak zbyt bardzo bym go nie rozbudowywał, na pewno nie o kwestie sekcji serwisu, bo po to jest menu na stronie i wewnętrzne linkowanie.



Wyślij zaproszenie do