konto usunięte

Temat: II Ogólnopolskim Kongresie Zarządzania Ciągłością Działania

„II Ogólnopolskim Kongresie Zarządzania Ciągłością Działania”

Spotkanie specjalistów z sektorów finansowego, energetycznego, telekomunikacyjnego, publicznego i teleinformatycznego. Wydarzenie objęte Patronatem Honorowym: Komisji Nadzoru Finansowego, Rządowego Centrum Bezpieczeństwa, Generalnego Inspektor Ochrony Danych Osobowych oraz Szkoły Głównej Służby Pożarniczej. Wymiana doświadczeń i możliwość wysłuchania praktycznych warsztatów.

Firma BCMG Sp. z o.o. zaprasza wszystkich do udziału w „II Ogólnopolskim Kongresie Zarządzania Ciągłością Działania” organizowanym w Warszawie, w dniach 12-13 maja 2016 r.

Instytut Audytorów Wewnętrznych IIA Polska już po raz drugi został Partnerem Kongresu.


Do 29 kwietnia 2016 r. cena dla Członków IIA Polska to tylko 1 400 zł netto/os. – 20% rabatu.

Każda współczesna organizacja powinna wdrożyć odpowiedni system zarządzania ciągłością działania nie tylko z punktu widzenia wymagań prawnych, ale przede wszystkim, jako odpowiedź na współczesne zagrożenia i zapewnienie ciągłości działania krytycznych procesów w organizacji budując jednocześnie wartość organizacji oraz chronić wizerunek.

W programie m.in.:
- Dobre praktyki w obszarze zarządzanie ciągłością działania
- Wymagania nadzorców rynków – spełnienie wymagań prawnych
- Narodowy Program Ochrony Infrastruktury Krytycznej
- Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w kontekście ciągłości działania i bezpieczeństwa informacji
- Analiza Wpływu zdarzenia na Biznes (BIA), jako metodyka wyznaczania procesów krytycznych i kluczowych w sektorze finansowym
- Zarządzanie ryzykiem i ciągłością działania, jako element ładu korporacyjnego instytucji finansowej
- Outsourcing usług, jako element ciągłości działania IT
- Bezpieczeństwo teleinformatyczne systemów oraz rozwiązania IT wspierające proces ciągłości działania i bezpieczeństwem informacji
- Rola wewnętrznego IT w systemie zarządzania ciągłością działania i bezpieczeństwa przetwarzanych danych
- Rola audytu w utrzymaniu systemu zarządzania ciągłością działania i bezpieczeństwa informacji
- Dobre praktyki i standardy zarządzania ciągłością działania i bezpieczeństwem informacji.

Dlaczego warto wziąć udział w Kongresie:

Zagadnienia związane z obszarem zarządzania ciągłością działania i bezpieczeństwem informacji z każdym rokiem nabierają coraz większego znaczenia, co systematycznie jest podkreślane przez nadzorców rynków w publikowanych wymaganiach prawnych i dobrych praktykach. Tematyka poruszana w trakcie Kongresu stanowi również element zarządzania ładem korporacyjnym instytucji finansowych, a korzyścią z wdrożenia odpowiednich rozwiązań jest zwiększenie zaufania klientów i spełnienie oczekiwań nadzorczych.

W trakcie Kongresu organizatorzy wraz z zaproszonymi ekspertami i uczestnikami będą starali się omówić i przedstawić praktyczne aspekty w podejściu do wdrożenia systemu zarządzania ciągłością działania i bezpieczeństwa informacji wskazując jednocześnie korzyści zarówno dla instytucji finansowych jak również dla klientów i dostawców usług. Kongres będzie prowadzony zarówno w formie panelowej, ale także w formie warsztatów, podczas których omawiane będą konkretne przykłady wdrożeń.

Warunki uczestnictwa:

Udział w Kongresie jest odpłatny. Rejestracja do 9 maja 2016 r.

Rejestracja do 15 kwietnia 2016 r. – kwota 1 400 pln + VAT

Rejestracja po 15 kwietnia 2016 r. – kwota 1 600 pln + VAT

Cena uczestnictwa w wybranym dniu Kongresu – kwota 800 pln + VAT (cena nie obejmuje uczestnictwa w bankiecie).

Cena obejmuje udział w dwudniowym Kongresie, materiały konferencyjne, udział w wieczornym bankiecie, przerwy kawowe, lunch każdego dnia Kongresu.

Dodatkowo każdy uczestnik Kongresu otrzyma roczną prenumeratę miesięcznika biznesowego My Company (https://mycompanypolska.pl/ )

Formularz rejestracyjny znajdą Państwo na stronie BCMG.

Miejsce: Warszawa, hotel: DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw http://www.doubletreewarsaw.pl/index.html

W przypadku pytań dotyczących udziału, prosimy o kontakt na adres e-mail: konferencja@bcmg.pl lub telefonicznie - nr 22 544 92 59.

Serdecznie zapraszamy!