Kaśka Kowalik

Kaśka Kowalik zupełnie nowe słowa
kluczowe

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

Witam pięknie.

Poszukuję terenu pod piknik w Szczecinie dla 700 osób. Byle nie przy trasie, chętnie z dostępem do prądu.

W życiu nie byłam w Szczecinie:)
będę wdzięczna
Mateusz Pisarczyk

Mateusz Pisarczyk Właściciel, FIRMA
NAGŁOŚNIENIOWA
"SEKRET SOUND
ACUSTIC"

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

SEKRET SOUND ACUSTIC
Profesjonalne nagłośnienie koncertów, imprez i widowisk. Oświetlenie imprez, eventy. Obsługa techniczna imprez-najwyższa jakość, profesjonalna obsługa. Gwarancja zadowolenia.

Zapraszam do współpracy,

Mateusz Pisarczyk
Krzysztof Presz

Krzysztof Presz Freelancer, z
naciskiem na Free...

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

No to i ja zbiorę co mogę zaoferować. W zasadzie wszystko co związane z:

- 4x4, czyli jazda w terenie w różnych opcjach: od przejażdżek mniej lub bardziej extremalnych do szkolenia na każdym poziomie, symulacje rajdów przeprawowych, ćwiczenia z pracy zespołowej w warunkach o ustalonej trudności, atrakcje na aranżowanych w niemal dowolnym miejscu placach z przeszkodami (mini-trial na przeszkodach i zabawy w oparciu o terenowe auta), oraz pomoc w organizacji prezentacji / treningów 4x4 dla dilerów samochodów terenowych / SUV i ich klientów, okolice Warszawy, Mazury, Beskidy, Bieszczady... Więcej na task4x4.pl

- żaglami (Zalew Zegrzyński, ale nie tylko): katamarany, żaglówki otwartopokładowe, szkolenia, rejsy żaglówkami, regaty flotowe dla firm, rejsy statkiem z licznymi możliwymi programami na pokładzie + stosowana oprawa atrakcji lądowych dla tych co nie chcą pływać - więcej na port500.pl

- rejsy zagraniczne / imprezy integracyjne lub teambuildingowe, tez w formie regat na wyspach Greckich, więcej na task.org.pl

Ewentualne zapytania proszę kierować przez GL lub presz@task4x4.pl lub tel. 0-502318482

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

Zapraszamy do naszej restauracji UPSS przy ul. Marynarskiej 13
(w budynku Renault).

Oferujemy dostawę obiadu do biura, na zamówienie telefoniczne lub mailowe. Zainteresowani mogą otrzymywać codzienny maling z menu obiadowym i aktualnymi promocjami. Udostępniamy gościom darmową sieć WiFi.

Poza zleceniami firmowymi organizujemy również weekendowe imprezy rodzinne takie jak wesela, chrzciny, imieniny oraz urodziny, z pełną oprawą gastronomiczną
i muzyczną.


Obrazek
Katarzyna Król edytował(a) ten post dnia 08.07.10 o godzinie 13:06
Grzegorz Surówka

Grzegorz Surówka Freelancer, lektor
językowy, muzyk,
trener integracji
pop...

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

Zaproponować mogę profesjonalne warsztaty rytmiczno-bębniarskie, wzbogacone multimedialną podróżą w świat bębniarskich kultur muzycznych z całego świata. Wyśmienicie sprawdzają się one zarówno na firmowych imprezach integracyjnych, jak i wszędzie tam, gdzie chodzi o dobrą zabawę połączoną z rozwojem takich umięjętności jak: otwartość, słuchanie, współtworzenie czy kreatywność :)

http://www.surya-drums.pl


Obrazek


Zapraszam
Grzegorz Surówka
SURYA - Integracja Dźwiękiem

Obrazek
Grzegorz Surówka edytował(a) ten post dnia 13.07.10 o godzinie 12:49
Marcin Lewandowski

Marcin Lewandowski Dyrektor Generalny
Businessman
Institute

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

Witam,
Reprezentuję centrum konferencyjno-szkoleniowe & SPA Businessman Institute. Jest to zespół obiektów położony w lasku sosnowym na obszarze około 5 hektarów, znajdującym się zaledwie 15 minut od centrum Warszawy. Dzięki swojemu atrakcyjnemu otoczeniu jest to doskonałe miejsce do organizowania spotkań biznesowych, konferencji, szkoleń, bankietów, koncertów, pikników i wszelkiego rodzaju eventów. Do Państwa dyspozycji oprócz 9 nowoczesnych sal konferencyjnych i sali balowej są również: basen z hydromasażem, jacuzzi, sauna, oranżeria z plażą basenową, siłownia, całoroczne korty tenisowe i 6 gabinetów kosmetycznych SPA. Część piknikowa Businessman Institute to 4.5 ha zielonego terenu. W jego skład wchodzą: łąka piknikowa, las sosnowy, dwa korty tenisowe, kamienny grill, pergola kolumnowa zadaszona, zadaszenia ogrodowe i parasole, parking samochodowy na ponad 200 samochodów, ognisko, podest sceniczny 40 m². Zapewniamy również ochronę terenu i parkingu.

Wszystkie sale konferencyjno-szkoleniowe posiadają pełne wyposażenie techniczne i audiowizualne.

W Businessman Institute znajduje się również część hotelowa, oddzielona od części konferencyjnej. Daje to Państwu możliwość odpoczynku w pięknych apartamentach klasycznego pałacu po długim i wyczerpującym szkoleniu lub imprezie okolicznościowej. Każdy pokój jest wyposażony w łazienkę, TV plazmowy i Internet.

Obrazek


Obrazek

Jeżeli są Państwo zainteresowani podjęciem współpracy z nami lub chcieliby zapoznać się z pełną ofertą, zapraszam do kontaktu oraz odwiedzenia naszej strony internetowej http://businessmaninstitute.pl

Z poważaniem,
Marcin Lewandowski
Dinesh Mannani

Dinesh Mannani Właściciel, Fire
\'n\' Ice
Restauracja Klub

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

Witam,
Reprezentuję nową restaurację w Warszawie Fire 'n' Ice, należącą do znanej sieci Namaste India, która od wielu lat cieszy się ogromnym powodzeniem jako kawałek prawdziwych Indii w centrum Warszawy.
Można u nas spróbować tradycyjnych indyjskich potraw, a także specjały kuchni tajskiej oraz indo-chińskiej.
Jednakże Fire 'n' Ice to uczta nie tylko dla żołądka. Oryginalne wnętrze lokalu przenosi nas do dalekich Indii, gdzie czeka na Was różnorodność smaków, zapachów i barw. Kolorowe drinki, tradycyjna sheesha oraz zmysłowe tancerki brzucha sprawią, że nie raz zapragniecie tu powrócić.

Dzięki dużej powierzchni, oryginalnej kuchni indyjskiej oraz tajskiej, a także wspaniale urządzonemu wnętrzu jest to doskonałe miejsce do organizowania spotkań biznesowych, bankietów, imprez integracyjnych oraz wszelkiego rodzaju eventów. Mamy również możliwość zorganizowania konferencji oraz szkoleń, gdyż jesteśmy wyposażeni w odpowiedni sprzęt multimedialny.

Organizujemy również lekcje gotowania dla wszystkich, którzy są chętni poznać tajemnice tej niesamowitej kuchni dalekiego regionu.

Zapraszamy do z współpracy z nami, a gwarantujemy, że zorganizujemy Wam imprezy, których wszyscy długo nie będą mogli zapomnieć!

Fire 'n' Ice
ul.Nowogrodzka 27
00-513 Warszawa
tel. 22 696 38 56
pr@firenice.pl
http://firenice.pl
Małgorzata Kochanek

Małgorzata Kochanek wedding planner /
Anioły Przyjęć -
właściciel

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

Witam,

Agencja Anioły Przyjęć oferuje organizację eventów.

Działamy na terenie trochę zapomnianego województwa opolskiego ;)

Zapraszamy do współpracy oraz skorzystania z naszych usług.

http://organizacjaimprez.aniolyprzyjec.plMałgorzata Kochanek edytował(a) ten post dnia 06.10.10 o godzinie 22:45
Blanka B.

Blanka B. graphic designer

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

Również chciałam coś zaproponować:

Organizujesz imprezę i nie masz pomysłu na program artystyczny?
Szukasz czegoś wyjątkowego?
Właśnie to znalazłeś posyp odrobiną fantazji i humoru, niech Twoje przyjęcie pozostanie wszystkim w pamięci, jako niezwykły dzień.
Zaproś karykaturzystę, to doskonałe wzbogacenie uroczystości i ponadto każdy zabiera do domu bardzo oryginalną pamiątkę: rysunek, narysowany na jego oczach ku uciesze wszystkich gości.
Wynajęcie karykaturzysty na imprezę, to doskonałe wzbogacenie uroczystości i urozmaicenie dla gości.
• karykatury wykonywane na żywo zaskakują zebranych podobieństwem i szybkością wykonania.
• w ciągu godziny wykonuje około 15 karykatur o wymiarach 32/25cm (format B4),
(oczywiście format można dostosować do potrzeb i oczekiwań klienta)
• na papierze można wydrukować logo firmy.
• taki rysunek zamienia się w reklamę firmy i zachowuje w pamięci twoich gości.

Więcej informacji
http://www.caricaventura.com

konto usunięte

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

Witam serdecznie, SLOVENIKA
Wykonuję usługi zgodnie z nabytymi kwalifikacjami oraz doświadczeniem :
- pomoc w organizacji, realizacji eventów i imprez
- prowadzenie zajęć animacyjnych dla dzieci i młodzieży
- usługi związane z administracyjną obsługą biura

Wykonuję swoją pracę z przyjemnością i zaangażowaniem.
Dla klientów biznesowych wystawiam faktury vat.
Serdecznie zapraszam do współpracy
http://slovenika.pl
Dariusz Brzozowski

Dariusz Brzozowski
AROMATUS-aromaterapi
a i aromamarketing

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

zapraszam wszystkich do odwiedzenia strony http://aromatus.pl
Firmy zajmującej się aromaterapią i aromamarketingiem. Tworzymy miłą atmosferę aromatyczną praktycznie wszędzie gdzie można zaaplikować zapach, wpływając na lepsze samopoczucie osób tam przebywających.

Pozdrawiam Darek
661-25-25-25
Krzysztof Nowakowski

Krzysztof Nowakowski właściciel,
Syberiada-Adventure

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

Imprezy z psimi zaprzęgami w Polsce i fińskiej Laponii. Prawdziwie zimowa atrakcja dla dorosłych i dzieci.
Zapraszamy do współpracy.

http://www.syberiada-adventure.com/index.php?go=eventp...
Kasia Korsak

Kasia Korsak sekretatka/
asystentka,
Agencja-MG Event
Design

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

Zapraszam też na linki: http://www.youtube.com/watch?v=DhV5SAeJoGI i zdjęcia z mikołajek http://www.agencja-mg.pl/index.php?option=com_content&... .

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

Agencja ART Andrzej Kowalik
oferuje
pełen zakres usług związanych z organizacją imprez,
eventów firmowych oraz koncertów.

Zapewniamy niezapomnianą zabawę w miłej atmosferze,
pełną oprawę muzyczną,
catering i przede wszystkim wyjątkowe atrakcje.

Zapraszamy na naszą stronę internetową http://www.artkowalik.eu
Jesteśmy obecni również na Facebooku.

Agencja ART Andrzej Kowalik
ul. Sojowa 28c/3
81-589 Gdynia
Tel.: 058 629 77 44
Tel./fax: 058 629 77 70
E-mail:kowalik@artkowalik.plMagdalena Łoboda edytował(a) ten post dnia 30.11.10 o godzinie 14:22

konto usunięte

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

http://PrzewozyBiznesowe.pl
Pozdrawiam,RadekRadomir O. edytował(a) ten post dnia 02.12.10 o godzinie 09:40

konto usunięte

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

Zapraszamy:

http://www.youtube.com/watch?v=0MzTeE7BlDU
http://www.youtube.com/watch?v=0MzTeE7BlDU
http://www.youtube.com/watch?v=AMc1XXRzABM

Kontakt:
zespol5w1@o2.pl
tel. 721 67 67 88

konto usunięte

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

Jeśli szukają Państwo miejsca na zorganizowanie konferencji zapraszamy na nasz portal http://www.mojekonferencje.pl W naszej bazie znajdziecie Państwo ponad 550 pełnych prezentacji obiektów konferencyjnych oraz 1700 wizytówek. Katarzyna O. edytował(a) ten post dnia 27.04.12 o godzinie 12:36
Sylwia B.

Sylwia B. Trade marketing

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

Imprezy Plenerowe - pikniki, festyny, imprezy integracyjne, śluby i wiele innych okazji.
U nas wypożyczysz nośniki i ozdobisz je swoim logo !

W ofercie :
- air -walle, zamki dmuchane
- riksze
- chodzące billboardy
- maszyna do piany reklamowej
- namioty
- małe sceny
- podłoga i barierki ochronne
- stroje maskotek
- więcej na stronie www

namiot Jurta pneuamtyczny - 800 zł / dobra

Obrazek


Obrazek


i inne namioty :

Obrazek


Obrazek


riksze -od 150 zł / doba

Obrazek


Obrazek


Dmuchańce, zjeżdżalnie

Obrazek


Stroje reklamowe :

Obrazek


Barierki

Obrazek


Air Walle

Obrazek


Chodzące billboardy - nowość w PL!

Obrazek


Skorzystaj z naszej WYPOŻYCZALNI REKLAM !!!!
Działy na terenie całego kraju.

5% rabatu powołując się na mnie :)
- http://wypozyczalniareklam.plSylwia B. edytował(a) ten post dnia 18.06.12 o godzinie 14:46
Radosław Janicki

Radosław Janicki Lune / Luminator -
CCO - właściel

Temat: Organizacja eventów, konferencji, targów

Chcesz się wyróżnić?
Postaw na Ekspertów Motion Design!

Razem sprawimy, że wydarzenie, które organizujesz zapadnie wszystkim na długo w pamięci.

- Promocja targów i eventów
- Tworzenie aplikacji interaktywnych: Leap Motion, Kinect, Oculus
- Mapping
- Realizacja wizji
- Piramidy Holograficzne
- Dokumentacja Video
- Animacja

Stawiamy na innowacyjne rozwiązania dające 100% satysfakcję i zadowolenie klientów!

Sprawdź nas!
http://www.luminator.pl/
https://vimeo.com/luminator
https://www.facebook.com/LuminatorPl



Wyślij zaproszenie do