Dariusz S.

Dariusz S. Project manager

Temat: Marketingowa kompromitacja

Sprzedaż płyty w USA przekroczyła dopiero 500 tys. sztuk. W komentarzach najczęściej pojawiają się opinie wskazujące na brak odpowiedniej promocji.

Wg mnie jednak płyta po prostu nie spełniła oczekiwań. A po drugie - ludzie wiedzą, że to nie jest GNR.

I jakiekolwiek zabiegi marketingowe tego nie zmienią. Taka smutna prawda :(

Darek
Adam Ś.

Adam Ś. Copywriter /
Marketingowiec

Temat: Marketingowa kompromitacja

Działania marketingowe może by coś zmieniły, gdyby się pojawiły. Odzewu ze strony zespołu, konferencji prasowych nie było wogóle, Axl pisał tylko na forach internetowych, ale do szerszego grona odbiorców to nie trafiło. Nadal nie wiadomo też jaki jest oficjalny skład zespołu, co z Finckiem (odszedł na stałe do NIN czy nie?).

Poza tym opóźnia się wydanie teledysku do "Better". A wiadomo, skoro nie ma cię w mediach to nie istniejesz i odbija się to na sprzedaży.

Tak samo wygląda to w Polsce, po pierwszym tygodniu złota płyta, a potem sprzedaż stoi w miejscu, bo wszyscy co mieli "Chińszczyznę" kupić już ją mają.

Może trasa, która ma ruszyć od marca trochę uratuje sytuacje.
Paweł H.

Paweł H. PowerEvents,
PowerModels,
PowerCatering,
PowerPrestige, P...

Temat: Marketingowa kompromitacja

Cholera szkoda, bo to miała być jesień pod znakiem GNR.
W sumie jest jesień ale ta schyłkowa.
Potwierdzają się moje słowa, że materiał jest dobry, ale jeżeli podesłałaby go zwykła nieznana kapela to by ich pogonili.
Prawda jest taka, ze dobre utwory bronią się same.

Mogli sie zgłosić do mnie, zrobiłbym taką kampanię...

Następna dyskusja:

Brytyjscy marynarze - kompr...




Wyślij zaproszenie do