konto usunięte

Temat: JOPEK W REKLAMIE YOSKINE

Rozpoczyna się drugi etap kampanii reklamowej kremów Yoskine. Twarzą akcji obejmującej telewizję, prasę i internet jest piosenkarka Anna Maria Jopek.

Kampania reklamowa nowej serii kremów Yoskine '30+', '40+' i '50+' przeciwdziałających starzeniu się skóry podkreśla, że dopasowują się one do indywidualnych potrzeb cery, mają nowatorskie konsystencje i są dostępne również w wersji podróżnej.

Komunikacja jest skierowana do kobiet w wieku 30-60 lat o mieszkających w miastach oraz mających wykształcenie średnie lub wyższe i dochody powyżej średniej krajowej.

Akcja - zaplanowana do maja - obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4, TVP Info, TVN 24, TVN Style), prasę (lifestylowe magazyny kobiece), internet (konkurs i bannery w serwisie Wizaż.pl) i działania PR (advertoriale). Nazwę i kreację dla nowej linii Yoskine przygotowała agencja Cztery Czwarte, natomiast koncepcją marki, strategią jej pozycjonowania i komunikacji oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

źródło: Wirtualnemedia.pl
Ewa S.

Ewa S. psychodietetyk,
propagatorka
weganizmu,
certyfikowany pr...

Temat: JOPEK W REKLAMIE YOSKINE

w jednym z wywiadów AMJ powiedziała, że zgadza sie na udział w reklamie tylko tych towarów, które do niej przemawiają. A jesli jest to ładne i nie czesto to znaczy, że tak jest... i bardzo mi będzie miło jesli kupię sobie coś z tej serii kosmetyków i będzie mi odpowiadal... Gratuluję agencji reklamowej pomysłu zaangażowanie do reklamy właśnie AMJ. Może o to chodzi w prawdziwej reklamie, że cechy produktu odzwierciedlają uosobienie artysty, który reklamuje towar... W pozostałych przypadkach do reklamy służą brzydkie anorektyczne i drogie modelki, sepleniące dzieci, a coraz częsciej kreskówki...



Wyślij zaproszenie do