konto usunięte

Temat: Cayenne

Witam,

Zastanawiam się nad kupnem ok 4-5 letniego Cayenne'a. Na co powinienem zwrócić uwagę (przed wizytą w serwisie który go dokładnie "zbada") ? Co po tylu latach eksploatacji może być już w nienajlepszej kondycji ? Wiadomo na pierwszy rzut oka auto prezentuję się świetnie...

Pozdrawiam,
Marcin
Mariusz Lipinski

Mariusz Lipinski Nowe Wyzwania !

Temat: Cayenne

Witam. Gratuluję Gustu. Ja będę się przymierzał do kupna może 10-15 letniego modelu!

konto usunięte

Temat: Cayenne

Witam

Panowie jakby co to mam Piękny okaz do sprzedania

Więcej info:

margines1980@tlen.pl

609-588-288 lub 603-634-325

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Cayenne

niesamowite... jaak można kupić cayen'a :(
Agnieszka Krawentek

Agnieszka Krawentek Menager Regionalny
da. Współpracy z
Dostawcami Pojazdów
d...

Temat: Cayenne

Aleksander K.:
niesamowite... jaak można kupić cayen'a :(


Normalnie... jak każdy inny samochód... trzeba mieć gotówkę lub załatwić sobie kredyt ( leasing jak jest faktura ) i podpisac papiery.

Co Ci się w cayenie nie podoba?

konto usunięte

Temat: Cayenne

kształt, przeznaczenie, pozatym marka Porsche znaczy dla mnie auto sportowe.
cayene niczego mi niestety nie przypomina - miałem okazję jeździć tym autem jak i panamerą.
osobiście wstydziłbym się posiadać takie auta (nie wiem, może dlatego, że uznaję tylko i wyłącznie model 911 od wielu, wielu lat).
oczywiście, wszystko jest kwestią gustu i oceny indywidualnej, niemniej, model ten nie robi na mnie żadnego wrażenia, a wręcz przyprawia mnie o uśmiech na twarzy :)
pozdrawiam
alek
p.s
uśmiech na twarzy dlatego, że nie wyobrażam sobie właściciela tegoż pojazdu gdybym mu zaproponował wyjazd off-roadowy i zmierzenie sie np. z land cruiserem, bądź jeepem :)

konto usunięte

Temat: Cayenne

Nie wiem czy Pan wie ale właśnie Cayenne pobił rekord predkości w terenie :)

konto usunięte

Temat: Cayenne

Przemysław S.:
Nie wiem czy Pan wie ale właśnie Cayenne pobił rekord predkości w terenie :)


W terenie nie chodzi o prędkość (i jazdę na zabój), pozatym nie wyobrażam sobie "prędkości" pod górkę, czy wąwozach, rzekach etc - off road.
ale miałem przyjemność jeździć cayenne i w różnych sytuacjach wypróbowałem ten samochód. niestety nie nadaje się w teren, bardziej na szosę jako wozidełko dla tzw szpanu, chociaz jak wspominałem wcześniej land cruiser jest o wiele lepszym autem - i w teren i na drogę.
nie wspominam tutaj już o wzmacnianiu silnika diesla (a tak propo, silników benzynowych raczej do aut terenowych się nie stosuje - najlepsze są do tego diesle).
pozdrawiam.

konto usunięte

Temat: Cayenne

Pozwolę się z Panem nie zgodzić. Rekord ten (176k/h) pobijany był w przygotowaniach do rajdu Dakar, gdzie liczy sie wytrzymałość samochodu i prędkość. Jeśli chodzi o Land Cruisera to nie wiem czy Pan wie ale jako jedyny ograniczony ma prędkość. Porsche Cayenne spełnia wszystkie funkcje, które w moim przypadku potrzebuje samochód:
- jest wygodny,
- dobrze wykonany,
- zmieści się dziecko,
- jest wysoki i bezpieczny (na Polskie drogi to jest najważniejsze),
- jeśli chciałbym pojechać szybciej to nie ma problemu (230 k/m)
- wjadę do lasu i z niego wyjadę (a Pan nie)
- mogę jeździć zimą:) (a Pan nie)
itd...
Są to dwa różne auta. Osobiście uważam, że dobrze mieć i 911 i Cayenna :)
Pozdrawiam
Grzegorz C.

Grzegorz C. Copart Dealer
Services Agent, auta
z USA, futures
trader

Temat: Cayenne

Aleksander K.:
Przemysław S.:
Nie wiem czy Pan wie ale właśnie Cayenne pobił rekord predkości w terenie :)


W terenie nie chodzi o prędkość (i jazdę na zabój), pozatym nie wyobrażam sobie "prędkości" pod górkę, czy wąwozach, rzekach etc - off road.
ale miałem przyjemność jeździć cayenne i w różnych sytuacjach wypróbowałem ten samochód. niestety nie nadaje się w teren, bardziej na szosę jako wozidełko dla tzw szpanu, chociaz jak wspominałem wcześniej land cruiser jest o wiele lepszym autem - i w teren i na drogę.
nie wspominam tutaj już o wzmacnianiu silnika diesla (a tak propo, silników benzynowych raczej do aut terenowych się nie stosuje - najlepsze są do tego diesle).
pozdrawiam.


silnikow benzynowych sie nie stosuje?
w takim razie co z takimi zabawkami jak:
-jeep wrangler 4.0 bezn? najpopularniejsze auto na extremalny off-road
-hummer h2 6.2 benz?
-jeep grand cherokee 5.7 benz?
-range rover 4.2 benz?

myslisz ze te auta jezdza gorzej w terenie od toyoty?
cayenne jest wystarczajaco dobre zeby wjechac nim na plaze, czy wyciagnac mala lodke czy skuter wodny itd. 90% egzemplarzy nigdy nie zobaczy terenu. wie o tym tez fabryka bo wyjezdza z salonu na oponach "szosowych" a nie na gumach na offroad.

konto usunięte

Temat: Cayenne

silnikow benzynowych sie nie stosuje?
w takim razie co z takimi zabawkami jak:
-jeep wrangler 4.0 bezn? najpopularniejsze auto na extremalny off-road
-hummer h2 6.2 benz?
-jeep grand cherokee 5.7 benz?
-range rover 4.2 benz?

myslisz ze te auta jezdza gorzej w terenie od toyoty?
cayenne jest wystarczajaco dobre zeby wjechac nim na plaze, czy wyciagnac mala lodke czy skuter wodny itd. 90% egzemplarzy nigdy nie zobaczy terenu. wie o tym tez fabryka bo wyjezdza z salonu na oponach "szosowych" a nie na gumach na offroad.

Witam.
Te auta które Pan wymienił nie są autami europejskimi, bardziej widac je w stanach, gdzie jak to mój kolega tam mieszkający mówi: samochód z silnikiem poniżej 3.0l prawdziwemu amerykanowi nie przystoi. Do Polski trafiają ze stanów czy innych państw, gdzie benzynę kupuje się na galony i nie stanowi ona w przeliczeniu na złotówki majątku - w przypadku silników 5,7 czy 6-7litrów.
Co do toyoty landcruiser - nie upieram się przy tym aucie - był tylko domyślnie podany, osobiście wolę jeep-a (swojego chociażby) grand cherooke-go w dieslu.
A diesel (w przypadku benzynowego silnika) bardziej się nadaje w teren dlatego, ze ma inne przełożenia, moment obrotowy etc. nie będę tutaj się rozwodził nad całą resztą :)
co do porszawki cayena - bardziej jest to luksusowy suv na drogi.
w sumie porsche chyba wszystkich wielbicieli swoich aut (mówię o sportowych autach, bo tak ta marka się dotąd kojarzyła) zaskoczył wypuszczeniem na rynek owego suv-a czy ostatnio wersji 4drzwiowej - panamera, no i chyba zniesmaczyła trochę, ale jest to do zrozumienia (może i dlatego, że przechodzą kryzys, a może i dlatego, że chociażby chcą się bratać choćby z vw, czy wypuścić w większych miastach choćby w niemczech, austrii auta tzw "na telefon" - wypożyczanie z dowolnego miejsca) ponieważ nie każdego stać na 911 no i nieporęcznie i nieekonomicznie byłoby dalej produkować tylko i wyłącznie auta sportowe. nie wiem, ale jak dla mnie jest autem sportowym, jak długo - nie wiem, chociaż ostatnio coraz bardziej zaczynam się zrażać do tej marki (produkcja boxtera, czy caymana), która idzie w bardzo dziwnym kierunku psując sobie wizerunek.
p.s
nie wyobrazam sobie np. ferrari w stylu terenówki lub np. autobusu, ale... którz to wie???? :)
p.s.2
nie myślę, że jeżdzą gorzej od toyoty, ale bardzo się męczą w terenie (mam na myśli prawdziwy teren a nie np. wyjazd do lasu czy jazda po tzw. polance).

konto usunięte

Temat: Cayenne

Co do Ferrari to mam złe wiadomości. Ferrari (jak i inne marki) wprowadzają SUV-y. Ferrari model FS 599 Fuoristrada.
Więcej pod:

http://www.autokrata.pl/artykul/suv-od-ferrari-2765Przemysław S. edytował(a) ten post dnia 02.12.10 o godzinie 19:42

konto usunięte

Temat: Cayenne

Przemysław S.:
Pozwolę się z Panem nie zgodzić. Rekord ten (176k/h) pobijany był w przygotowaniach do rajdu Dakar, gdzie liczy sie wytrzymałość samochodu i prędkość. Jeśli chodzi o Land Cruisera to nie wiem czy Pan wie ale jako jedyny ograniczony ma prędkość. Porsche Cayenne spełnia wszystkie funkcje, które w moim przypadku potrzebuje samochód:
- jest wygodny,
- dobrze wykonany,
- zmieści się dziecko,
- jest wysoki i bezpieczny (na Polskie drogi to jest najważniejsze),
- jeśli chciałbym pojechać szybciej to nie ma problemu (230 k/m)
- wjadę do lasu i z niego wyjadę (a Pan nie)
- mogę jeździć zimą:) (a Pan nie)
itd...
Są to dwa różne auta. Osobiście uważam, że dobrze mieć i 911 i Cayenna :)
Pozdrawiam

myli Pan dwa pojęcia - 991 Porshe (sportowe) a cayen (suv luksusowy), dwie inne klasy pojazdów. oczywistym jest, że autem sportowym nie pojedziemy jeździć po polance a suv-em nie będziemy się ścigać choćby z moim audi tt (bo wygląda to raczej śmiesznie, chociaż śmiałkowie czasem mi się trafiają :)
co do Toyoty Land Cruisera - bardzo dobre auto w teren, szczególnie diesel, którego można bardzo ładnie stuningowac (podnieść moc, zdjąć ogranicznik prędkości etc).
pozdrawiam i miłego wieczora zyczę.
p.s
Myli Pan również pojęcia off road z jazdą w terenie.
rajd dakar (paryż-dakar - kiedyś) link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Rajd_Dakar
jest czymś zupełnie innym niż off road - link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Off-road lub - link: http://www.google.pl/images?hl=pl&q=off+road&um=1&ie=U... - (zdjęcia google).

konto usunięte

Temat: Cayenne

Przemysław S.:
Co do Ferrari to mam złe wiadomości. Ferrari (jak i inne marki) wprowadzają SUV-y. Ferrari model FS 599 Fuoristrada.
Więcej pod:

http://www.autokrata.pl/artykul/suv-od-ferrari-2765Przemysław S. edytował(a) ten post dnia 02.12.10 o godzinie 19:42

z tego wynika, że czas idzie do przodu, marka traci klasę... może chociaż lamborghini pozostanie sobą??? :)
(chociaż kiedyś widziałem gdzieś traktor :(

konto usunięte

Temat: Cayenne

Aleksander K.:
Przemysław S.:
Pozwolę się z Panem nie zgodzić. Rekord ten (176k/h) pobijany był w przygotowaniach do rajdu Dakar, gdzie liczy sie wytrzymałość samochodu i prędkość. Jeśli chodzi o Land Cruisera to nie wiem czy Pan wie ale jako jedyny ograniczony ma prędkość. Porsche Cayenne spełnia wszystkie funkcje, które w moim przypadku potrzebuje samochód:
- jest wygodny,
- dobrze wykonany,
- zmieści się dziecko,
- jest wysoki i bezpieczny (na Polskie drogi to jest najważniejsze),
- jeśli chciałbym pojechać szybciej to nie ma problemu (230 k/m)
- wjadę do lasu i z niego wyjadę (a Pan nie)
- mogę jeździć zimą:) (a Pan nie)
itd...
Są to dwa różne auta. Osobiście uważam, że dobrze mieć i 911 i Cayenna :)
Pozdrawiam

myli Pan dwa pojęcia - 991 Porshe (sportowe) a cayen (suv luksusowy), dwie inne klasy pojazdów. oczywistym jest, że autem sportowym nie pojedziemy jeździć po polance a suv-em nie będziemy się ścigać choćby z moim audi tt (bo wygląda to raczej śmiesznie, chociaż śmiałkowie czasem mi się trafiają :)
co do Toyoty Land Cruisera - bardzo dobre auto w teren, szczególnie diesel, którego można bardzo ładnie stuningowac (podnieść moc, zdjąć ogranicznik prędkości etc).
pozdrawiam i miłego wieczora zyczę.
p.s
Myli Pan również pojęcia off road z jazdą w terenie.
rajd dakar (paryż-dakar - kiedyś) link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Rajd_Dakar
jest czymś zupełnie innym niż off road - link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Off-road lub - link: http://www.google.pl/images?hl=pl&q=off+road&um=1&ie=U... - (zdjęcia google).

Czy widzi Pan abym napisał coś o off-road? Ja napisałem dlaczego wybrałbym Cayenna.

P.S A co do Pana TT (mniemam, że ma Pan wersję 225 KM Quattro) to nie wiem czy jest czym się ścigać. Przypomnę, że audi od 0-100 ok 6.8s przy wadze ok 1600kg a Porsche Cayenne przy wadze ok 2t ma od 0-100 również 6,8 a w wersji Turbo 5,2.Przemysław S. edytował(a) ten post dnia 02.12.10 o godzinie 21:18

konto usunięte

Temat: Cayenne

Aleksander K.:
Przemysław S.:
Co do Ferrari to mam złe wiadomości. Ferrari (jak i inne marki) wprowadzają SUV-y. Ferrari model FS 599 Fuoristrada.
Więcej pod:

http://www.autokrata.pl/artykul/suv-od-ferrari-2765Przemysław S. edytował(a) ten post dnia 02.12.10 o godzinie 19:42

z tego wynika, że czas idzie do przodu, marka traci klasę... może chociaż lamborghini pozostanie sobą??? :)
(chociaż kiedyś widziałem gdzieś traktor :(

Nie mam dobrych wieści również o Lamborghini:( Produkują oni już od dawna model LM002, który wygląda okropnie (link poniżej)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_LM002

Pozdrawiam :)

konto usunięte

Temat: Cayenne


z tego wynika, że czas idzie do przodu, marka traci klasę... może chociaż lamborghini pozostanie sobą??? :)
(chociaż kiedyś widziałem gdzieś traktor :(

Lamborghini to głównie traktory. Od tego zaczynali a sportowa furka była kaprysem właściciela ale to historia na inny wątek :)Tomasz Bartel edytował(a) ten post dnia 02.12.10 o godzinie 21:41

konto usunięte

Temat: Cayenne

Aleksander K.:
osobiście wolę jeep-a (swojego chociażby) grand cherooke-go w dieslu.
Ja również :) Choć Grand też jest traktowany jak bulwarówka. Z tym, że zdecydowanie więcej może. Nie przeczę, że Cayenne jest najszybszy w terenie (płaskim :P), ale dam Wam przykład chociażby z wtorku, z trasy Stryków ŁÓdź zablokowanej przez TIR-y. Niestety Cayenne nie zdecydował się za mną przejechać przez stosunkowo płytki zaśnieżony rów na poboczu i objechać zator brzegiem pola ... w efekcie byłem duuużo szybszy :D (przede mną tym azymutem śmignął MB GL )

Dla mnie Cayenne to auto do lansu z przerostem formy nad treścią. Nie widzę specjalnie sensu ścigania się 2 tonowym "pudłem" po szosie a z prawdziwymi możliwościami terenowymi jest jw.
Ale skoro są na to nabywcy, niech sobie będzie :)Piotr K. edytował(a) ten post dnia 02.12.10 o godzinie 23:15

konto usunięte

Temat: Cayenne

"...Dla mnie Cayenne to auto do lansu z przerostem formy nad treścią. Nie widzę specjalnie sensu ścigania się 2 tonowym "pudłem" po szosie a z prawdziwymi możliwościami terenowymi jest jw.
Ale skoro są na to nabywcy, niech sobie będzie :)..."

też tak myślę... :)
w końcu każdy z nas ma swoje gusta i guściki.
myślę, ze moda sie zmienia i po prostu producenci chcą się utrzymać przy "życiu", no ale co do porsche to się nie spodziewałem, że coś takiego zrobi (wyda suv-a i panamerę), dla mnie osobiście jest to "skaleczenie" marki i renomy firmy, która produkowała bardzo dobre samochody sportowe.
życzę miłej nocy.
p.s
co do audi tt - to są i mocniejsze :)
p.s.2
nie sądziłem że rozpętam taką rozmowę swoim wpisem :)
pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za rozmowę ;)

konto usunięte

Temat: Cayenne

Piotr K.:
Aleksander K.:
osobiście wolę jeep-a (swojego chociażby) grand cherooke-go w dieslu.
Ja również :) Choć Grand też jest traktowany jak bulwarówka. Z tym, że zdecydowanie więcej może. Nie przeczę, że Cayenne jest najszybszy w terenie (płaskim :P), ale dam Wam przykład chociażby z wtorku, z trasy Stryków ŁÓdź zablokowanej przez TIR-y. Niestety Cayenne nie zdecydował się za mną przejechać przez stosunkowo płytki zaśnieżony rów na poboczu i objechać zator brzegiem pola ... w efekcie byłem duuużo szybszy :D (przede mną tym azymutem śmignął MB GL )

Dla mnie Cayenne to auto do lansu z przerostem formy nad treścią. Nie widzę specjalnie sensu ścigania się 2 tonowym "pudłem" po szosie a z prawdziwymi możliwościami terenowymi jest jw.
Ale skoro są na to nabywcy, niech sobie będzie :)

Cayenne może być samochodem do "lansu" tak jak inne samochody. Ja tak nie uważam, chyba że ktoś przesadzi z chromem i orurowaniem :)
Uważam, że jeśli ktoś chce kupić dobrego SUV'a, z dobrym silnikiem to Porsche to umożliwia (jest też BMW X5/X6 z bardzo dobrym silnikiem Diesel Bi-turbo).Przemysław S. edytował(a) ten post dnia 03.12.10 o godzinie 14:02

Następna dyskusja:

CAYENNE S / GTS / TURBO




Wyślij zaproszenie do